Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä jonna aloittanut aikaan 10.01.2008 klo 08:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Onko kellään kokemusta siitä, ettei yhteisasuminen onnistunutkaan? Voiko suhdetta jatkaa enää sen jälkeen, onko järkeä? Haluaisin kysyä miksi yhteisasuminen ei teillä onnnistunut? Itse olen tilanteessa, jossa mies halusi muuttaa yhteen muutama kuukausi sitten parin vuoden seurustelun jälkeen (uusperhe, 4 lasta), mutta nyt häntä ahdistaa ja ärsyttää lapsissani kaikki mitä he…

Käyttäjä amppari- aloittanut aikaan 08.01.2008 klo 14:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

tää on jotain niin uskomatonta. mun elämä meni ennen tosi huonosti. nyt olen saanut maailman ihanimman poikaystävän joka rakastaa mua niin paljon että kuolisi mun vuoksi. se on aina mun tukena ja turvana kun mulla on hätä. mäkin rakastan sitä ihan kamalan paljon ja tuntuu kuin en olisi koskaan ennen…

Käyttäjä pupsula aloittanut aikaan 03.11.2007 klo 21:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen elänyt kriisiaikaa kohta vuoden ajan. Mieheni on kärsinyt masennuksesta ja alkoholismista ja ollut ajoittain itsetuhoinen. Pitkien hoitojaksojen jälkeen hänen elämänsä suunta näyttää olevan nyt parempi. Minä olen koko ajan enemmän tai vähemmän väsyneenä kulkenut uskollisesti rinnalla ja elätellyt toivoa paremmasta. Meillä on liuta pieniä lapsia. Olen hoitanut ne työt,…

Käyttäjä Anu31 aloittanut aikaan 17.12.2007 klo 10:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen Nainen 32v isolla N:llä. Naimisissa ollut 1,5v ja olemme olleet yhdessä kokonaiset 5v mieheni kanssa. Alussa kaikki oli mukavaa oli yhteiset harrastukset, biletettiin yhdessä, sain huomionosoituksia kukkia koruja yms. Elämä oli yhtä ruusuilla tanssimista😉 Sovimme myös että kaikki vieraiden naisten/miesten puhelinnumerot poistetaan kännyköistä. Me olemme vain kaksin mä ja…

Käyttäjä jokujossakin aloittanut aikaan 14.12.2007 klo 17:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluaisin toivottaa kaikille näissä ketjuissa – joko kirjoittaen tai lukien – mukana olleille rauhallista joulunaikaa. Kun elämä on solmussa nämä juhlapyhät ovat aina sitä koettelevinta aikaa, kun toiveet ovat korkealla, ja me ihmiset olemme vain inhimillisiä emmekä enkeleiksi muutu. Ja kun ihmissuhteet ovat mutkilla ne eivät tuppaa juhlapyhiksi korjaantumaan. Siksi…

Käyttäjä mimosa aloittanut aikaan 12.12.2007 klo 13:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minä olen henkisesti ihan lopussa,en enää tiedä miten selviän.meidän tarina alkoi jo 12v sitten.Ihastuimme toisiimme mutta asuimme eri paikkakunnilla joten aina kun törmäsimme olimme yhdessä.kumpikin oli hyvin ihastunut toiseen.kymmenen vuotta myöhemmin olimme kumpikin vapaana ja ajattelimme että nyt oli tilaisuutemme.olin seurustellut 3v miehen kanssa joka nöyryytti minua ja oli aivan…

Käyttäjä SuviTee aloittanut aikaan 18.12.2007 klo 12:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei… Minulla on takana jo neljä vuotta suhdetta, jossa henkinen väkivalta on kolmas osapuoli. Mieheni on käynyt terapiassa, olen itse käynyt terapiassa, muutaman kerran olemme päässeet yhdessäkin (Turussa tosin ei näitä tilaisuuksia tule juuri vastaan, paitsi jos on varaa maksaa yksityisestä). Jotenkin koen, että mies ei ota terapiaa edes vakavissaan.…

Käyttäjä viivi-45 aloittanut aikaan 18.12.2007 klo 11:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

noin puolitoistavuotta sitten minulla todetiin kaksisuuntainen miel.alahäiriö. vantaan psyk.polilla oli sitä ennen ”hoidettu” vuosi masennuksen takia vaikka kaikki merkit ed. mainitusta sairaudesta oli selvät. yritin itsemurhaa monesti ja aina minut lähetettiin kotiin seuraavana päivänä. kerran lääkäri kysyi ”miten masennukseni näkyy? katsonko esim. tv:tä? vastasin että katson johon lääkäri että kotiin…

Käyttäjä soma aloittanut aikaan 01.12.2007 klo 15:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Miehelläni ja minulla on yhteistä taivalta 16 vuotta 😋 Meillä on 14-vuotias tyttö, omakotitalo ja taloudellinen tilanne ihan ok. Nyt tämän vuoden ajan olemme kamppaileet suhteemme kanssa. Välillä on mennyt hyvin ja sitten taas huonosti ja välillä tosi huonosti. Alkoholi on ollut vahvasti kuvioissa mukana. Syksyn aikana sitten sain tietää,…

Käyttäjä m30 aloittanut aikaan 08.12.2007 klo 13:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Otsikko on provosoiva. Olisin voinut laittaa kysymysmerkin perään. Vähän taustaa. Tämä on ensimmäinen viestini tänne. Olen 30 vuotias kahden lapsen isä. Elän ”asumuserossa”, monta kuukautta jo näin. Takana on pitkä työuupumus, syvä masennus ja perheen hajoaminen. Ei alkoholia, ei väkivaltaa, ei kolmatta osapuolta. Nyt alan olla jo jaloillani terapian, lääkityksen…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: