Mies ja ”vieraat”naiset

Mies ja "vieraat"naiset

Käyttäjä toto2 aloittanut aikaan 08.09.2010 klo 13:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä toto2 kirjoittanut 08.09.2010 klo 13:11

Hei,olen 50v. nainen ja haluaisin muiden mielipiteen minun tämän hetkiseen tilanteeseen.Olen naimisissa 47v. miehen kanssa ja yhteiseloa on ollut jo 21v.Tällähetkellä mieheni on ”rakastunut” 26v .naiseen jolla on kaksi pientä lasta 2v ja 4v.Tämä nainen väittää myös rakastavansa miestäni ja heillä on tämä juttu kestänyt jo puoli vuotta lähinnä tekstaillen ja soitellen,koska naisella on nämä pikkuiset niin ei tapaamisia voi olla kovin usein.Mieheni muutti pois,ja minä jäin meidän yhteiseen kämppään.Olen ajatellut kertoa tälle nuorikolle mieheni taustoista ja touhuista,koska en haluaisi hänen pilaavan elämäänsä ”vanhan”ukon kanssa,koska minä näen ettei heillä voi olla tulevaisuutta.Mieheni on tällähetkellä työtön ja hänellä on myös alkoholin kanssa ongelmia ja hän on tosiaankin kova rakastuileen..ei tämä nuorikko ensimmäinen ollut,niitä on tullut ja mennyt aika liuta tässä vuosien aikana.Minulla on kyllä ollut pitkä pinna tämän ukkelini kanssa ja olen paljon katellut hänen touhujaan läpi sormien,mut tämä taitaa nyt olla tässä..mieheni osaa olla erittäin hurmaava,kiva ja seurallinen..kotioloissa hän on täysi ”sohvaperuna” ja möllöttäjä joka ei paljon puhu,mut ans kattoo kun ollaan liikenteessä niin jo silmät vilkkuu..minun tunteet käyvät nyt sellaista vuoristorataa..itketty on ja paljon.En haluaisi luovuttaakkaan,koska on vielä kovasti tunteita tätä miestäni kohtaan,jota kyllä oikeesti ihmettelen..oonko ihan järjissäni?!!!!

Käyttäjä helemi kirjoittanut 08.09.2010 klo 16:12

😉 vähä epäilen.
Anna vain romanssin kukoistaa, jokainen saa laittaa omat erehdyksensä, kokemuksen piikkiin.
Sinä tiedät, kun onnen seitsemäs taivas tummenee, niin mies palaa hyvässä järjestyksessä kotilieden lämpöön...
Sinun on vain itse tehtävä ratkaisu, otatko tämän karanneen pässin takaisin.

Käyttäjä Jasse kirjoittanut 09.09.2010 klo 10:29

Hei

Helemillä viisaus hallussa - sinun puheesi rakastuneelle naiselle on yhtä tuulen suhinaa tai oikeastaan vain vahvistaa suurta rakkautta. Sinut leimataan mustasukkaiseksi ja kateelliseksi - joten turha vaiva.

Kyllä se routa porsaan..... jos nyt sitten tuollaista elämää enää haluat/jaksat viettää.
Käytätkö nyt aikasi odotellen miestä takaisin vai rakentaaksesi itsellesi uutta, uljasta elämää ilman sohvaperunoita?🌻🙂🌻

Käyttäjä toto2 kirjoittanut 09.09.2010 klo 14:52

Kiitos Helemi ja Jasse palautteesta..olen tosiaan aatellut,että siinäpähän menköön,en jaksa enää hirveesti välittää.Tuntuu että olen ollut vähän riippuvainen ja takertunut liikaa tähän mieheeni..nyt on eka kertaa semmonen olo että kyllä tästä selvitään ja hyvin!!!