Parisuhde, koti ja perhe

13 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Hannelore aloittanut aikaan 17.01.2011 klo 09:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme olleet yhdessä n.20 vuotta ja meillä on jo melkein aikuinen poika. Mieheni on kyllä ihan kiltti, hoitaa kotia, on kätevä käsistään ja on oikeastaan malli aviomies, mutta jokin tökkii. Lapsen syntymän jälkeen emme ole viettäneet kahdestaan laatuaikaa kertaakaan, esim. että olisimme käyneet vaikkapa risteilyllä. Pikaisia leffa- tai ravintolakäyntejä on…

Käyttäjä hellu3 aloittanut aikaan 17.01.2011 klo 13:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Eli tilanne on tämä. Olen aiemminkin kirjoittanut tänne mieheni väkivaltaisuudesta, sitä ei tapahdu usein mutta aina kun tapahtuu, niin suurella raivolla.. Muutamia viikkoja sitten mieheni sai taas raivokohtauksen, koska oli mustasukkainen kun juttelin ihan niitä näitä vain toisen miehen kanssa. Otti kiinni ja heitteli ja huoritteli. Uhkasi vielä tämän miehen…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 17.01.2011 klo 23:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Haluan kiittää sinua, kun olet ollut tukena. Tiedän olleeni aikamoinen rasite ruikutusteni kanssa. Viime raiskaus muutti mua pahasti. Tämä oli myös paha hetki menettää tukihenkilö. Aina mut on hylätty. Nyt haluan jättää nämä sivut taakseni ennenkuin mut hylätään. En ole katkera enkä vihainen vaan surullisen haikea. Olen nyt liittynyt…

Käyttäjä Simpura aloittanut aikaan 07.01.2011 klo 06:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mies on tuurijuoppo. Nyt on taas ollut joulukuu ”normaali”, kun tuli veronpalautus, se taas alkoi. Työttömällä on aikaa… siis hän juo kausittain, mutta toisinaan sitten ihan ällittömään kuntoon, tulee yöllä syömään keittiöön ja jättää kamalan sotkun, kun saattaa nukahtaa tunneiksi pöytään (tai milloin mihinkin). Nyt joulun jälkeen joi uuteen vuoteen…

Käyttäjä SadSunday aloittanut aikaan 09.01.2011 klo 20:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen tai ainakin kuvittelen että olen parisuhteessa miehen kanssa joka sairastaa kaksisuuntaista-mielialahäiriötä, tosin tällä hetkellä suhde on katkolla, kun mies rypee itsesäälissä ja minä kuulemma en tällä hetkellä merkitse mitään hänelle. Haluan kuulla sellaiselta joka itse sairastaa tai elää vastaavanlaisessa parisuhteessa, että mitä tästä eteenpäin, kuinka minun tulisi toimia? Miten…

Käyttäjä lohari76 aloittanut aikaan 03.01.2011 klo 00:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Äitini on yli 65-vuotias ja itsekin olen aikuinen. Äidillä on mahdollisia sydänoireita. Aiemmin hän on kysynyt minulta, pitäisikö lähteä päivystykseen? Minusta tuntuu hirveältä nämä kyselyt. Miksi minun pitäisi ottaa vastuu siitä, hakeutuuko hän hoitoon vai ei? Nyttemmin kyselyt ovat loppuneet. Oireet tosin pahentuneet. Tämän vuoden puolella jo pari kertaa aiemmin…

Käyttäjä Hema aloittanut aikaan 28.12.2010 klo 02:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme tunteneet mieheni kanssa noin seitsemän vuotta. Tutustuimme työpaikalla ja juttelimme päivittäin. mieheni oli silloin vielä kihloissa toisen kanssa. Parin vuoden tutustumisen aikana lähennyimme ja odotimme valtavasti tapaamista ja etenkin keskusteluamme. Mieheni erosi entisestään. Eron syynä oli entisen uskottomuus, eli en minä. Aloimme seurustella. Rakastuimme. javascript:void(0); Olemme olleet kihloissa nyt…

Käyttäjä pieniotus aloittanut aikaan 21.11.2010 klo 16:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 21-vuotias nainen. Ensimmäinen seurustelusuhteeni kesti lähes kolme vuotta. Asuimme yhdessä mieheni kanssa, kunnes selvisi että mies on pettäny minua koko suhteemme ajan. Hän oli aikaisemmin jäänyt kiinni eräästä hieman isommasta valheesta, jonka annoin anteeksi. Mutta tämä oli jo liikaa, jätin kyseisen miehen heti kun sain tietää uskottomuudesta. Olin aivan…

Käyttäjä Satutettu sydän aloittanut aikaan 28.12.2010 klo 10:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kerrompas oman tarinani ja toivoisin, että kertoisitte asiallisesti mielipiteenne. Aloimme seurustella v. 2003, kun olin juuri täyttänyt 17 vuotta. Pian jo huomasin, että mies (tai no poika, joka on minua vuoden vanhempi) suuttui todella herkästi ja oli hyvin hyökkäävä, mustavalkoinen ja puolustautuva suuttuessaan. No, pidin hänestä kuitenkin paljon ja hain…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 31.12.2010 klo 17:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Tässä syödään lasten kanssa tacoja, tortilloja ja nakkeja. Lapset juovat limskaa ja minä kivennäisvettä. Alkoholi ei maistu. En ole ollut paras mahdollinen äiti. Mikä on mun elämäni tärkein rooli olla lapsilleni äiti. Lapseni ovat tottuneet mun ihmeellisiin työaikoihin. Milloin olen yössä töissä ja nukun päivällä. He ovat voineet luottaa…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: