Parisuhde, koti ja perhe

18 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä rsnn aloittanut aikaan 21.02.2010 klo 17:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen seurustellut nyt noin puoli vuotta ja rakastan kumppaniani yli kaiken. Olemme suunnitelleet jo yhteistä tulevaisuutta jne. Olen kuitenkin nyt huomannut katsovani muita ihmisiä ja olen alkanut pohtia, millaista suhde olisi toisen ihmisen kanssa, tai millaista olisi edes yrittää iskeä toista ihmistä. Muutin muutama kuukausi sitten toiselle paikkakunnalle opiskelupaikan takia,…

Käyttäjä PinkBerry aloittanut aikaan 27.02.2010 klo 23:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minua jostain syystä ällöttää aivan kamalasti ajatella poikaystävän entisiä. Kummallakaan meillä ei ole tauteja mutta ällöttää kuitenkin ajatella jos saan kuitenkin jonkun ns, sanotun bakteerin poikaystävästäni joka hänen exällänsä on ollut. Voiko miehestä tarttua vielä jotain muita bakteereja vai peseytyykö pois. Olen seonnut tähän nyt aivan totaalisesti koska mieheni on…

Käyttäjä wiuhka aloittanut aikaan 10.01.2010 klo 21:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei Olen ihan uusi täällä ja ajattelin tulla kokeilemaan, auttaisiko tällainen avautuminen yhtään… Erosin lähes 7 vuotta kestäneestä suhteesta juuri. Yhdessä ehdittiin asua hieman yli 2 vuotta. Jouluksi muutettiin omaan kotiin poikani kanssa. Eropäätös tehtiin noin vuoden soutamisen ja huopaamisen jälkeen, eli mikään pikainen päätös se ei ollut. Koko viime…

Käyttäjä niin rikki aloittanut aikaan 12.02.2010 klo 16:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En ole ennen tänne kirjoittanut mutta nyt on pakko purkaa ajatuksia sekavaa tekstiä tulossa kun sekava on tilannekkin:-( en edes tiedä mistä alottais… olin avoliitossa miehen kaa joka ei liiemmin puhu mistään (”henkevistä”), meillä on kaks pientä lasta… ollut aika rankkaa viimeset reilu pari vuotta! mies teki kahta työtä (sen…

Käyttäjä Piipai aloittanut aikaan 19.02.2010 klo 18:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En ole pitkiin aikoihin kirjoittanut tänne, ehkä olisi hyvä että aloittaisin taas. Tuntuu että pää räjähtää joskus yksin kun mietin näitä asioita. Mieheni ja minä menimme kihloihin 2007 heinäkuussa. Olemme olleet siis jo tovin yhdessä. Parisuhteessamme ei ole väkivaltaa tai alkoholiongelmaa kuten usein näkee tällä pasltalla. Eikä ole mitään pettämisiä.…

Käyttäjä hipsu76 aloittanut aikaan 09.02.2010 klo 12:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 17v. , joista naimisissa 15v. Meillä on kolme ihanaa ala-asteikäistä lasta. Uskoin aina, että meillä on elämässämme sellaisia arvoja, että vaikka vaikeuksia tulisi, me selviäisimme niistä yhdessä. Mieheni on aina saanut mennä vapaasti, en ole koskaan aiemmin uskonut hänen pettävän minun luottamustani. Meillä oli hauskaa…

Käyttäjä kathe aloittanut aikaan 26.01.2010 klo 13:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Petetyt naiset ovat kirjoittaneet monia viestejä tänne. Tässä vähän toisenlainen viesti yhdeltä naiselta. Minä olen se paha nainen, joka petti miestään joitakin vuosia sitten. Kadun, olen sitoutunut tähän parisuhteeseen. Miehen on paha olla edelleen, hän kelaa menneitä. Minä en tietenkään osaa selittää kaikkea, miksi tein mitä tein. Sen osaan sanoa,…

Käyttäjä Enjoy the sorrow aloittanut aikaan 08.02.2010 klo 18:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme olleet mieheni kanssa kaksi vuotta naimisissa ja sekä minun että mieheni kärsivällisyys alkaa olla lopussa. Siskoni on hyvin vaikea ihminen, joka kaipaa paljon huomiota ja jossei sitä tule hän suuttuu. Siskoni on naimaton, asuu viereisessä kaupungissa, mutta välimatkaa on vain noin kymmenen kilometriä. Hän soittelee jatkuvasti, kertoo ainoastaan omia…

Käyttäjä RRAA aloittanut aikaan 01.02.2010 klo 12:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen keski-ikäinen naimissa oleva nainen. Monien YT-neuvottelujen jälkeen sanoin itseni irti viime keväänä ja sain työnantajan tukipaketin. Näin 20 vuoden työrupeama loppui. Perusairauteni oli yksi syy, miksi en jaksanut enää jatkuvaa työpaikan ilmapiiriä ja jatkuvaa kiirettä. Mieheni on pienyrittäjä. Aikuinen YH-tyttäreni sairastui samaan aikaan epilepsiaan ja sai vakavan yleisinfektion joka…

Käyttäjä lupsakka aloittanut aikaan 08.02.2010 klo 18:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Miten miehet pystyy ottamaan uuden naisen heti eron jälkeen? Ex-mieheni kulki uuden kanssa vajaa 2viikkoa eron jälkeen. Mitä he hakevat? Lohtua??? Eikö miehet tee surutyötä?

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: