Friend zone

Friend zone

Käyttäjä alpha aloittanut aikaan 01.09.2010 klo 15:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä alpha kirjoittanut 01.09.2010 klo 15:22

Olen ollut rakastunut kaverityttööni melko kauan. Eräänä päivänä kuitenkin uskalsin kertoa tunteistani hänelle ja sain vastauksen jota arvelinkin. Hän sanoi, että haluaa olla vain kaveri.
Olen sairastanut masennusta suuren osan elämästäni ja tämä oli erittäin kova jysäys mielenterveydelleni. Rakastan häntä vain niin paljon, enkä voi tunteilleni mitään. Vaikka hän ei tunne samoin minua kohtaan, toivon, että voin edes olla hänen kaverinsa, koska hän on tällä hetkellä ainut ihminen elämässäni jonka kanssa viihdyn. Samalla pidän toivoa yllä, että hänelle joskus tulisi samankaltaisia tunteita minua kohtaan. jokainen päivä ajattelen häntä. En ole kylläkään varma, että miten tulen kestämään tätä.

Tilanne on siis melko klassinen ”friend zone” tilanne.

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 02.09.2010 klo 11:11

Heippa
Joo olkaa vaan ystävinä ja nauti siitä ystävyydestä täysillä sillä se on upeeta
ja vaikka se pahalta tuntuu kun toinen antaa rukkaset ( olen minä itsekkin niitä saanut elämässä ) niin kyllä täällä suomessa on paljon upeita naisia meille jokaiselle
laita vaikka ilmoitus nettiin tai lehteen.
Oletko edelleen masentunut?
onkos sinulla muita ystäviä / kavereita ? sillä ihmisillä pitäisi
olla ystäviä joille voisi kertoa iloja ja suruja.
'Kaunista syksyä sinulle

Käyttäjä alpha kirjoittanut 02.09.2010 klo 18:05

volvomies:

Joo, olen masentunut vieläkin, eikä parantumisesta ole ollut tietookaan koskaan. Lääkitys on jne.
En tiedä voinko olla hänen kanssaan vain kaveri, koska kokoajan toivon, että voisimme olla enemmän kuin kavereita. Harkitsen, että pitäisikö lopettaa ystävyytemme kokonaan. Mielenterveys ei vain kerta kaikkiaan kestä, enkä voi tunteilleni mitään.

Hyvää syksyä sinullekkin.

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 03.09.2010 klo 10:57

Heippa
Onkos sinulla ystäviä / kavereita jolle voisit kertoa iloja ja suruja???
se helpottas elämää.
Älä missään nimessä lopeta ystävyys suhdetta se on antoisaa ja nauti siitä
ystävyys suhteesta sillä se antaa paljon voimaa.
Oletko käynnyt esim terapiassa masennuksen takia???
Kyllä elämä järjestyy etenet vaan pienin askelin elämässä eteenpäin
Käy kaikissa tapahtumissa missä on ja näet ihmisiä sieltäkin saat varmasti
elämän iloa ja uusia inspiksiä elämään.
Kaunista syksyä sinulle

Käyttäjä alpha kirjoittanut 04.09.2010 klo 00:26

volvomies kirjoitti 3.9.2010 10:57

Heippa
Onkos sinulla ystäviä / kavereita jolle voisit kertoa iloja ja suruja???
se helpottas elämää.
Älä missään nimessä lopeta ystävyys suhdetta se on antoisaa ja nauti siitä
ystävyys suhteesta sillä se antaa paljon voimaa.
Oletko käynnyt esim terapiassa masennuksen takia???
Kyllä elämä järjestyy etenet vaan pienin askelin elämässä eteenpäin
Käy kaikissa tapahtumissa missä on ja näet ihmisiä sieltäkin saat varmasti
elämän iloa ja uusia inspiksiä elämään.
Kaunista syksyä sinulle

Volvomies:
Hei

On minulla melko paljonkin ystäviä, mutta nykyään en niitä jaksa paljoakaan nähdä. Viihdyn mielummin yksin kotona jossa tunnen oloni turvalliseksi. Ystävät ovat kivoja, mutta jostain syystä en nauti heidän näkemisestä yhtä paljon kuin pitäisi. En vain saa iloa irti.
Olen terapiassa masennukseni takia, mutta tähän mennessä en ole koennut sen auttavan. Lääkityskin on.

Olen ollut siis masentunut jo teini-ikäisestä asti. (Olen nykyään yli parikymppinen)
Viimeiset vuodet olen elännyt tekemättä mitään ja päivä kerralla.

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 06.09.2010 klo 10:11

Heippa
Yritä pitää johonkin ystävään yhteyttä sillä se on tietyllä lailla hälyytysmerkki
jos eristäytyy omiin oloihin kohta ei osaa lähteä mihinkään.
Käy esim kirjastossa siellä on vaikka mitä ja kaikkea seuratoimintaa, kursseja jne
Onkos sinulla mitään harrastuksia???
Olisitko innostunut mistään kursseista???
Yritä keksiä kaikkea mielekästä tekemistä mistä tulee hyvä olo tai mieli .
Kerroppas minulle mitä haluaisit tehdä elämässäsi?
Kaunista syksyä sinulle

Käyttäjä alpha kirjoittanut 06.09.2010 klo 21:19

volvomies kirjoitti 6.9.2010 10:11

Heippa
Yritä pitää johonkin ystävään yhteyttä sillä se on tietyllä lailla hälyytysmerkki
jos eristäytyy omiin oloihin kohta ei osaa lähteä mihinkään.
Käy esim kirjastossa siellä on vaikka mitä ja kaikkea seuratoimintaa, kursseja jne
Onkos sinulla mitään harrastuksia???
Olisitko innostunut mistään kursseista???
Yritä keksiä kaikkea mielekästä tekemistä mistä tulee hyvä olo tai mieli .
Kerroppas minulle mitä haluaisit tehdä elämässäsi?
Kaunista syksyä sinulle

Ei ole mitään erikoisisa harrastuksia. Löytyy kiinnostuksen aiheita, mutta ei harrastuksia. Tieteet kiinnostaa. En ole pahemmin kiinnostunut mistään kursseista, mutta aloitan tuossa erään kurssin, kun työkkäri minut sinne määräsi. En ole varma mitenkä jaksan sitä. Yleensä kun yritän jotain tehdä elämässäni, niin palaan jossain vaiheessa häntä koipien välissä takaisin kotiin eristäytymään. Minulta löytyy unelmia, joita haluaisin elämässäni tehdä, mutta en näe niitä realistisina tavoitteina. En usko, että koskaan saavutan niitä tavoitteita.