Puolison pahoinpitelemä

Puolison pahoinpitelemä

Käyttäjä Suruenkeli aloittanut aikaan 31.08.2010 klo 20:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Suruenkeli kirjoittanut 31.08.2010 klo 20:37

Moikka!En tiedä, miten tämän asian ilmaisisin. Voin sanoa, että turvakodin pedit ovat tulleet tutuksi. Silloin, kun puolisollani on ryyppyputki päällä, hän ei tarvitse edes mitään syytä vaan lyö minua. 🤕Se vain pahenee eikä mulla ole aina mahdollisuutta paeta. Usein on ollut poski tai leuka mustelmilla. Viime viikolla murtui käsi, kun hän väkisin repi multa vaatteet pois ja lukitsi mun kädet etten pysty puolustautumaan. Sitten hän makasi mut väkisin.🤕Olen niin väsynyt tähän tilanteeseen. Haluaisin päästä ulos tästä painajaisesta. Ei paljon lohduta puolison anteeksipyynnöt. Työttömyys on hänelle paha paikka. Tätä menoa en jaksa kauaa käydä töissä. Murtuneen käden takia olen sairaslomalla. Haluan ehdottomasti eroon tästä suhteesta. Pelkään puolisoni vielä tappavan minut.😯🗯️

Käyttäjä kutri2 kirjoittanut 01.09.2010 klo 09:59

Ota yhteyttä paikalliseen turvakotiin, heti. Älä jää sinne hetkeksikään enää! Älä usko anteeksipyyntöjä, jos ihmisen pää on vinksahtanut niin että hän ei pysty hillitsemään itseään, se ei lopu vaan pahenee vaan. Miehesi tarvitsee apua, mutta ei sinulta vaan ammattilaisilta. Jos lähdet, hän saattaa itsekin havahtua hakemaan apua. Mutta lähde sieltä heti.

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 01.09.2010 klo 10:57

Heippa
Voi kun tulin surulliseksi lukiessani sinun tarinaasi ja jos se nyt yhtään lohduttaa
niin suomessa tapahtuu yllättävän paljon perheväkivaltaa.
Mutta parisuhteessa ei saa sallia tippaakaan perheväkivaltaa ja siihen pitää
pistää heti stoppi.
Mut lähde heti kotoa pois ja mene ensin turvakotiin ja sieltä varmaan on sinua
neuvottu mitä teet seuraavaksi.
Mut olethan tehnyt rikos ilmoituksen ja lähestymiskiellot jne
ja käynyt lääkärissä ( saat virallisiin papereihin merkinnän tarvitset ehkä myöhemmin näytöksi )
Se on helppoa täältä päästä sanoa että lähde pois se ei ole niin helppoa mut älä ikinä
jatka tuollaista parisuhdetta.
Kyllä se elämä voittaa viellä mut nyt tarvitset apua ja tukea ja sitä sinä saat mut itse
pitää olla aktiivinen.
Kaunista syksyä sinulle

Käyttäjä Jasse kirjoittanut 01.09.2010 klo 11:59

Hei,

Toimi heti - ei sinun tehtäväsi tässä elämässä ole olla nyrkkelysäkki!!!!

Vaikeaa tilannetta pala palalta rakentamaan uudelta pohjalta ammattilaisten kanssa. Raskas tie, mutta kevyempi varmasti kuin nykyisesi. MIES EI MUUTU, EIKÄ SYDÄMESSÄÄN TAJUA KUINKA VALTAVAN VÄÄRIN JA RIKOLLISESTI ON SINUA KOHTAAN TOIMINUT!

Käyttäjä helemi kirjoittanut 01.09.2010 klo 12:32

Yhtyen edellisiin, HETI eikä viidetoista päivä, sinä hommaat itsesi muualle.
Meitä on ihan tarpeeksi tässä maassa ja muualla lisää, jotka uskoneet ja toivoneet, liian kauan. Ei kannata jäädä odottamaan sitä viimeistä lyöntiä, jonka jälkeen soi vain kirkonkellot.
Siis, HETI, älä odota edes huomiseen!