Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Moi, Tällä hetkellä on tosi vaikeaa ja huono olla, joten siksi haluaisin purkaa tarinani tänne. Jos kaikki asiat selittäisi, tulisi jutusta niin pitkä että en sitä tämän illan aikana ehtisi kirjoittamaan, mutta yritetään nyt jotain saada aikaiseksi. Asiaa on myös niin vaikea hahmotella tekstin muotoon, helpompi olisi vaan puhua jollekin.…
Toivon teille kaikille joulurauhaa.
Huoh! Olen niiiiiiin väsynyt mieheeni, kahden pienen lapsen isään, jonka mielialat vaihtelevat laidasta toiseen enkä tahdo pysyä perässä, että tuntuu etten enää jaksa. Yhtenä hetkenä hän halailee ja pussailee, mutta ei tarvita kuin yksi väärä sana, niin johan heittää mielialan toiseen äärilaitaan. Ja kyse on siis aikuisesta miehestä, ei mistään…
Olemme jonkin aikaa yrittäneet hankkia lasta, vaimoni on reumaatikko joka syö vahvoja kipulääkkeitä, yrityksen ajaksi noiden lääkkeiden syönti on loppunut, kuitenkin saan joka ilta kuulla kuinka minä kidutan häntä kun en anna hänen syödä tramalia sun muuta vastaavaa, asiantuntiahan en ole, mutta onkohan suotavaa syödä näitä yrityksen aikana ja jättää…
En tiedä mistä aloittaisin ja miten kertoisin, jotta oikea kuva välittyisi… Olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa etäsuhteessa 3 vuotta. Periaatteessa kaikki on hyvin, ei pettämistä, juomista, väkivaltaa, tms. mitä monissa kirjoituksissa näkee. Mies on monella tapaa ihannemieheni ja monella tapaa ei. Löytyy plussia ja miinuksia, niin kuin minustakin. Suhteemme on ollut…
Itseän kohtasi se kaikkein kauhein asia viime kesänä. Liian varhaisilla viikoilla syntynyt pieni poikalapseni kuoli vain kahden päivän iässä. Aloin etsiskelemään nettifoorumia, jossa saman kokeneiden kanssa voisi purkaa mieltään, ilman ”ulkopuolisia”. En löytänyt, joten perustin sellaisen. Aran aiheensa johdosta keskusteluihin pääsy edellyttää rekisteröitymisen lisäksi oman tarinsa kertomista, lyhyesti tai pitkästi.…
Tässä oma tarinani: Mulla on ihana mies jota rakastin syvästi, mutta ulkomaan harjoittelun aikana viime keväänä tulin humalassa suudelleeksi baarissa jotain miestä jonka nimeä en edes tiedä. Se aiheutti mulle henkisen romahduksen kun en voinut uskoa että voisin loukata mun miestä sellaisella. (Meillä on ollut iso kriisi missä molemmat loukkas…
Erosin todella väkivaltaisesta avomiehestäni reilu puoli vuotta sitten. Olimme kolme vuotta yhdessä. Kun aloitimme seurustelun olin pikkuhiljaa toipumassa vaikeasta masennuksesta. Pahojen riitojen ja pahoinpitelyjen alkaessa masennuin entistä pahemmin ja riidat pahenivat vain entisestään. Olin riippuvainen miehestäni, joka alisti minut uskomaan että olen hullu ja on oma vikani että hän joutuu…
olen ollut yhdessä mieheni kanssa melkein 20 vuotta, olemme 35-vuotiaita nyt. Meillä on kaksi ihanaa lasta, talous on kunnossa, minulla on ihan kiva työ, mutta minä olen onneton, vihaan itseäni, siksi että en osaa arvostaa ja olla onnellinen siitä mitä olen saanut. Mieheni jäi parivuotta sitten työttömäksi ja masentui, välillä…
Olen seurustellut miesystäväni kanssa melkein neljä vuotta. Pääsin omasta psyykkisestä ahdingostani aikoinaan eroon hänen tuellaan ja olemme tuoneet toisiemme elämiin paljon hyvää. Rakastan miestä aivan älyttömästi ja haluaisin perustaa perheen hänen kanssaan. En voi kuvitella elämää hänen jälkeensä ja pelkään että vaivun takaisin psyykkiseen ahdinkoon ja osastokierteeseen. Meillä menee normaalisti…