Parisuhde, koti ja perhe

12 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Luovutan aloittanut aikaan 01.01.2011 klo 22:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, voisitteko kertoa, miten olette selvinneet alkoholistiperheessä vietetyn lapsuuden aiheuttammista traumoista? Tarkoitan nyt lähinnä sellaisia keinoja, miten olette saaneet itsenne eheytetyksi? Käyttäytymiseni parisuhteessa on todella ongelmallista, suhde on aikamoinen vuoristorata. Rakastan miestäni paljon, ja meillä on myös ihanaa yhdessä. Mutta nyt hän kertoi, ettei enää jaksa… Olen kuvitellut että selviäisin…

Käyttäjä Lily- aloittanut aikaan 10.12.2010 klo 23:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minusta tuntuu, että tukehdun. Minun pitäisi olla onnellinen, ja olenkin suurimman osan ajasta. Kun tuleva puolisoni katsoo minua rakastaen ja koskee minua hellästi. Olen ikionnellinen kun hän on rakastava isä pojalleni jonka oma isä ei ole osa poikani arkea. Ensi kesänä on häämme, ja menen naimisiin väärän miehen kanssa silti…

Käyttäjä muutikki aloittanut aikaan 20.12.2010 klo 22:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kuten otsikko kertoo niin olen ihan lopussa lasteni kanssa. En tiedä enää miten jatkaisin eteenpäin. Esimurrosikäinen lapsi aiheuttaa ongelmia, koulussa ei oikein tahdo sujua ja kotona tulee sisarusten kanssa riitaa. Huutoa ja tappelua, nahistelua ja fyysistä väkivaltaa. Itse reagoin samalla tavalla takaisin. Huudan, haukun ja olen käynyt käsiksi. Haluaisin kovasti…

Käyttäjä Ihmetys aloittanut aikaan 30.12.2010 klo 14:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen seurustellut muutaman vuoden itseäni huomattavasti nuoremman miehen kanssa. Hänen edellinen liittonsa päättyi rajuihin ristiriitoihin ja väkivaltaiseen käyttäytymiseen. Tavatessamme kuvittelin kaiken johtuneen edellisestä naisesta, joka oli uskoton. Miehen vanhemmat kertoivat minulle poikansa olevan äkkipikainen. Sellainen isä, millainen poika -sanonta tuli minulle selväksi, kun miehen kaksi aiemmista suhteista syntynyttä poikaa joutuivat…

Käyttäjä Herttie aloittanut aikaan 23.12.2009 klo 11:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minkälainen kuuluisi hyvän ja tasapainoisen suhteen olla? Tätä kysymystä kysyn usein itseltäni. Varsinkin taas nyt, kun tunnen oloni hyvin yksinäiseksi ja hylätyksi. Aikaisempi suhteeni päättyi muutama vuosi sitten ja onneksi päättyikin, koska olin suhteessa maanis-depressiivisen henkilön kanssa ja se oli liian rankkaa minulle. Nyt vain tuntuu, että se rankka suhde…

Käyttäjä Broken81 aloittanut aikaan 12.12.2010 klo 21:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi, Tällä hetkellä on tosi vaikeaa ja huono olla, joten siksi haluaisin purkaa tarinani tänne. Jos kaikki asiat selittäisi, tulisi jutusta niin pitkä että en sitä tämän illan aikana ehtisi kirjoittamaan, mutta yritetään nyt jotain saada aikaiseksi. Asiaa on myös niin vaikea hahmotella tekstin muotoon, helpompi olisi vaan puhua jollekin.…

Käyttäjä helemi aloittanut aikaan 22.12.2010 klo 15:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Toivon teille kaikille joulurauhaa.

Käyttäjä PihlaQ aloittanut aikaan 27.11.2010 klo 21:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Huoh! Olen niiiiiiin väsynyt mieheeni, kahden pienen lapsen isään, jonka mielialat vaihtelevat laidasta toiseen enkä tahdo pysyä perässä, että tuntuu etten enää jaksa. Yhtenä hetkenä hän halailee ja pussailee, mutta ei tarvita kuin yksi väärä sana, niin johan heittää mielialan toiseen äärilaitaan. Ja kyse on siis aikuisesta miehestä, ei mistään…

Käyttäjä Mara70 aloittanut aikaan 20.12.2010 klo 21:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme jonkin aikaa yrittäneet hankkia lasta, vaimoni on reumaatikko joka syö vahvoja kipulääkkeitä, yrityksen ajaksi noiden lääkkeiden syönti on loppunut, kuitenkin saan joka ilta kuulla kuinka minä kidutan häntä kun en anna hänen syödä tramalia sun muuta vastaavaa, asiantuntiahan en ole, mutta onkohan suotavaa syödä näitä yrityksen aikana ja jättää…

Käyttäjä wekki aloittanut aikaan 06.12.2010 klo 23:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä mistä aloittaisin ja miten kertoisin, jotta oikea kuva välittyisi… Olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa etäsuhteessa 3 vuotta. Periaatteessa kaikki on hyvin, ei pettämistä, juomista, väkivaltaa, tms. mitä monissa kirjoituksissa näkee. Mies on monella tapaa ihannemieheni ja monella tapaa ei. Löytyy plussia ja miinuksia, niin kuin minustakin. Suhteemme on ollut…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: