nautitaan

nautitaan

Käyttäjä jupe57 aloittanut aikaan 02.02.2008 klo 09:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä jupe57 kirjoittanut 02.02.2008 klo 09:24

Vaikka elämä kohtelee välillä aika pahasti niin koitetaan jaksaa.Minulle merkitsee paljon kun aamulla keittelee kahvit pistää radion soimaan.Kaiken kruunaa jos sieltä tulee hyvää musiikkia.Tälläisistä asioista,kun oppii nauttimaan elämä voi olla välillä ihan kivaa.Illenmalla voi tehä pienen kävely lenkin ja loppuillasta rentoutua esim. lukea tai kattoa tv:tä tai ihan mitä tahansa.Jos tekee mielenterveyden eteen kaikkensa niin täytyy välillä levätä.Olen itsekin masentunut,mutta olen huomannut et pienen pienet hetket ovat kaikkein parasta terapiaa.

Käyttäjä Aamu kirjoittanut 04.02.2008 klo 23:56

Jupe57, nyt kirjoitit asiaa! Hyviä, jaksamista edistäviä asioita kannattaa etsiä ja vaalia.
Mulle niitä on tällä hetkellä tuo puhdas, valkoinen lumi. Ja rauha nyt, kun valvon tässä yksin (vaikka pitäisi mennä nukkumaan).

Sinulle, tätä lukevalle: Olet ainutkertainen yksilö! Rakasta itseäsi, silloin ainakin yksi rakastaa sinua ja ymmärtää arvosi!
🙂🌻🙂🌻

Käyttäjä mamma83 kirjoittanut 19.02.2008 klo 17:40

Iloita tosiaan pitää, että jaksaa arjen läpi. Nuo sanat toivat hymyn kasvoilleni, kiitos siitä🙂 Itseään pitää osata rakastaa, että muutkin oivaltaisivat kuinka ihania olemmekaan😉