AHDISTUNUT

AHDISTUNUT

Käyttäjä ZzZzZzZzZ.. aloittanut aikaan 07.06.2010 klo 01:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä ZzZzZzZzZ.. kirjoittanut 07.06.2010 klo 01:59

Heippa!Olen 21 vperheenäiti,mulla alko reilu vuosi sitten ahdistuneisuus oireet olin melkein toimintakyvytön kovan ahdistuneisuuden vuoksi,sitten alkoi kova uupumustila mitä luulin fyysiseksi sairaudeksi koska uupumus oli ja on edelleenkin kovaa mutta kaikki kokeet oli hyviä kun kävin lääkärissä eli sillä puolella ei ole mitään häikkää.

Mutta olen henkisesti todella uupunut ja se heijastuu fyysisin oirein sitten,olen todella uupunut ollut jo yli vuoden ajan ja jokainen päivä on ollut taistelua uupumusta ja ahdistuneisuutta vastaan.
Kodin hoito jäi melkein vuodeksi hoitamatta,koti oli todella likanen ja sottanen kun ei ollut voimia siivota,epäilen että osasyy uupumukseeni on se että n kaksi vuotta sitten kärsin siivouspakkomielteestä ja se uuvutti mut.Ja jos esim nytten siivoon niin uupumus pahenee todella paljon ja oloni menee henkisesti niin huonoksi että itken itken vaan vuolaasti tätä tuskaa ja pahaa oloa mikä sisälläni on.
Mulla ei ole ystävää ei edes yhtä kaveria,koska mulla on sos fobia enkä uskalla tutustua kehenkään.
olen koko ajan ahdistunut olen kuin kuplan sisällä yksin..kukaan ei nää miten paha olo mul on,tuntuu että kaikki vihaa mua ei kukaan haluis olla mun ystävä,pelkään jääväni yksin ja niin ite teenkin kun en uskalla tutustua kehenkään,pelkään että jos saisin ystävän että se kääntäisi selän mulle niinkun mulle on monesti käynyt elämän aikana.

Jännitän ihmisiä en uskalla hoitaa asioitani enkä tavata ihmisiä enkä käydä seurakunnas missä haluisin käydä mutkun en uskalla mennä.alan jännittämään sairaalloisen paljon iskee paniikki ja pakokauhu ja on päästävä pois sosiaalisesta tilanteesta ja jos on paljon ihmisiä en voi olla kauaa sellasessa tilnteessa.Onko Kohtalotoveria?anteeks tää mun kirjotus on tosi sekava oon niin epätoivone jaahdistunu että tää tekstiki on sitä.

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 10.06.2010 klo 12:19

Heippa
kun on uupunut ja väsynyt niin kannattaa käydä ammattiauttajan luona sillä
muuten tilanne yleensä pahenee ja auttaa kun käy ammattiauttajan luona.
Yritä löytää itsellesi ystäviä kavereita jolle voisit kertoa iloja ja suruja
tai hommaa itsellesi tukihenkilö.
Liiku kaikenlaisissa tapahtumissa jossa on ihmisiä niin tutustut erilaisiin ihmisiin
käy esim kirjastossa kaikenlaisissa, kaikenlaisissa järjestöissä 4h jne
ja esim jos on tutun koira niin talutappa sitä niin melkein jokainen tulee juttelemaan
ja koiraa silittämään ( oon katellinen koiralle kun kaikki silittää sitä eikä kukaan minua huomaa ) poika ajaa rekkaa ja koira on mulla mukana töissä mukana niin siitä tiedän.
Joo kirjoita miten olet jaksanut???
Kaunista kesää sulle