Parisuhteet on turhia!

Parisuhteet on turhia!

Käyttäjä Särkynyt lasienkeli aloittanut aikaan 21.06.2008 klo 15:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Särkynyt lasienkeli kirjoittanut 21.06.2008 klo 15:09

Itse en kaipaa minkäänlaista parisuhdetta enkä edes halua lapsia. Onneksi sukulaiset eivät mussuta, että hankkisit nyt poikaystävän, tai eivät kysele koska perustan perheen. Itseäni ei moiset todellakaan kiinnosta.

Haluan elää omaa elämääni rauhassa. En halua ketään rajoittamaan elämääni. Unelmavapaa-aikani/-lomani on istua sohvalla tai tuolissa hyvän kirjan ääressä tai katsella jotain aivot narikkaan -leffaa. En ymmärrä mitä ideaa on nojata toisen kainaloon, sehän näyttääkin aika epämiellyttävältä asennolta. En ole koskaan seurustellut enkä osaisi edes seurustella. EVVK!

Käyttäjä Erehtynyt rakastumaan kirjoittanut 25.06.2008 klo 16:56

Hei Särkynyt lasienkeli,

Luulen, että elämäntilanteet muuttuvat ja se mikä tänään tuntuu hyvältä, voi huomenna olla tylsää.

Luin tekstisi ja itse perheellisenä monen lapsen äitinä olen lähes samaa mieltä kanssasi. Olen siis saanut tarpeekseni nojailusta ja paijaamisesta. Minäkin tahtoisin rauhallisia hetkiä ihan vaan itseni seurassa ja hemmotella itseäni. Olen siis tullut mielestäni parisuhde- ja perhe-vaiheessa tieni päähän. Tahtoo vapauden takaisin! Nyt se vaan on niin hankala toteuttaa. Jokin ratkaisu pitäisi kai tehdä, kun tämä elämäntapa ei enää toimi.

Joten pidä kiinni tuosta tilasta, jos kerran siltä tuntuu, että kaikki on ok yksinkin. Ihailen sitä, että tiedät mitä tahdot.🙂👍

Terveisin ER

Käyttäjä v 1959 jousimiesnainen kirjoittanut 25.06.2008 klo 18:15

Hei Särkynyt lasienkeli🙂🌻🙂🌻

Kunnioitan sinun mielipiteesi parisuhteesta ja piste,

Minun omani kokemus parisuhteessa haluan ylläpitä ja vaalia koska nautin siitä että on kanssaihminen rinnallani ja saan kokea hänen kanssa niin elämän liittyviä äärimäisen onnellisiä ,surullisia, ihania samoin onnettomettomia hetkiä jota jaan yhdessä hänen kanssa.

En haluaisi olla yksin jos saisin valita kyllä mutta valitettavasti me jokainen ollaan yksinäisiä ja meidän kuullu olla yksin itseensä kanssa mutta kuten sanoin jokainen saa päättää millaisen elämän haluaa elää ja siinä onko rinnallaan joku jonka myös halua elää kanssani kanssa, tällöin pitää kysyä haluaako joku olla minun rinnallani ja jakaa hänen kokemuksen juuri minun kanssa.

Sinä lausuit erittäin voimakkaasti mielipiteesi ja halusin antaa omani mielipide parisuhden tärkeydestä.

Hyviä kesäsäitä sinulle🙂🌻