Parivuoteessa

Parivuoteessa

Käyttäjä mariar aloittanut aikaan 09.03.2010 klo 23:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä mariar kirjoittanut 09.03.2010 klo 23:48

Niin paljon on sanattomia ajatuksia parisängyssä…

Nainen kääntää selkänsä ja käpertyy sikiöasentoon – ”voi, kun hän ottaisi minut kainaloon ja pitelisi minua”.
Mies myöskin kääntää selkänsä ja kiskoo hieman peittoa – ”silittäisipä hän olkapäätäni”. Nainen hakee nukkuma-asentoa – ”tajuaakohan hän, että olenkin hereillä?”.
Mies menee takaisin selälleen ja köhähtää pettyneen kuuloisesti – ”sanoisipa hän rakastavansa minua”.
Nainen niiskauttaa – ”jospa hän miettisi itkenkö, ehkä hän sitten pitelisi minusta kiinni”.
Mies kääntyy uudelleen kyljelleen ja kääntää selkänsä – ”hän ei aio koskettaa tai puhua”.
Nainen alkaa hengittää raskaammin – ”toivottavasti hän luuleekin, että nukun jo”.

Loppujen lopuksi, jos tätä katselisi kärpäsenä katossa, siinä nukkuisi vain kaksi ihmistä miltei liikkumattomina.

Parivuoteessa ollaan niin lähekkäin, mutta silti niin kaukana…

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 12.03.2010 klo 11:22

Heippa
Niin tuo parivuoteessa on hyvä kirjoitus ja se antaa paljon mietittävää ja pohdittavaa
ikävä kyllä se on niin todellista monella pariskunnalla.
Ihmiset jotka elävät parisuhteessa niin pitäisi olla onnellisia ja pitäisi panostaa kummankin onnellisuuteen 110 % sillä onni ja onnellisuus koostuu pienistä asioista, sanoista, teoista.
Pariskuntien pitäisi todellakin puhua paljon enemmän kaikista asioista, sillä puhumattomuus on onnellisen parisuhteen varma tuhooja ja siitä parit pikku hiljaa vieraantuu / etäänntyy toisista kuin myös kosketus on todella tärkeä.
ja jos vähänkin huomaa että noi asiat rupeaa unohtumaan niin ne pitäs heti pyrkiä korjaamaan kun aikaa menee enemmän niin onkin vaikeampi asioita korjata.
niin yksinkertaisia mutta joskus vaikeita asioita.
Ennen nukkumaan menoa kannatas kaikkea jutella oman rakkaan kanssa, silittää toista kädellä, suukko antaa, sanoa kuinka tärkeä olet / minä rakastan sinua jne ei vaadi paljon mutta antaa paljon niin yksinkertaista se on noihin asioihin kannattas paneutua.

Käyttäjä maarit4 kirjoittanut 13.03.2010 klo 07:07

volvomies kirjoitti 12.3.2010 11:22

Heippa
Niin tuo parivuoteessa on hyvä kirjoitus ja se antaa paljon mietittävää ja pohdittavaa
ikävä kyllä se on niin todellista monella pariskunnalla.
Ihmiset jotka elävät parisuhteessa niin pitäisi olla onnellisia ja pitäisi panostaa kummankin onnellisuuteen 110 % sillä onni ja onnellisuus koostuu pienistä asioista, sanoista, teoista.
Pariskuntien pitäisi todellakin puhua paljon enemmän kaikista asioista, sillä puhumattomuus on onnellisen parisuhteen varma tuhooja ja siitä parit pikku hiljaa vieraantuu / etäänntyy toisista kuin myös kosketus on todella tärkeä.
ja jos vähänkin huomaa että noi asiat rupeaa unohtumaan niin ne pitäs heti pyrkiä korjaamaan kun aikaa menee enemmän niin onkin vaikeampi asioita korjata.
niin yksinkertaisia mutta joskus vaikeita asioita.
Ennen nukkumaan menoa kannatas kaikkea jutella oman rakkaan kanssa, silittää toista kädellä, suukko antaa, sanoa kuinka tärkeä olet / minä rakastan sinua jne ei vaadi paljon mutta antaa paljon niin yksinkertaista se on noihin asioihin kannattas paneutua.

Hei! Kirjoitan tätä lauantai-aamuna todellisessa tuskassa. Meillä on ollu miehen uskottouden vuoksi paha kriisi meneillä mutta löydettiin kuitenkin keskusteluyhteys ja todettii juuri nuo asia erittäin tärkeiksi. Eilen paljastui, että suhde jatkuu. Olen siis panostanut suhteen parantamiseen aivan turhaan. Sydäeni särkyi.

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 13.03.2010 klo 12:39

Heippa Maarit4
Vastasin sulle tuohon hylätty ja särkynyt otsikkoon kirjota vaan kumpaan jompaan mieltä painavista asioista niin vastaan sulle.