Parisuhde, koti ja perhe

16 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä aloittanut aikaan 21.01.2010 klo 08:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Nyt meillä on parivuode, mikä minua ahdistaa todella paljon. Se lisäksi on siinä kunnossa tai patjat ovat huonot ja pitäisi uudet mennä ostamaan lauantaina. Minä haluaisin ehdottaa, että ostaisimme kerrossänkyt. Minä nukkuisin alhaalla, hän ylhäällä. Sitä mahdollista seksiä voi kai harrastaa kerrossängyssäkin? vai onko vaan loukkaavaa toista kohtaan edes ehdottaa…

Käyttäjä Murmeli aloittanut aikaan 26.12.2009 klo 13:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

kävimme mieheni kanssa pari kertaa perheasiain neuvottelukeskuksessa juttelemassa. Sain hänet `kovan työn`jälkeen lähtemään. Ne kaksi kertaa olivat hyviä ja keskustelu vuorovaikutteista. Ajattelin että kyllä se tästä taas menee… No nyt ne samat ikuisuusongelmat, kommunikaatioongelmat,mökötykset jne.. taas ovat toistuneet. Tilasin ajan taas uudelleen samaan paikkaan mutta en saanut samaa neuvojaa enää.…

Käyttäjä Murmeli aloittanut aikaan 17.01.2010 klo 17:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluaisin kuulla puolueettomia mielepiteitä. Yksi ilta sattui että keskustelimme mieheni ja minun ystäväni kanssa minun lääkärissä käynnistäni. Kerroin siitä siinä ja sitten hän alkoi vähän äkäisesti komentamaan minua miten minun pitää sanoa siellä lääkärissä kun seuraavan kerran menen. Eli laittoi sanat minun suuhuni. Otin asian puheeksi illalla ja kerroin että…

Käyttäjä lupsakka aloittanut aikaan 14.01.2010 klo 09:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

onko samaa kokemusta? seurustelin 8 vuotta miehen kanssa . hän oli jäänyt leskeksi vuosi aiemmin. jäi kolme lasta, nuorin 9v. itsellä 8v.poika. monta vuotta meni hyvin ja odotettiin,että lapset kasvaa ja muutetaan yhteen. joulun alla aloin viedä tavaroita sinne, muttatyttö sai raivarin kun muutin vähän järjestystä. isä ei sanonut mitään…

Käyttäjä raiko aloittanut aikaan 18.01.2010 klo 13:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olen uusperheessä jossa kaikki tuntuu menevän tavalla tai toisella piparikasi.itsellä ei ole lapsia.miehellä on 2.nuorisoa.20v ja 17v.joulu oli painajainen.20v joka on enemmän äitinsä tykönä on riitaa haatava koko ajan ja 17v menee kelkkaan mukaan.joulu…en enää halua kokea joulua!ruokailu meni hyvin,mutta sen jälkeen 20v olisi halunnut viedä miehen kalliin kameran äitinsä…

Käyttäjä Maria aloittanut aikaan 17.01.2010 klo 21:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olisiko muita lapsensa biologisten vanhempien omasta aloitteestaan sijaishuoltoon luovuttaneita vanhempia? Olin muutama vuosi sitten vastasyntyneen kanssa 24/7 eikä lapsen isä osallistunut vauvan hoitoon. Meistä kumpikaan ei ollut valmis elämäntilanteissamme saamaan lapsen, mutta yritin parhaani. Puhuin lapselle paljon ja hoidin muutenkin hyvin, mutta olin väsynyt, masentunut ja minulla oli kovia fyysisiä…

Käyttäjä <> aloittanut aikaan 14.01.2010 klo 10:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ollaan oltu nyt 5 vuotta naimisissa, mieheni on alkoholisti, peliriippuvainen ja jotain muuta mielen ongelmaa, perheessämme on 2 yhteistä alle kouluikäistä pikkuenkeliä sekä edellisestä avoliitostani 8-luokkalainen miehen alku. Mies on aina juonut, siis joka päivä, joskus muutaman joskus enemmän, ei ole ollut mikään kauhee räyhä paitsi suhteen alkuaikoina kun sai…

Käyttäjä jone aloittanut aikaan 11.01.2010 klo 10:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Hyvin on lähtenyt elämä käyntiin ja parempaa kuin silloin olikaan koskaan. Nyt olen lapseni isä ollut ja antanut kaiken rakkauden ja huolenpidon lapselleni. minkä kykenen 🙂 Lapsii asuu minun kanssani kun tilanne lapsen äidinpuolelta ei toiminut. Voimia kaikille täällä nettuoessa oleville ihmisille. Kyllä elämästä selviiää. Vaatii vain kovaa ja…

Käyttäjä Ei voi ymmärtää.... aloittanut aikaan 02.01.2010 klo 23:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi! Minulla on elämä tällä hetkellä niin sekaisin,että toivon jostakin löytyvän ihmisen joka pystyisi edes jollain tavalla auttamaan ja ymmärtämään tätä hullunmyllyä 😟 Lähdetään nyt siitä,että jouduin kaksi vuotta sitten laittamaan oman 16-vuotiaan lapseni pois kotoa,koska hänellä oli vakavia päihdeongelmia,viina,lääkkeet,huumeet… Se asia on kyllä järjestynyt,lapsi palasi tänä jouluna kotiin kokonaan…

totuus

9
Käyttäjä maribell aloittanut aikaan 31.12.2009 klo 01:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

monien itkujen jälkeen on todettava että aika kultaa muistot. se rakkaus ei kuole se vain vahvistuu. jotenkin se on vain sysättävä jonnekin taustalle ja alettava elämään ilman häntä. toista häntä ei ole eikä tule olemaan.on oltava näillä eväillä nyt sitten.

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: