Ovatko tissit tärkeät parisuhteessa?

Ovatko tissit tärkeät parisuhteessa?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.08.2011 klo 15:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä kirjoittanut 24.08.2011 klo 15:04

Minulla vielä ne on, ihan sopivatkin kai.
Mutta, kun äidilläni oli rintasyöpä, niin sillä ei niitä enää ole. Monesti mietin miltä isästäni nyt tuntuu, ehkä jopa enemmän miltä äidistäni tuntuu.
Lisäksi pelkään että mullekin tulee rintasyöpä ja eikä enää olisi tissejä. Jos olisin itsekseni, se ei haittaisi mitään. Mutta, jos menisin naimisiin, ehkä asia vaivaisi miestäni todella paljon.

Ps. en ole biologista sukua äitini kanssa, joten ehkä en saisikaan rintasyöpää, jos se on perinnöllistä.

Käyttäjä pala lasia kirjoittanut 24.08.2011 klo 20:31

Tissit, jos ne on, ovat tärkeät parisuhteessa. Mun nykyinen uusi suhde on avannut minulle uuden seikkailun tissien suhteen.
Äidillänikin oli rintasyöpä. Ei leikattu rinta mielestäni poista naiseutta. Miehen täytyy sen tajuta ja myös naisen. Se voi olla vaikea tilanne molemmille tai kummalle tahansa. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 25.08.2011 klo 12:45

Kiitos vastauksesta. Mun tämä adoptioäitini-ja isäni ovat niin kauan olleet naimisissa ettei heitä kai häirihe vaikka tissit puuttuvat.

Minä olen luvannut vakavasti harkita naimisiin menoa, kun täytän 25v. Eli ensi vuoden alussa. Aloitin harkitsemisen jo nyt.
Tekisin sellaisen avioehdon, että emme enää harrasta seksiä, jos rintani poistetaan.
Tai, että eroamme heti siinä tapauksessa.
En suostuisi sellaiseen myötä-ja vastamäkeen rakastamiseen. Vastamäet haluan kokea yksin.

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 25.08.2011 klo 13:34

Heippa
Minulle sanoi yksi hyvä ystävä yksi diisel korjaaja että älä mieti tai sure tulevia
sillä se vie turhaa enerkijaa ja asiat ja elämä järjestyy.
Ja saman sanon sinulle älä sure asioita ennakkoon vaan eletään kykyjen ja tilanteen
mukaan ja jos sairastutaan niin tehdään sitten sen asian eteen ratkaisut mitä ne sitten onkin.
Tee sinäkin niin kuin minäkin tee tästä arjesta juhlaa sillä onni koostuu ihan elämän
pikku asioista nautitaan jokaisesta päivästä ja tämä elämä on upeaa.
Kyseinen diisel korjaaja oli minun hurjan hyvä ystävä joka
auttoi ja neuvoi minua ja ystävyys kesti lähes 15 vuotta sitten ihmettelin kun
ei löydy numeroa eikä osoitetta mistään niin kesällä yhdeltä toiselta korjaajalta
kuulin että 3 vuotta sitten oli mennyt venettä korjaamaan ja koe ajamaan niin vene oli
kaatunut niin oli hukkunut.
Elämä on joskus pienestä kiinni.
Sinulle minä toivon kaikkea hyvää ja menestystä eläämääsi
Kaunista loppu kesää sinulle

Käyttäjä tunturisopuli kirjoittanut 25.08.2011 klo 13:45

Minusta tissit ovat niin tärkeät suhteessa kuin niistä tekee tärkeät. Eli eiköhän tissit ole vain yksi osa sitä ihmistä, ja vain yksi hyvin pieni osa. Naimisiin ei varmaan kannata mennä jos ei suostu siihen että toinen haluaa olla tukena vaikeina hetkinä. Jos toiselta vie sen "oikeuden", mitä järkeä koko avioliitossa on?

Käyttäjä kirjoittanut 25.08.2011 klo 14:01

Kiitos vastauksista. Kyllä minä aika tarkkaan mietin ennalta asioita. En niitä niinkään sure mutta yritän kaikkeen valmistautua.
Minä olen kävelevä ongelmajäteastia. Jo nyt poikakaverini on vaikka kuinka paljon saanut tukea minua sairauksiani. Se itse ei juurikaan koskaan ole sairas.
Siksi se vastamäki luultavasti koskisi vaan minua.

Mitä vikaa olisi aviolupauksessa jossa lupaisi rakastaa toista vain myötämäessä?
Minusta se on suurinta rakkautta, kun antaa toiselle elää hyvää elämäänsä vaikka itsellä olisi asiat huonosti.

Käyttäjä tunturisopuli kirjoittanut 25.08.2011 klo 23:00

Tarkoitinkin toisin päin hyvä maanvaiva. Kun sinulla on vaikeaa, haluaa puolisosi tukea sinua. Kyllä sinä sen kaiken rakkauden ansaitset, myös vastamäessä. Usko pois.

Käyttäjä mustasiipi81 kirjoittanut 26.08.2011 klo 22:45

On miehiä, jotka tykkää tisseistä ja miehiä jotka tykkää pepuista yms.
Olen kyl samaa mieltä,että tissit on tärkeät VAIN jos niistä TEKEE tärkeät ja parisuhteessa/naimisiin menossa se on hyvin pieni osatekijä elämässä.

