MITEN IRTI RAASTAVASTA ETÄSUHTEESTA?

MITEN IRTI RAASTAVASTA ETÄSUHTEESTA?

Käyttäjä poppeliks aloittanut aikaan 01.06.2011 klo 16:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä poppeliks kirjoittanut 01.06.2011 klo 16:23

Hei!

Olen seurustellut vai mitä se sitten onkaan ollut, n. 4v miehen kanssa ja olemme aina asuneet eri paikkakunnilla. Ongelmaksi muodostunut luottamuksen puute, varsinkin minun puoleltani mutta jonkin verran myös hänen puoleltaan, nyt viime aikoina.

Saan välillä käsittämättömiä mustasukkaisuuden puuskia, tekstailen, soittelen. Olen ilkeä, täysi paska. Sitten taas kadun, ahdistun..vähän aikaa menee hyvin mutta sama toistuu taas. Tilanne vienyt itsetuntoni tosi nolliin kun tajuan, ettei se tälläistä pitäisi olla. Suhteemme olen yrittänyt lopettaa jo vaikka miten monta kertaa mutta koen rakastavani miestä kuitenkin ja hänkin minua joten tässä ”helvetissä” olemme jo eläneet kauan..liian kauan.

Lisäksi alkoholi mukana kuvioissa koko ajan enemmän ja enemmän. Virkavalta myös selvitellyt riitojamme.

Helppoa on sanoa toisen, että lopeta koko juttu…mutta ei se niin helppoa ole. Ulkopuolista apua nyt olen hakemassa tähän tilanteeseen, joka viemässä mun terveyden..jos ei nyt sitten ole jo vienyt.

Onko muilla vastaavia kokemuksia? Ja miten olette selvinneet?

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 03.06.2011 klo 10:16

Heippa
Jätäppä ensin kaikki alkoholi pois niin ei tule turhia hölmöiltyä.
Sitten jutelkaa kaikista asioista mitkä mieltä painaa ja suhdetta rassaa.
Niin jo pelkällä puhumalla pääsee pitkälle ja sitten hiljakseen asioita
korjailemaan ja parantamaan.
Kaunista kesää sinulle