Mies petti ja jätti

Mies petti ja jätti

Käyttäjä Alisa aloittanut aikaan 11.02.2008 klo 18:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Alisa kirjoittanut 11.02.2008 klo 18:36

Varmaan aika tuttu tarina, en olisi uskonut ikinä omalle kohdalle. ☹️
Suhdetta kesti melkein 7 vuotta, juuri ennen Uutta Vuotta mies jäi kiinni pettämisestä, jonka tunnusti. Samana iltana keräsi kamppeensa ja jätti minut ja 3 vuotiaan esikoisen sekä 1 kk 3 vkon ikäisen vauvan kanssa yksin.

Nyt on kuukausi kulunut ja esikoinen on esitelty jo uudelle naisella ja hänen lapselleen. ☹️ Olen muuttanut jo pois yhteisestä talosta ja nyt yritän saada taas elämästä kiinni. Väsyttää. Tuntuu, ettei mies ole kovin kiinnostunut vauvasta, on kyllä muutamia kertoja ottanut pariksi tunniksi luokseen. Hyvä niinkin. Olen aivan sidottu tuohon pieneen, minulle ei ole sukulaisia tällä seudulla eikä paljoa tuttavia.

Olen ollut välillä ihan reunalla, on tuntunut ettei enää jaksa eikä pysty. Saan ammattimaista keskusteluapua, mutta kun ne huonot hetket tulevat yöllä tai aikaisin aamusta. Se ahdistus on tukahduttava ja kaiken peittävä.

Käyttäjä Vain elämää kirjoittanut 16.02.2008 klo 22:40

Sinulla on varmasti vaikeaa kahden pienen lapsen kanssa mutta toivottavasti he antavat sinulle myös voimia jaksaa tämä kaikki.
Alku kuluu kuin sumussa mikään ei tunnu miltää käyt läpi kaikki mahdolliset vaiheet kaipaukseksesta vihaan. Mutta onneksi se on normaalia näin joutuvat kaikki jätetyt tomimaan.
Lapsien isällä on onneksi velvollisuus myös tavata lapsiaan opit ottamaan näistä ns vapaa viikonlopuista kaiken irti aikaa kuluu alussa on outoa kun lapset eivät ole paikalla pelolla odotat kun he palaaat isältään mitä kaikkea siellä on koettu ja tehty.
Mutta kun aikaa kuluu opit rentoutumaan ja ajattelemaan vain itseäsi saat vihdoin tehdä mitä haluat ja kenen kanssa kaluat ilman vastuuta kenestäkään kuin itsestäsi.

Usko minua mutta kaikki vielä järjestyy parhain päin.