Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Poikaystäväni kertoi eilen, että ollessaan baarissa edellisenä yönä, häntä oli pussannut tyttö, pitkän flirttailun päätteeksi. Hän kertoi, ettei tälläisiä asioita voi jättää kertomatta. Liitän keskustelun tähän. Henkilö A, on poikaystäväni.. Henkilö A: sen aikoihin siihen taapertelii sellanen tyttö meidän viereen, jolta mä kysyin jotain että ”ootko kenties eksyny…?”, jollo se…
Lapseni oli todella ihana pienenä. Varsinainen välkky, ilopilleri ja lahjakas monessa asiassa. Ala-asteella luokkansa parhaimmistoa. Murrosiässä kaikki muuttui. Tyttäreni alkoi käyttäytyä itsetuhoisesti (alkoholi, seksi) aivan liian varhain. Yritin kaikkeni, mutta hän ei yksinkertaisesti suostunut mihinkään muottiin. Koululintsaamisen, tupakanpolton tai alkoholikokeilun jälkeen seurauksena oli kotiarestia tai jonkin edun menettäminen. Jos tytär…
Kun muutimme tänne olin jotenkin väsynyt ja kireä tähän tilanteeseen kun piti taas muuttaa kun olin kuvitellut kaiken olevan jo hyvin vanhassa paikassa vihdoin kaiken epätietoisuuden jälkeen on asunto on terveet lapset ym. Kaikki romuttui sen kosteuden/homeen ja kaiken kanssa. Joulu kodissa meni pilalle ym. No se siitä olimme päässeet…
Kipeästi tarvitsisin apua ja kommentteja teiltä. Yritän pitää vuodatuksen suht lyhyenä, vaikka 25 vuotta on vaikeaa muutamaan riviin typistää. Olen kohta viisikymppinen mies ja naimisissa saman naisen kanssa n. 25 vuotta. Suhteemme on alusta asti ollut myrskyisä, jatkuvaa riitelyä kaapin paikasta, siitä miten elämää ja parisuhdetta kuuluu elää, miten asiat…
Tätä aihetta on varmaan käsitelty ennenkin täällä, mutta en jaksanut plärätä kauheasti taaksepäin. Anteeksi jos tulee toistoa. Kaipaan kipeästi apua tosi vaikeaan ongelmaan. Kerron vähän taustoja. Olin pikkulapsen yh, kun tapasin mieheni muutamia vuosia sitten. Välillämme kipinöi ja suhde oli aluksi ihan pelkkä seksisuhde, ja tosi tyydyttävä sellainen. Myöhemmin se…
Ajattelin tänne hieman vuodattaa, kun omassa päässä suhisee (kuvaannollisessa mielessä toki) parisuhde kokonaan. Pari vuotta sitten tuli pitkästä suhteesta ero ja tämä nykyinen ilmaantui kuvioihin. Oltiin ns vanhoja tuttuja, samalta kylältä kotoisin ja tutustuminen meni niissä merkeissä. Tämä tapaus oli kärsinyt usean vuoden masennuksesta ja kävi terapiaa. Sitten iski salamana…
Onko teillä kokemuksia siitä että kumppani on ihastunut suhteessa toiseen ja pettänyt sen ihastuksen kanssa? Mun tyttöystävä ihastu toiseen ja petti (siitä n. 1kk aikaa), nyt on suhdetta jatkettu ja yritetään päästä asioista yli. Itse myös olen pettänyt ja siitä on puoltoista vuotta aikaa. Siitä on siis jo aika hyvin…
Kirjoitan aiheesta, jota olen sivunnut aiemmissa viestiketjuissani. Lyhyesti: miten saada mies syttymään? Olen kokeillut jo kaikkea… Ongelmana ei ole impotenssi, vaan joku psyykkisen puolen lukko, joka estää menemästä pidemmälle. Tilanne voi olla naiselle kauhistuttava: pitkää hyväilyvaihetta seuraa huikea kipu, josta toipuminen on hidasta. Ei pitäisi pakottaa ketään seksiin eikä menemään…
Pitkä liitto takana, taloudellisesti ei voisi paremmin olla. Mutta….tunnen oloni ahdistuneeksi, masentuneeksi. Olen paljon yksin kotona, ei ole ns. omaa elämää, ei henkireikää. Mustasukkaisuutakin on ollut, mieheni puolelta, varsinkin nuorempana, hyvin vaikeaa. Nyt iän myötä luulin sen jo kadonneen, kunnes tässä eräänä päivänä puhelimessani oli vieraan miehen nimi ja mieheni…
Niin, siitä se kaikki alkoi, täydellisestä paketista. Tapasin täydellisen miehen, miehen jossa oli sitä kaikkea mistä olin aina haaveillut, miehen joka osasi puhua, sanoa juuri ne oikeat sanat, miehen joka oli kiinnostunut samoista asioista, jossa oli se kaikki. Mutta eipä tiennyt tyttö silloin kuinka väärässä olikaan. Oon tälläinen positiivinen ja…