Luottamus, parisuhde, ongelmia

Luottamus, parisuhde, ongelmia

Käyttäjä byllerö aloittanut aikaan 20.10.2008 klo 15:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä byllerö kirjoittanut 20.10.2008 klo 15:12

On paljon asioita pääni sisällä, mitä käyn läpi, enkä osaa tuoda ulos, tai selvittää. Välillä mietin mikä oikein on ongelmani. Miksi en pysty. Lääkärin mukaan yleinen ahdistuneisuus häiriö ja masennus. Tosiaan pian 5 vuotta tätä jatkunut, ja olen vasta 20 vuotias. En usko mahdollisuuksiini parantua. Seurustellut olen vuoden, suhteessa itse olen onnellinen ja tyytyväinen, en vain tiedä onko mieheni. Pelkään hänen kyllästyvän ongelmiini, en ole työkykyinen eli siis en tienaa mitään, en kykene lähtemään hauskaa pitämään tai mihinkään reissuun. Joten usein mietin kuinka kauan mieheni jaksaa minua. Hän ei ole tietääkseni pettänyt ja väittää olevansa onnellinen ja tyytyväinen. Mutten voi uskoa. Olen myös hänen ensimmäinen nainen, joten ajattelen että jos hän tapaa jonkun toisen, hän huomaa että on olemassa parempaa. Ehkä hän ei vielä tiedä paremmasta, tyytyy tähän. Pelkään vain että hän löytää jonkun uuden, tai kyllästyy, tai jopa että hänelle sattuu jotain. Olen koko ajan huolissani kun hän lähtee autolla jonnekkin että jos hän ajaa kolarin tai muuta vastaavaa. En tiedä mitä tekisin ilman häntä. Vietämme suuren osan päivästä yhdessä, ainoastaan sen ajan kun hän on töissä, minä nukun. Olen siis todella riippuvainen tästä suhteesta ja tiedän ettei se ole hyväksi. Olen myös todella läheisyys riippuvainen, voin kertoa että lähes tuon 5 vuotta mitä olen sairastanut olen aina seurustellut. Yksinäisyys pelottaa ja tuntuu etten pärjäisi. Pelkään myös usein että vanhemilleni sattuu jotain. Kokemuksia samasta tilanteesta?😯🗯️

Käyttäjä särkynyt lapsuus kirjoittanut 27.11.2008 klo 17:48

kuullostaa tutulle..rankasta lapsuudestani johtuen en pysty luottamaan miehiin vieläkään,olen ollut mieheni kanssa 7 vuotta yhdessä,josta yli vuos naimisissa. hermoni ovat jatkuvasti kireällä,ei oo tullu mentyä lääkäriin masennuksen takia. Miehelläni on aika villi nuoruus takana,eli hän vaihtoi naisia yhtä usein kun sukkiaan..olen kanssa miettinyt että mitä jos hän kyllästyy jatkuviin oikkuihini..entä jos hän pettää.. on ollut tapaus jossa kaverit tuli sanomaan minulle että mieheni on nähty alushousuissa jonku naisen luona,asiasta ollaan keskusteltu mutta hän väittää että näin ei asiat ole,tämä kaveri joka kertoi minulle niin kyse oli hänen äidistään..epätietoisuus raastaa..😞
Voimia sinulle🙂👍

Käyttäjä maij-linda kirjoittanut 29.11.2008 klo 18:39

Surullista se että joku ihminen käy niin tärkeäksi ettei nää muuta ts. ei nää metsää puilta. Tuon oivalsin itsekin vasta vähän aikaa sitten. Ei nää kokonaisuutta. Elämässä olisi osattava rakastaa itseänsä, olisi voitava osata helliä ja hoitaa omaa elämää, annettava itselle laatuaikaa, hemmotteluja. Lenkkeily, kampaamo, uinti, seurustelu päiväkahvin merkeissä, lemmikki. Jotain mikä on ihan minun ikiomaa elämää niin että voi hetkeksi unohtaa sen ihmisen jonka kanssa on naimisissa. Se piristää.🙂🌻