Käyttäjä Desper kirjoittanut 27.08.2011 klo 15:46

Totta kai ne ovat tärkeät, miksi ne muuten olisivat olemassa. Ne ovat naisen omat ja tärkeät ennenkaikkea naiselle, eivät pelkkä miehen halujen kohde. Ne ovat myös naisen sukupuolielin, mitä usein vähätellään eri tavoin, tärkeät seksuaalisuudessa. Myös miehen rinnat/nännit ovat tärkeät seksuaalisesti.
Mutat kaikkeen tärkeään liittyy tässä maailmassa myös menettämisen mahdollisuus. Ei kuitenkaan kannata surra menetyksiä, joita ei ole tapahtunut eikä edes ehkä tapahdukaan. Jos ei ole sukua henkilölle, on luonnollisesti turha pelätä häneltä periytyviä sairauksia.

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 28.08.2011 klo 06:14

Alkuperäiseen kysymykseen vastaan, etteivät,
myötä-ja vastamäkirakastamiseen, että ne vastamäet ovat just niitä kohtia yhteistä taivalta, jotka voivat vahvistaa suhdetta, tai heikentää jos suhde jotenkin ontuu.
Jotenkin vaistoan, että ymmärtäisin jotain mitä tarkoitat, Maanvaiva,
se olisi suurta rakkautta sinulta häntä kohtaan jos noin voisit rajata että kipusi tai vaivasi eivät vaikeuttaisi hänen elämäänsä -
oletko kysynyt häneltä kuinka hän asian kokisi?
Haluaisiko hän jakaa sinun vastuksiasi, vai onko hän sen sorttinen, että hän haluaa myös mennä omia polkujaan kun sinulla on vaikeampi aika?
Olisiko se sinusta suurta rakkautta häneltä sinua kohtaan jos hän antaisi sinun mennä vaikka masennukseen esim. jossain sairaudessasi tapahtuneen voimiasi heikentävän käänteen takia?
- Palaan tässä myös tuohon tissiasiaan - hyväksyminen toinen sellaisena kuin on, karvoineen kaikkineen tai ilman niitä, tai tisseineen tai vaan toinen tissi tallella tai ei ollenkaan rintoja.
Sellainen koen, on hyvä liitto. Erogeenisia alueita on muuallakin kuin rinnoissa.
Jos ajattelee mahdollisia lapsia, imetys ei onnistu ilman rintoja, mutta sekään ei maailmaa kaada. Jokainen sukukypsään ikään ehtinyt on tullut imetetyksi aikoinaan lapsuudessaan siinä määrin kuin on ollut mahdollista.
Aikuiselle ei heru maitoa, mutta herkutteluhetkiä rinnat tarjoaa - jos molemmat nauttivat siitä.

Käyttäjä rll3 kirjoittanut 04.09.2011 klo 19:35

Koko ihminen on tarkea suhteessa, tissit, peppu, luonne, menneisyys, inhimillinen raadollisuus ja kaikki muu, olemme ihmisia! Varmaan itsekin haluat ottaa toisen vastaan 'kokonaispakettina'; nain toinenkin haluaa sinut kohdata (... yritan itsekin oppia tata...)

Käyttäjä Eveny kirjoittanut 05.09.2011 klo 00:21

Minulla ainakin voisi hyvin olla olematta tissit, jos ajatellaan suhdetta, koska mieheni ei ilmeisestikään mitenkään nauti tissien koskettelusta. Itse kylläkin kärsin tuosta suuresti, koska minulle taas on todella tärkeää, että tissejäni kosketeltaisiin, kun rakastellaan ja ihan muutenkin. Riippuu siis, mistä roikkuu!

Käyttäjä Midrelle kirjoittanut 05.09.2011 klo 10:55

Maanvaiva, älä ajttelekaan, että jättäisit joskus rakkaan ihmisen siksi, että sinulla on vaikeaa. Se jos mikä satuttaa toista, sillä silloin kun rakastaa toista, ei missään nimessä halua jättää häntä yksin vaikealla hetkellä. Puhun kokemuksen äänellä. Poikaystävälläni on aina välillä pahempia masennusjaksoja, jolloin hän yrittää jättää minut. Minä sen sijaan haluan nimenomaan olla toisen vierellä silloin kun toiseen sattuu, sillä sehän on todellista rakkautta, että myös vastamäessä voi olla onnellinen eikä halua lähteä. Ja kuten erakoksiko sanoi, vastamäet vahvistavat ja syventävät suhdetta.

Mitä rintoihin tulee, niin minusta niiden pitäisi olla tärkeämmät naiselle kuin miehelle. Rakasteluun ja seksuaalisuuteen kuuluu niin paljon muutakin, että rintojen takia ei pitäisi haluta lähteä. Naiselle taas rinnat ovat osa omaa kehoa ja kuten aiemmin sanottu, osa naiseutta, joten rintojen menettäminen voisi olla kova pala.

Ilman syytä on kuitenkin turha pelätä, vaikka asioita on hyvä pohtia etukäteen.