Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Olen seurustellut miesystäväni kanssa miltei puoli vuotta, tavattu lähinnä viikonloppuisin, enimmäkseen minun luonani. Välimatkaa on jonkin verran, ei kuitenkaan satoja km. Suhteemme on sujunut mukavasti, mies on melko avoin, kiltti, huumorintajuinen ja seksikin ollut ihan hyvää, ja kipinä on säilynyt. Viime aikoina pientä hiipumisen tunnetta ollut, kuitenkin ollaan aina palattu…
Hei! Laitan uuden otsikon tästä tuskasta. Olo on kuin pikkukuolemassa. Tiedän ettei meidän avioliitossa ole pitkään aikaan mennyt hyvin. Se oli tajunnan ja mielen räjäyttävä ilmoitus, että mies on rakastunut toiseen naiseen ja vielä reilu viikko sitten mieheni lähes raiskasi mut. Olen naisena niin arvoton. En kyennyt pitämään miestäni tyytyväisenä.…
Hei, olen nyt ollut 2½ v raastavassa suhteessa, jossa mies on ottanut ja jättänyt. Lähes joka riidan yhteydessä (ja niitä on paljon) mies on vetäytynyt miettimään haluaako jatkaa suhdetta. Hän kokee suhteemme hyvän ja pahan kontrastin niin rajuksi, ettei omien sanojensa mukaan pysty käsittelemään aihetta. Suhteemme on pakottanut minutkin kasvamaan…
en tiedä oikein mistä aloittaa.. ensinnäkin olemme olleet mieheni kanssa aviossa 10vuotta ja meillä on 3 lasta. noin 7 vuotta olen kärsinyt masennuksesta ja ahdistuksesta,n.5v. ollut lääkitys ja nyt terapiaa.kärsin myös tosi huonosti itsetunnosta. Reilu pari vuotta sitten olimme asumuerossa, joka oli mun päätökseni. syinä päätökseeni oli ahdistava ja epätoivoinen…
Hei! Olen seurustellut vai mitä se sitten onkaan ollut, n. 4v miehen kanssa ja olemme aina asuneet eri paikkakunnilla. Ongelmaksi muodostunut luottamuksen puute, varsinkin minun puoleltani mutta jonkin verran myös hänen puoleltaan, nyt viime aikoina. Saan välillä käsittämättömiä mustasukkaisuuden puuskia, tekstailen, soittelen. Olen ilkeä, täysi paska. Sitten taas kadun, ahdistun..vähän…
http://www.vantaanlauri.fi/arkisto/2004/2004-10-13/ajankohtaista/teema1 Jokaiselle aiheesta kärsivälle, pelkäävälle miettimistä.
Sattuu
10Avomieheni jätti minut viime viikolla. Olemme olleet 3 vuotta yhdessä, ja täytyy myöntää, että tämä päätös tuli todella puun takaa. En saanut kunnollista selitystä, en saanut toista mahdollisuutta.. Ei johdu kuulemma minusta, vaan hänestä (niin varmaan). Tämä on ensimmäinen eroni. Ahdistaa kun tunteet heittelee minuutin välein enkä voi ajatella muuta…
Mulla ja miehellä ei mene hyvin..minusta tuntuu pahalle kun mies katsoo naisia,myös tvstä..miettii toisia naisia mennen tullen,seisoo jopa niide takia..vaikka ollaa sovittu ettei nii tehdä..ja mua ei halua muuten ku muiden takia..mitä tehä?
Haluaisin aloittaa tästä aiheesta uuden keskustelun, koska muut aiheeseen liittyvät keskustelut ovat jo kovin vanhoja. Kauan sitten elin avioliitossa jossa jouduin kokemaan monenlaista pelkoa; perheväkivaltaa, onnettomuuksia, sairauksia, läheisen menettämisen pelkoa ym. Myös turvakoti tuli tutuksi. Liiton loppuajan elin kuin sumussa, en vieläkään tiedä, mistä ammensin ne voimat, että pystyin lähtemään.…
Olen tosi väsynyt tähän elämäntilanteeseen. Tarinani on pitkä ja värikäs. Lyhyesti. Värittömästi. Olen ollut pian 20 vuotta naimisissa nuoruuden ihastukseni kanssa. Naimisiin menimme aivan penikkana. Lapsia olemme saaneet kolme kappaletta, ihania nuoria naisia. Rakastan heitä yli kaiken! Yhteiselomme on ollut ylä- ja alamakeä, kenellä nyt ei olisi.. Mutta meillä mäet…