Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
en olekaan ennen tuntenut niin valtavaa tyhjyyttä kuin näinä aikoina nyt. se on kyllä kamala, ahdistava tunne, jota ei pääse pakoon. se kuristaa kurkkua. Avoliitto päättyi eroon (toivottavasti ei lopulliseen) kk sitten. Sopimuksesta pidämme nyt tauon jolloin emme ole yhteydessä toisiimme, viimeiset viikot tekivät kovasti kipeää molemmille, päätös oli vaikea.…
eli olen tutustunut kyseiseen henkilöön jo 9v sitten silloin vietettiin yö yhdes yms,mutta sen jälkeen tiemme erosivat meistä johtumattomista syistä ja olen kyseistä henkilöä haeskel ja yrittän otta yhteyttä kyseisenä aikana koska häntä olen vaan palavasti rakastanut ja kaivannut.itselläkin on välillä ollut muita ,kyseinen henkilö vaan oli naimisissa ja 2…
Terve! Olen parisuhteessa elävä mies ja meidän suhde on hyvä,lukuunottamatta yhtä asiaa. Naisellani on huumeongelma (Amfetamiini) Olen taistellut asiaa vastaan jo pidemmän aikaa ja voimani ovat loppumassa. Hän ei käytä päivittäin mutta,tai no mistä mä tiedän? Asioista on puhuttuja puhuttu olen antanut tukeani ja ymmärtänyt,mutta aina vain tulee valheita,selittelyjä yms.…
olen parisuhteessa.uusperhe jossa minä en ole kuvion rikkoja.olemme olleet 6v yhdessä ja ainavaan tulee eteen uusia juttuja.tilanne on se että miehellä ei ole rahaa(omaisuutta on mutta ei halua myydä sitä kun hänen jo edesmennyt isä on sen kaiken omistanut)minun eläke ei taho riittää.emme voi mennä minnekkään kun ei ole rahaa.joudun…
Uutena jäsenenä haluan minäkin avata keskustelun oman elämäni kertomuksella. Olen joutunut puolisoni pahoinpitelemäksi useita kertoja yhteisen 10 vuoden taipaleen aikana. Olen joka kerta keksinyt hyvän selityksen hänen käytökselleen ja antanut anteeksi. Olemme myös sopineet, että seuraavaa kertaa ei tule. Sitten tilanne kärjistyi ja hankin salaa asunnon (omistussellaisen). Se meni vesivahingon…
Olen joutunut kestämään mieheni raivareita jo pitkään.Hänellä on entiseen elämäänsä paljon vihaa ja purkaa niitä meidän suhteessamme.Olen yrittänyt auttaa häntä näkemään itsensä parempana ihmisenä.Exänsä pahojen tekojen takia mieheni itsetunto on nollissa.Mieheni ei siedä pienintäkään huomautusta mistään asiasta ja saa raivareita ihan olemattomista,kuten esim.kun siivoan hänen vaatteitaan pyykkiin jne..Exänsä petti häntä…
Olen vasta nuori, 21-vuotias nainen, mutta haluan kertoa oman tarinani, jos tämä jotakuta inspiroisi tai auttaisi valitsemaan unelmansa tai rakastettunsa väliltä. Itse olin tyhmä ja valitsin unelman ennen rakkautta ja nyt saan sitä katua. Tää on sit varmaan pitkä ja kliseinen tarina siitä, miten helposti voi menettää rakkaansa ja samalla…
Olemme olleet vaimoni kanssa naimisissa melkein 40 vuotta. Seurustelun toistemme kanssa aloitimme, kun olimme molemmat 16-vuotiaita. Elämän varrella meille on siunautunut 4 lasta, joista nuorimmainen muutti omaan asuntoonsa 2009. Vaimoni on kärsinyt masennuksesta 2000-luvun alusta alkaen ja olen yrittänyt auttaa häntä parhaani mukaan. Vaimoni hakeutui kehotuksestani terapeutille, jossa on käynyt…
Pyydän heti alkuun anteeksi, koska tästä saattaa tulla pitkä kirjoitelma. Sain muutamia viikkoja sitten kuulla, avopuolisoni käyneen vieraissa erittäin kostean baari-illan päätteeksi (hän kertoi asian aivan itse, koska se vaivasi häntä liikaa). Kotona meillä ei silloin mennyt mitenkään erityisen hyvin. Olin juuri jäänyt työttömäksi, turhautunut ja jäkätin joka asiasta. Olin…
Olen ollut naimisissa yli 30 vuotta, mikä on mielestäni todella pitkä aika. Meillä on ollut paljon hyviä hetkiä mutta valitettavasti myös huonoja. Miehelläni on ollut useita suhteita avioliiton aikana. Jotenkin olen aina vaistonnut, että kaikki ei ole kohdallaan. Siitä syystä olen käyttänyt kaikki salapoliisitaitoni ja onnistunut ”narauttamaan”. Koskaan mieheni ei…