Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Heipähei! Aloitetaan nyt vaikka siitä, että minulla on periaatteessa kaikki ihan hyvin. On terveyttä, lukuunottamatta sitä, että äidilläni on todettu juuri syöpä. On raha-asiatkin ihan suhteellisen hyvin, on ystäviä jne… MUTTA. Asia koskeekin parisuhdettani. Tämä on elämäni ensimmäinen kunnolla onnistunut parisuhde. Yhteistä taivalta on takana vasta kaksi vuotta, mutta tuntuu,…
Heräsin baari illan jälkeen parhaan ystäväni kovaääniseen ähkintään ja käveltyäni makuuhuoneesta olohuoneeseen katsomaan siellä hän istui sammuneen mieheni sylissä heiluttamassa peräänsä, yhdyntää ei ollut eikä mieheni kädet olleet hänen lanteillaan tai kosketelleet häntä. Kun tulin tuntui siltä että mieheni vasta heräsi. Jälkeenpäin hän sanoikin että hänellä oli ollut silmät kiinni…
Halusin kirjoittaa tänne, koska en oikein tiennyt että mistä muualtakaan voisin apua pyytää tai hakea. Ongelmani on tämä: olen kamalan mustasukkainen tyttöystävästäni, ja hän varmasti huomaa sen. Itsestäni tuntuu että se haittaa meidän parisuhdetta. Pidän hänestä kovasti ja haluan, että suhteemme toimisi. Olen ollut aikaisemmissakin suhteissani mustasukkainen ja sitova. En…
Muiden kokemuksia perhe elämän sujumisesta,kun toinen perheenpää on töissä tai opiskelee kauempana ja viikonloppuisin vain perhe yhdessä.Onko kriisiä tullut suhteeseen tämän takia.Itsellä uupumista tuottanut lapsijoukon kaa selviäminen aresta, ja viikonloppuisin sit riiaksi menee ku puoliso kotona.
Pakkasin tavarani, pyyhin pölyt, lastasin kaiken autoon, pesin likaiset vaatteet ja asetin kännykkään muistutuksen tapaamisesta isännöitsijän kanssa. Tää on sitten viimenen yö tässä talossa, tässä sängyssä, miehen vierellä jota rakastan enemmän kuin mitään muuta. Miksi sitten lähden? Parempi olla kai kokonaan yksin kuin miehen kanssa jota en tunne enää. Tuntea…
Minua on suuresti vaivannut ja myös loukannut avomieheni torjunta silloin kun minä teen aloitteen ja haluaisin rakastella( on tapahtunut 3 kertaa kolmen vuoden sisällä). Yleensä silloin kun mies tekee aloitteen rakastelu onnistuu, joskin ei aina. Riippuu minun aktiivisuudestani ja mukanaolosta. Viimeksi n. 2kk. sitten kun koin ”hetkeni” koittaneen ja rohkenin…
Olen hieman neuvoton parisuhteeni kanssa. Osaisikohan joku neuvoa? Olemme olleet yhdessä 2,5 vuotta ja asuneet niistä 2 yhdessä. Minulla on kavereita ja ystäviä, mutta miehelläni ei ole yhtään. Hän on aina ollut kuulemma hyvin epäsosiaalinen omien sanojen mukaan ja ystävät vain karisseet vuosien mittaan. Minulle hän alussa varsinkin on osannut…
Olen noin puoltoista kuukautta ollu erossa naisystävästä joka hylkäs minut koska halusi aikaa ja tilaa ja elää nuoruutta ilman minua. Tää on iha hullua ku vieläkään en oo päässy elämässä eteenpäin. Koulu loppui tältä keväältä, kaupassa en edelleenkä jaksa käydä, kahvi ei maistu, pestä ei jaksa pyykkii eikä tiskata astioita……
Hei! Jokujossakin ja jousimiesnainen ! Mukavaa kun vastasitte. Uskaltauduin sitten käymään juttelemassa perheneuvolassa. Tunnustin jopa äidin alkoholismin, vaikka pelotti. Jäi kyllä sellainen tunne että luulee minunkin olevan alkoholisti, kun kysyin luuleeko hänkin, että lapsista tulee samanlaisia kuin vanhemmista. Tätä olen saanut niin usein kuulla. Mutta olen päättänyt jo lapsena, että…
Olin ollut noin neljä vuotta sinkkuna ja sitten löysin elämäni rakkauden.Olin heti alusta asti aivan pilvissä.Mies tuntui ja näytti aivan ihananlta.Hän puhui kauniisti ja hujkutti minut rakkauteen.kauniisiin sanoihin ja lempeyteen.Seksi oli kerrassaan upeaa.En ollut koskaaan kokenut sellaista.Noin puolen vuoden seurustelun jälkeen sain ensimmäisen lyönnin nyrkistä.Sitä seurasi muutaman kuukauden välein oikein…