Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Pahoittelen a:n ja o:n pisteiden puuttumista, mutta asun talla hetkella ulkomailla ja nappaimistossani ei niita ole. Avomieheni petti minua puolitoista vuotta sitten baari illan paatteeksi. Han oli naiseen yhteydessa tekstiviestien ja puhelimen valityksella pari viikkoa tapahtuman jalkeen. Kerran he myos nakivat puistossa taman jalkeen, mutta mitaan muuta kuin suudelma ei…
Olen vajaa 40 perheen äiti, kaksi ala-astelaista lasta. Olen ollut mieheni kanssa 16-vuotiaasta ja reilut 10 v. olemme olleet naimisissa. Sain tietää viikko sitten, että miehelläni on ollut rinnakkaissuhde 1,5 vuotta. Sain tietää suhteesta pahimmalla mahdollisella tavalla; tämä nainen viestitti asiasta minulle ja viestit olivat härskillä tavalla seksipitoisia eli viesteissä…
Tilanteeni on se, että tunteeni ovat huomattavasti hiipuneet miestäni kohtaan.. Toki sitä tekee myös se, että elämä on hyvin arkista ja tasaisen paksua koko ajan, mutta ei sen näin pahalta pitäisi tuntua. Sitä paitsi suhteemme arkipäiväistyi jo kauan aikaa sitten. Minua ahdistaa lähes koko ajan (joskus hetkiä, jolloin ajattelen kaiken…
Minulla on tässä alkukeväästä diagnosoitu keskivaikea masennus. syön lääkettä ja tapaan depressiohoitajaa. Suurin ongelma minulla tuntuu olevan se, että minua ärsyttää nykyään lähes kaikki mitä puolisoni tekee. Välillä jopa vain hänen läsnäolonsa. Olemme olleet yhdessä pian kolme vuotta, ikää yli 25v…eli ei mitään ”ekakertalaisia”. Meillä meni kauan, että olin tosi…
Miten päädyitte eroon? Miten pitkään harkitsit sitä? Millaisia tunteita se herätti? Kauanko toipumiseen kesti? Oliko asioita jotka vaikeuttivat eroprosessia? Mitä suku/ läheiset ajattelivat asiasta? Oma eroprosessini on käynnissä, kuukausi harkinta-aikaa jäljellä….mietin asioita jatkuvasti. Itse eropäätös tuli viime kesän ja syksyn aikana nopeasti, mutta olin jo koko 8 v kestäneen avioliiton…
On paha olla. Olen ollut mieheni kanssa 16v, meillä on 4 lasta, vanhin 10v. Takana on molempien masennusta; ensin mieheni ja sittemmin minun. Tammikuussa sain tietää että miehelläni on suhde työpaikallaan toisen naisen kanssa, ja se on kai saanut alkunsa jo syksyllä. Samassa syssyssä hän kertoi saaneensa minussa tietyistä jutuista…
Olen todella huolissani ystävästäni. Hänen äitinsä kohtelee häntä huonosti, haukkuu ja polkee maahan. Hän haukkuu ystäväni koulumenestystä, sanoo, ettei tällä ole mitään mahdollisuuksia päästä koskaan minnekään opiskelemaan tai töihin, haukkuu hänen ulkonäköään ja pakottaa tämän tekemään kaikki kotityöt, ja silti valittaa, että ystäväni on laiska ja itsekäs. Hän on asettanut…
Minulle selvisi kaksi päivää sitten, että vaimoni on pettänyt minua. Oli tutustunut etätöitä tehdessään netissä neljä vuotta nuorempaan ruotsalaiseen tyyppiin. Chattaillyt kuulemma tyypin kanssa ensin työasioissa ja töiden päättyä sitten paremmalla ajalla ja syvällisemmin. Vuoden alussa oli vaimolla sitten ollut työmatka Helsinkiin, jossa piti olla pari yötä hotellissa. Nämä kaksi…
Nyt alkaa olemaan mitta täysi…Mies psykiatrisella osastolla,minuun purkaa vaan kaiken paskan,siskolleni soittelee,siskoni käy häntä tapaamassa,minua ei juurikaan halua nähdä,on menossa auttamaan siskoani muuttossa,mutta ei tule pieneen mieleenkään,että minäkin voisin ottaa pienen hetken omaa aikaa,kun hoidan kotona pientä diabetes-potilasta (2-v)… Mieheni sekä siskoni ovat molemmat diagnosoitu masentuneiksi,ymmärrän että heistä on tukea…
hei kaikki! kerron tässä ongelmastani, joka koskee 3 vuotta kestänyttä suhdettani. Asumme siis erillään,minä omistusasunnossa ja mies vuokralla. Miehellä on lapsi ja minulla ei. Suhteemme on ollut erittäin ongelmallinen koko 3 vuotta, alussa oli rakkauden huumaa tietenkin, mutta pian puoleltani astui mukaan ärsytys miehen lapsesta. Mies ei ensin ymmärtänyt ollenkaan…