Parisuhde, koti ja perhe

2 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä mustamaali aloittanut aikaan 21.06.2011 klo 01:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, kaipailisin hieman neuvoja maanis-depressiivisen ja jakomielitautisen ihmisen kanssa seurustelemiseen. Olen nyt kohta vuoden seurustellut nykyisen naisystäväni kanssa ja tilanne on jo todella vaikea. En tiedä enää mitä mieltä hän todella on meistä ja suhteestamme, koska hän saattaa aamulla olla täysin rakastunut ja halailla ja pussailla kanssani hokien miten rakastaa…

Käyttäjä bloodbrother aloittanut aikaan 08.08.2011 klo 01:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Aloin vuoden alusta seurustelemaan erään todella ihanan naisen kanssa. Meidän suhde alkoi ensin vapaalla suhteella, koska emme oikein tienneet vielä alusta alkaen, aiommeko todella mennä vakavampaan suuntaan. Mutta sitten tunteet alkoivat syventyä, harrastimme melkein säännöllisesti seksiä, ja aloimme olemaan enemmän yhdessä, sitten hän erääsä iltana petti minua. Meillä oli pettämisen…

Käyttäjä White princess aloittanut aikaan 29.07.2011 klo 00:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen keski-ikäistyvä nainen. Nuorena vientiä miesmarkkinoilla riitti. Olin tosi haluttu. Seurustelen tällä hetkellä, mutta ajoittain tunnen riittämättömyyttä siitä, että riitänkö tässä suhteessa. Haluaisin saada uskon rakkauden pysyvyyteen takaisin uudestaan. Suhteeni on melko tuore, joten mistään pysyvästä ei vielä voi sanoa, ja olen ollut avoin kokemieni nuoruuden pettymysten suhteen myös tässä…

Käyttäjä daddy32 aloittanut aikaan 06.08.2011 klo 12:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme olleet vaimoni kanssa 13-vuotta yhdessä ja meillä on kolme lasta ja yhteinen talo. Nyt tilanne on kärjistynyt siihen että harkitsemme avioeroa. Pinnalliset syyt ovat vaimon menohalut ja se että hän ei enää halua minua seksuaalisesti. Itse hän on kuitenkin varovainen liikkeissään ja ei lähde suinpäin muuttamaan asioita. Viikon olemme…

Käyttäjä lumi3 aloittanut aikaan 11.08.2011 klo 20:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä mitä pitäisin tehdä auttaakseni häntä. Hän on hyvin jääräpäinen ja tiedän ettei hän kauhean helposti halua hakea apua tai mennä psykologille juttelemaan. Hänen masennus vaikuttaa jo jokapäiväiseen arkeemme. En ole vielä ottaa hänelle puheeksi itse masennusta, vaan olen yrittänyt saada hänet keskustelemaan kanssani ja jos hän sitä kautta…

Käyttäjä Lopullisuus aloittanut aikaan 06.08.2011 klo 12:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mies halusi erota minusta, kuulin asiasta maanantaina. Sen jälkeen en ole oikeastaan syönyt, nukkunut, ajatellut mitään muuta, tehnyt mitään muuta. Mies ei suostu tapaamaan. Olen aivan lopussa enkä näe tietä eteenpäin. Miten selvitä seuraavat päivät, viikot, kuukaudet, miten jatkaa eteenpäin? Tiedän ettei näin voi kauaa jatkua, teen jo fyysistä hallaa…

Käyttäjä glonely aloittanut aikaan 10.04.2011 klo 11:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kerronpa minäkin tänne oman tarinani. Olen eronnut yli 20 vuotta kestäneestä suhteesta noin vuosi sitten. Olin vasta lapsi, kun aloimme seurustella. Vuosien varrella exäni on pettänyt minua usein, aina olen antanut anteeksi, koska ydinperhe on minun kuvitelmissani ollut se ainoa oikea elämäntapa. Lapsuudenkodissani sain kärsiä jatkuvasta pelosta isäni alkoholismin takia.…

Käyttäjä varpunen2 aloittanut aikaan 07.08.2011 klo 22:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

☹️Hyvin raskaan elämäntilanteen kuormittamana kirjoitan ja kyselen: onko meidänlaisiamme muitakin? Tukiverkostoa ei juuri ole. Meillä ei ole yhtään ystävä-/tuttavapariskuntaa. Minulla ei ole yhtään ystävää, ei myöskään puolisollani. Taloudellinen tilanteemme on kaoottinen, elämme köyhyysrajan alapuolella ja alamme olla äärimmäisen väsyneitä ja katkeria. Tuntuu, ettei kukaan auta. Toimeentulotukeen emme ole oikeutettuja, mutta…

Käyttäjä sinisiipinen aloittanut aikaan 01.08.2011 klo 13:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ahdistaa suunnattomasti miten olen antanut elämäni mennäkin tähän solmuun..miehen kanssa ei pystytä puhumaan oikein mistään asioista. Hän ei osaa keskustella vaan lukkiutuu itseensä. Minä kaipaisin puhumista kun puhumista olisi ja paljon. Vaikeita asioita mistä pitäisi keskustella mutta mistään ei tule mitään…kaiken kukkuraksi meille on tulossa vauva..pelottaa..toinen yhteinen ja perheemme kolmas.…

Käyttäjä jeannee- aloittanut aikaan 02.08.2011 klo 17:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tein noin kuukausi sitten rikosilmoituksen entisestä miehestäni joka oli väkivaltainen. En ole ennen joutunut rikosilmoitusta tekemään joten nyt on hieman epäselvää miten tuo koko homma etenee tästä eteenpäin ja minkälaisella aikataululla? Tiedän että mies on käynyt kuulusteluissa, mutta ei mitään tietoa mitä hän on sanonut, onko kiistänyt vai myöntänyt jne.…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: