Parisuhde, koti ja perhe

2 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä pappa aloittanut aikaan 25.05.2008 klo 08:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen oman kriisini keskellä lukenut paljon palstalla olevia järkyttäviäkin ihmiskohtaloita Ihmetyttää mikä meitä ihmisiä oikein vaivaa.Mikä estää meitä puhumasta omista toiveistamme ja peloistamme ja odotuksistamme ? Voisimmeko olla tyytyväisiä elämän pienistä perusasioista, terveydestä , lapsista ja siitä etä arjen keskellä on joku johon voit tukeutua ja luottaa siihen että hän…

Käyttäjä pappa aloittanut aikaan 24.05.2008 klo 09:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tuntuu tosi hankalalta aloittaa tänne kirjottaminen koska en ole vastavaa aiemmin tehnyt Ja kirjeestä tulee varman sekava Lyhyesti tässä ongelma johon tovoisin kommentteja niiltä joita asia koskettaa Oleme oleet naimisissa melko pitkään ja meillä on yksi lapsi tästä avioliitosta. Minä olen ollut aiemmin naimisissa josta kaksi aikuista lasta joiden yksinhuoltajana…

Käyttäjä pappa aloittanut aikaan 24.05.2008 klo 13:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Luin tuon aiemman vuodatukseni ja tasapuolisuuden vuoksi on pakko hiukan täsmentää Ei vaimollani mitään alkoholiongelmaa ole vaan nuo tapaukset ovat sattuneet tasaisesti vuosien varrella. Kaikki tuo mitä kirjoitin koski ainoastaan niitä tunteita ja pelkoja mitä minä tilanteessa olen kokenut. Se että asioista ja peloista ei ole osattu puhua on tietysti…

Käyttäjä irja aloittanut aikaan 22.05.2008 klo 10:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, En tiedä teenkö kärpäsestä härkäsen, mutta vaan mietityttää, missä menee nykyään raja vai meneekö rajaa enää missään. Näin muutama päivä sitten mieheni yhden sähköpostiviestin, jonka hän oli saannut entiseltä naistyökaveriltaan. Viesti käsitteli enimmäkseen jotain entisiä yhteisiä töitä, mutta sitten loppupuolella nainen kertoi, miten oli niin mukavaa nyt, kun hän…

Käyttäjä Mousy aloittanut aikaan 15.05.2008 klo 09:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Paljon on synkeitä viestejä, eikä minunkaan viesteistäni ole juuri positiivisuus kukoistanut. Toissapäivänä kuitenkin vihdoin tapahtui muutos. Sain sen verran voimaa, että sanoin miehelle etten jaksa elää enää tässä, minun täytyy päästä oman katon alle. Ensimmäistä kertaa todella pitkään aikaan me todella keskustelimme asioista. Viimeinen puoli vuotta on ollut yhtä henkien…

Käyttäjä virtanen aloittanut aikaan 28.04.2008 klo 17:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heipähei! Aloitetaan nyt vaikka siitä, että minulla on periaatteessa kaikki ihan hyvin. On terveyttä, lukuunottamatta sitä, että äidilläni on todettu juuri syöpä. On raha-asiatkin ihan suhteellisen hyvin, on ystäviä jne… MUTTA. Asia koskeekin parisuhdettani. Tämä on elämäni ensimmäinen kunnolla onnistunut parisuhde. Yhteistä taivalta on takana vasta kaksi vuotta, mutta tuntuu,…

Käyttäjä sannic aloittanut aikaan 21.05.2008 klo 12:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heräsin baari illan jälkeen parhaan ystäväni kovaääniseen ähkintään ja käveltyäni makuuhuoneesta olohuoneeseen katsomaan siellä hän istui sammuneen mieheni sylissä heiluttamassa peräänsä, yhdyntää ei ollut eikä mieheni kädet olleet hänen lanteillaan tai kosketelleet häntä. Kun tulin tuntui siltä että mieheni vasta heräsi. Jälkeenpäin hän sanoikin että hänellä oli ollut silmät kiinni…

Käyttäjä sitova aloittanut aikaan 18.05.2008 klo 21:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Halusin kirjoittaa tänne, koska en oikein tiennyt että mistä muualtakaan voisin apua pyytää tai hakea. Ongelmani on tämä: olen kamalan mustasukkainen tyttöystävästäni, ja hän varmasti huomaa sen. Itsestäni tuntuu että se haittaa meidän parisuhdetta. Pidän hänestä kovasti ja haluan, että suhteemme toimisi. Olen ollut aikaisemmissakin suhteissani mustasukkainen ja sitova. En…

Käyttäjä surusilmät aloittanut aikaan 15.04.2008 klo 20:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Muiden kokemuksia perhe elämän sujumisesta,kun toinen perheenpää on töissä tai opiskelee kauempana ja viikonloppuisin vain perhe yhdessä.Onko kriisiä tullut suhteeseen tämän takia.Itsellä uupumista tuottanut lapsijoukon kaa selviäminen aresta, ja viikonloppuisin sit riiaksi menee ku puoliso kotona.

Käyttäjä felina aloittanut aikaan 15.04.2008 klo 22:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Pakkasin tavarani, pyyhin pölyt, lastasin kaiken autoon, pesin likaiset vaatteet ja asetin kännykkään muistutuksen tapaamisesta isännöitsijän kanssa. Tää on sitten viimenen yö tässä talossa, tässä sängyssä, miehen vierellä jota rakastan enemmän kuin mitään muuta. Miksi sitten lähden? Parempi olla kai kokonaan yksin kuin miehen kanssa jota en tunne enää. Tuntea…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: