Parisuhde, koti ja perhe

7 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä pastelli aloittanut aikaan 25.01.2010 klo 19:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikki te narsistin kynsiin joutuneet. Kuinka paljon teksteistänne löysinkään! Luin koko vyyhdin alusta asti ja niin tutlta minullekkin tuntui. Kiitos kaikille! Mietin että ehkä minäkin voisin liittyä keskusteluun, koska hyvin samanlainen tausta on tässäkin elämässä takana…ja suuri osa siitä varmasti vielä edessä. Tässä siis tarinani, jos siitä olisi jollekkin…

Käyttäjä up aloittanut aikaan 26.01.2010 klo 14:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Me 34 ja 31v avioliitossa 4v ja 1 lapsi. Liitto sujuu/sujui hyvin ja seksikin jokseenkin hyvää 2-4 kertaa kuussa vaikkakin hieman kaavoihin kangistuttu. Hienot talot, autot on hankittu ja lainojenkin kanssa pärjätään enemmän kuin hyvin mutta mutta! Minulla ollut jokin sairas fantasia kiihoittua ajatuksesta kun isokaluinen vieras mies nai vaimoani…

Käyttäjä Mamma26 aloittanut aikaan 19.01.2010 klo 22:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Aina ei voi käsittää mikä ajaa ihmisen juomaan vaikka onkin elämä vaikeaa niin silti pitäisi yrittää olla juomatta ja ottaa vastuu perheen arjesta ja siitä että vaimokin voi hyvin.Meidän perheessä aviomiheni juo jatkuvasti eli jokapäiväisesti.Tämä juominen tapahtuu kotona ja silloin kun hän juo hän vaan istuu kuulokkeet korvilla tietokoneella ihan…

Käyttäjä elvinora aloittanut aikaan 04.01.2010 klo 20:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Joulun aikaan tuli 38 vuotta täyteen puolisoni kanssa yhteiselämää.Ikäeroa on yli kymmenen vuotta.Puoliso haluaa olla aina kotona,ei koskaan pyydä et kutsuttaisiin vieraita tai mennään kyläilemään.Olenkin jo tottunut siihen en edes pyydä häntä minnekään. Koen olevani ihan yksin tässä liitossa ja teenkin asioita aivan itekseni ja matkustelen hyvien kavereitteni kanssa(naiskavereita) osa…

Käyttäjä petetty08 aloittanut aikaan 08.01.2010 klo 10:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Varmaan kaikilla petetyillä itsetunto kokee kolahduksen kun selviää, että puoliso on pettänyt. Minulla se mureni täysin. Olen yrittänyt kasata itseäni samalla kuin on yritetty päästä tämän kokemuksen yli, mutta nyt tuntuu tuo itsetunnon katoaminen olevan kompastuskivi. Jos minulle ollaan oltu rehellisiä, niin mieheni on viimeksi ollut yhteydessä huoraansi vuosi sitten.…

Käyttäjä aloittanut aikaan 21.01.2010 klo 08:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Nyt meillä on parivuode, mikä minua ahdistaa todella paljon. Se lisäksi on siinä kunnossa tai patjat ovat huonot ja pitäisi uudet mennä ostamaan lauantaina. Minä haluaisin ehdottaa, että ostaisimme kerrossänkyt. Minä nukkuisin alhaalla, hän ylhäällä. Sitä mahdollista seksiä voi kai harrastaa kerrossängyssäkin? vai onko vaan loukkaavaa toista kohtaan edes ehdottaa…

Käyttäjä Murmeli aloittanut aikaan 26.12.2009 klo 13:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

kävimme mieheni kanssa pari kertaa perheasiain neuvottelukeskuksessa juttelemassa. Sain hänet `kovan työn`jälkeen lähtemään. Ne kaksi kertaa olivat hyviä ja keskustelu vuorovaikutteista. Ajattelin että kyllä se tästä taas menee… No nyt ne samat ikuisuusongelmat, kommunikaatioongelmat,mökötykset jne.. taas ovat toistuneet. Tilasin ajan taas uudelleen samaan paikkaan mutta en saanut samaa neuvojaa enää.…

Käyttäjä Murmeli aloittanut aikaan 17.01.2010 klo 17:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluaisin kuulla puolueettomia mielepiteitä. Yksi ilta sattui että keskustelimme mieheni ja minun ystäväni kanssa minun lääkärissä käynnistäni. Kerroin siitä siinä ja sitten hän alkoi vähän äkäisesti komentamaan minua miten minun pitää sanoa siellä lääkärissä kun seuraavan kerran menen. Eli laittoi sanat minun suuhuni. Otin asian puheeksi illalla ja kerroin että…

Käyttäjä lupsakka aloittanut aikaan 14.01.2010 klo 09:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

onko samaa kokemusta? seurustelin 8 vuotta miehen kanssa . hän oli jäänyt leskeksi vuosi aiemmin. jäi kolme lasta, nuorin 9v. itsellä 8v.poika. monta vuotta meni hyvin ja odotettiin,että lapset kasvaa ja muutetaan yhteen. joulun alla aloin viedä tavaroita sinne, muttatyttö sai raivarin kun muutin vähän järjestystä. isä ei sanonut mitään…

Käyttäjä raiko aloittanut aikaan 18.01.2010 klo 13:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olen uusperheessä jossa kaikki tuntuu menevän tavalla tai toisella piparikasi.itsellä ei ole lapsia.miehellä on 2.nuorisoa.20v ja 17v.joulu oli painajainen.20v joka on enemmän äitinsä tykönä on riitaa haatava koko ajan ja 17v menee kelkkaan mukaan.joulu…en enää halua kokea joulua!ruokailu meni hyvin,mutta sen jälkeen 20v olisi halunnut viedä miehen kalliin kameran äitinsä…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: