Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Olen joutunut kestämään mieheni raivareita jo pitkään.Hänellä on entiseen elämäänsä paljon vihaa ja purkaa niitä meidän suhteessamme.Olen yrittänyt auttaa häntä näkemään itsensä parempana ihmisenä.Exänsä pahojen tekojen takia mieheni itsetunto on nollissa.Mieheni ei siedä pienintäkään huomautusta mistään asiasta ja saa raivareita ihan olemattomista,kuten esim.kun siivoan hänen vaatteitaan pyykkiin jne..Exänsä petti häntä…
Olen vasta nuori, 21-vuotias nainen, mutta haluan kertoa oman tarinani, jos tämä jotakuta inspiroisi tai auttaisi valitsemaan unelmansa tai rakastettunsa väliltä. Itse olin tyhmä ja valitsin unelman ennen rakkautta ja nyt saan sitä katua. Tää on sit varmaan pitkä ja kliseinen tarina siitä, miten helposti voi menettää rakkaansa ja samalla…
Olemme olleet vaimoni kanssa naimisissa melkein 40 vuotta. Seurustelun toistemme kanssa aloitimme, kun olimme molemmat 16-vuotiaita. Elämän varrella meille on siunautunut 4 lasta, joista nuorimmainen muutti omaan asuntoonsa 2009. Vaimoni on kärsinyt masennuksesta 2000-luvun alusta alkaen ja olen yrittänyt auttaa häntä parhaani mukaan. Vaimoni hakeutui kehotuksestani terapeutille, jossa on käynyt…
Pyydän heti alkuun anteeksi, koska tästä saattaa tulla pitkä kirjoitelma. Sain muutamia viikkoja sitten kuulla, avopuolisoni käyneen vieraissa erittäin kostean baari-illan päätteeksi (hän kertoi asian aivan itse, koska se vaivasi häntä liikaa). Kotona meillä ei silloin mennyt mitenkään erityisen hyvin. Olin juuri jäänyt työttömäksi, turhautunut ja jäkätin joka asiasta. Olin…
Olen ollut naimisissa yli 30 vuotta, mikä on mielestäni todella pitkä aika. Meillä on ollut paljon hyviä hetkiä mutta valitettavasti myös huonoja. Miehelläni on ollut useita suhteita avioliiton aikana. Jotenkin olen aina vaistonnut, että kaikki ei ole kohdallaan. Siitä syystä olen käyttänyt kaikki salapoliisitaitoni ja onnistunut ”narauttamaan”. Koskaan mieheni ei…
Onko muita n.30.v äitejä joilla on ahdistusta tai paniikkihäiriötä? Itse sairastuin synnytyksen jälkeen masennukseen joka oireili syömishäiriöksi asti. Olin 8 viikkoa sairaalassa opettelemassa syömään ja nukkumaan sekä olemaan armollisempi itselleni. Kotiuduin lääkärin luvalla vaikka hän suosittelikin pidempää sairaalajaksoa.En kestänyt olla pois kotoa lapseni luota joka tuolloin oli 8kk. Halusin ”normaaliin…
Eli oon tutustunut erääseen poikaan netissä. Hän asuu toisella paikkakunnalla ja olemme tavanneet monta kertaa toisiamme. Alussa olimme vain kavereita, mutta olen ihan umpi rakastunut häneen. Hän on eri uskontoinen kuin minä ja olemme puhuneet seurustelusta ym. Hän sanoi ettei voisi seurustella kanssani, koska olen eri uskontoinen. Ja hän ei…
Olen tosi iloinen, kun löysin tämän palstan. Kirjoitan tänne nyt siis ensimmäistä kertaa. Olen nelikymppinen naimisissa oleva nainen ja 10-vuotiaan pojan äiti. Elämäni on tai ainakin pitäisi olla kunnossa, minulla on ihana rakastava mies ja ihana poika, minulla on töitä, harrastuksia ja paljon hyviä ystäviä ympärillä. Tilanne on tämä; olen…
Tapasin elämäni toisen naisen lokakuussa 2010 ja rakastuimme toisiimme, olemme siitä asti viettäneet aika tiivistä elämää lähes jokapäivä ja asuneetkin marraskuusta lähtien epävirallisesti samankaton alla. Se mikä meitä yhdisti ja teki meistä samanlaisia tai siis että sopisimme toisillemme oli se että pidimme samoisa asioista ja haaveilimme samoista asioista kuten yhteisestä…
Hei! Olen mies ja elän avioliitossa, joka alunalkaenkin oli tuhoon tuomittu. Vaimoni kuitenkin haluaa pitää minusta kiinni, vaikka suhde käy kokoajan ahdistavammaksi ja vaimon raivokohtaukset pelottavammiksi. Hän on pettynyt minuun, koko avioliittoon ja lapsettomuuteemme, koska seksi ei meiltä millään suju vaikka on sitä joskus yritetty. Syy on se, että koen…