Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä omenankukka aloittanut aikaan 09.10.2008 klo 12:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ensimmäistä kertaa täällä.Oli pakko johonkin purkaa omia tunteita.Jos joku vois jotenkin auttaa.Olen seurustellut avopuolisoni kanssa 4 vuotta. Meillä on 2,5 vuotias tytär ja olen nyt 6kk raskaana. Olen ihan sekaisin, en tiedä mitä tässä pitäisi ajatella tai tehdä.😭 Eli sain alkukeväästä tietää, että mieheni on kirjoitellut jonkun naikkosen kanssa…

Käyttäjä onneton* aloittanut aikaan 29.09.2008 klo 16:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Onko kenellekään käynyt niin, että on rakastunut ja ollut yhdesä elämänsä suurimman rakkauden kanssa.. ja sitten suhde on päättynyt eroon, eikä koskaan ole päässyt yli? Minä rakastuin ihanaan mieheen, jonka kanssa suunnittelimme naimisiinmenoa ja lapsia. Sitten yllättäen, täysin arvaamatta, ihanaakin ihanamman illan jälkeen hän ilmoitti aamulla, että haluaa erota. Kylmästi…

Käyttäjä RikkoNainen aloittanut aikaan 26.08.2008 klo 13:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä 9 vuotta, heti ensitapaamisesta lähtien tuli molemmille tunne että ”se oikea” on nyt tässä. Olemme sielunkumppaneita, samanlainen huumorintajua, arvomaailma, ja melkein kaikki kiinnostuksen kohteet ovat vain lujittaneet suhdettamme. Kunnes viikko sitten sain tietää että miehelläni on ollut suhde toiseen naiseen melkein vuoden ajan! Sen vuoden,…

Käyttäjä chilla aloittanut aikaan 30.04.2008 klo 14:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kannattaako tästä enää jauhaa vai jätänkö asian unholaan. Mieheltäni en kuitenkaan saa koskaan rehellistä vastausta siitä kuinka kauan hänen suhteensa toiseen naiseen lopulta kesti. Asian ristiriitaisuus kuitenkin häiritsee minua, kun naisen lähettämät sähköpostit ja viestit selvästi kertovat siitä, että suhde on kestänyt huhtikuun alkuun asti, mutta mieheni sanoo sen loppuneen…

Käyttäjä Kamelin selkä aloittanut aikaan 10.10.2008 klo 13:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tiedän, että erityislapset ja heistä aikanaan kasvavat erityisaikuiset eivät mahda erityisyydelleen mitään. Tiedän, että heidän elämänsä onnistumisen kulmakiviä ovat ymmärrys, kannustus, ongelmakohtiin kohdistuva rakentava ohjaus ja tuki, kiitos, huomion kiinnittäminen vahvuuksiin jne. Tiedän myös, että erityisyyden positiivisena kääntöpuolena on paljon hyviä asioita, iloja ja monenlaista hauskuutta. Juuri näistä positiivisista puolista…

Käyttäjä suru08 aloittanut aikaan 12.10.2008 klo 00:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Näin tässä meillekin kävi. Ero on tulossa, mies jatkaa pettämistään, ei kadu eikä edes yritä olla myötätuntoinen. Olen niin maassa kuin ihminen olla voi. Miten kaikki asiat selviää, miten pienet ihanat lapsemme selviävät? Ja miten minä selviän tästä kaikesta järjissäni? Apua olen hakenut, moneltakin taholta, ja sitä saanut. Ystäviä on…

Käyttäjä SadMan83 aloittanut aikaan 10.10.2008 klo 13:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Tilanne kotona alkaa olla aika mahdoton. Olen ollut vaimoni kanssa yhdessä nyt neljä ja puolivuotta,niistä kaksi naimissa. Vaimollani on ollut ja epäilen että on edelleen suhteita avioliiton ulkopuolella.Välillä katoaa viikonlopuiksi vieraden miesten kanssa monen sadan kilsan päähän,sanoo että ovat vain kavereita. En itsekkään ole pulmunen vaan olen viina päissäni…

Käyttäjä kirsi67 aloittanut aikaan 09.10.2008 klo 14:46 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

voi sinnuu. Ei meinaa löytyä sanoja. Onneksi miehesi haluaa lähteä selvittämään asioita. Toivottavasti saatte sieltä jotain. Mieheltä löydettävä selkärankaa ottaa vastuuta omasta ”leikkimisestään” eli ei varmaan tarkoittanut tuota mitä tapahtui, mutta asia ryöstäytyi käsistä.Kun sinun mies niin sitten on sinun mies, ei hänellä ole lupaa mennä lohduttelemaan toisia naisia. Näitä…

Käyttäjä Tuulitar aloittanut aikaan 03.10.2008 klo 17:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, olen useamman lapsen äiti,eronnut jo vuosia sitten. Tällä hetkellä painin taloudellisten huolien kanssa ja väsymyksen kanssa. Oma jaksaminen on kovilla, ja mietin kovasti keinoja miten löytää voimia kun tuntuu että elän vain toisia varten…Rakkautta on etäsuhteessa mutta se on etäsuhde,toisinaan saan voimia siitä mutta toisinaan kun pyykkivuori vyöryy ovista…

Käyttäjä Lo aloittanut aikaan 30.09.2008 klo 15:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Lisään oman tarinani tähän pettämisteemaan liittyen, ja toivon, että voin joskus kertoa miten selvisin kokemuksistani. Juuri nyt en tiedä mistä selviytymisen ainekset voisi repiä. Auttaisihan se jos kuulisin mitä ajatuksia tämä herättää toisissa, omat ajatukset ei aina etene minnekään. Olemme mieheni kanssa löytäneet toisimme nuorina ja nyt meidän pitäisi olla…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: