hukassa

hukassa

Käyttäjä joonama aloittanut aikaan 01.12.2008 klo 23:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä joonama kirjoittanut 01.12.2008 klo 23:11

En oikein tiedä mistä aloittaa, kaikki on niin vaikeeta. en osaa edes kirjoittaa vaikka tarve saada jotain ulospäin on kova. näitä samantapaisia tarinoita on vaikka kuinka paljon ja tiedän että monella muulla on asiat vielä huonommin mutta jostain syystä se ei helpota oloani. en saa tämän enempää irti juuri nyt täytyy koittaa myöhemmin uudelleen. taidan olla hieman tyhmä.😟

Käyttäjä tii81 kirjoittanut 04.12.2008 klo 16:42

Hei!

Eläpäs nyt vähättele itseäsi,tänne saa kirjottaa sellasia viestejä kuin itsestä tuntuu,ei ole pakko heti kaikkea kerralla kertoa. Hyvä alkuhan sinulla oli jo. Ei muutakuin rohkeasti kirjoitat lisää ja purat tänne tunteesi. itse olen myös kirjoittanut vasta muutaman viestin ja minusta tuntuu,että ne on vähäpätösiä asioita muihin verrattuna mutta ei ne oo jos ne vaivaa itseä. Ja pakko tosiaan johonki purkaa tuntoja.

Reippaasti vain kirjottelet,kyllä se siitä! 🙂👍

Käyttäjä Jasse kirjoittanut 05.12.2008 klo 11:31

Kirjoittaminen ja surujen purkaminen auttaa!

Itse aloin kirjoittaa tänne kesällä, kun elämässäni oli aikamoinen kriisi. Se onneksi on ohitse, mutta oli tosi tärkeää saada tukea omalta tukihenkilöltä ja kaikilta niiltä, jotka vastasivat ja jakoivat suruani täällä yhdessä. Samoin muiden kirjoitusten lukeminen oli tärkeää. Tunne, ettei ole hädän hetkellä yksin.

Joten kirjoita rohkeasti ja sen verran, kun jaksat.

Joskus lukiessani jonkun tarinaa, tulen hänen puolestaan niin surulliseksi, etten vain osaa sanoa mitään. Se, ettei heti saa vastauksia, ei tarkoita etteivätkö toiset huomioisi. 🙂🌻