Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Hei! Eilen tuli käräjäoikeudelta kirje. Minut ja ex tuomitaan avioeroon 31.10.2011. Kirje tuli kesken mun yövuoro nukkumisen. En tunne asian tiimoilta en iloa enkä surua. Mua ahdistaa! Odotin kyllä kirjettä kovin. Luulin tuntevani helpotusta, mutta ei. En tunne mitään. Aivankuin sydäntäkään ei enää olisi. En kaipaa takaisin vanhaan. En kuitenkaan…
Hei.. olen ihan romahduksen partaalla.. Sain tietää 3 päivää sitten että kihlatulla ja serkulla on suhde.. tuntui siltä että maailma olisi romahtanut siihen paikkaan. No voin kertoo tarinan ihan alusta. Me ollan oltu yhdessä 8 vuotta.Serkku on ollut aika paljon meidän seurassa…Hän on nuorempi kun me.. ja ollaan oltu tosi…
Pettämisestä on jo monta keskustelua, mutta omassa hämmennyksessäni piehtaroivan itsekkyydellä kannan korteni soppaan omalla avauksella.😟 Elän nykyisin liki seksittömässä parisuhteessa jossa on kovin vähän myös läheisyyttä, tai ainakaan fyysistä koskettamista. Toisenlaista läheisyyttä, kaikenlaista toisesta huolehtimista meillä kyllä on paljonkin. Toisen näkeminen ja kuuleminen ilahduttaa yhä. Suhde seksuaalisuuteen on ollut varmaan…
En tiedä mitä tehdä, tunnen olevani kuin ansaan ajettu eläin☹️ olo on hirmu surullinen,haikea.. olen niin pettynyt kaikkeen; elämääni,parisuhteeseen. Olen lopen kyllästynyt siihen että koko elämäni on ollut pelkkiä vaatimuksia minua kohteen, olen ollut ”roskiksena” monille ihmisille ovat huoletta kaataneet päälleni kaiken sonnan, päältäni on kävelty ties kuinka monet kerrat…
kirjoitus ei ole minun, mutta haluaisin jakaa sen kanssanne ja aiheuttaa keskustelua asiasta: Pelissä on säännöt Minusta tuntuu, että nykyajan avioliitoissa on ymmärretty väärin joitain perusasioita. Aviopuolisoiden ja perheiden tulisi viettää paljon aikaa ihan vaan keskenään, ilman ketään ulkopuolista tahoa, tai tukipilaria. Tällä tavalla avioparit oppivat paremmin tuntemaan toisensa ja…
Oli pakko saada purkaa tunteita johonkin ja toivon, että saisin jonkunlaista tukea ja ehkä neuvojakin tilanteeseeni. Olen 21-vuotias nuori nainen. Äitini ja isäni ovat kumpikin alkoholisoituneita ja kärsivät masennuksesta. Kummallakin on ollut itsemurhayrityksiä menneisyydessä. He eivät enää asu yhdessä, eivät ole asuneet moneen vuoteen. Itsekin olen masentunut ja kärsinyt alkoholiongelmasta.…
Olen ollut naimisissa kohta viisikymmentä vuotta, seksi on ollut ongelmallinen asia usein. Meillä toistuu aina sama ongelma mies haluaa seksiä keskellä yötä tai aamulla kun haluaisin vielä nukkua. Jos kieltäydyn mikään muukaan asia ei oikein toimi, mies lähtee kapakkaan ja senjälkeen pidetään mykkäkoulua. Yleensä tilanne raukeaa vasta seksiin suostumalla. Nyt…
Olemme olleet naimisissa 5 vuotta ja lapset ovat 3 ja 4. Ennen avioliittoa seurusteltiin paikoin on/off-meiningillä n. 6 vuotta. Toinen asui välillä ulkomailla ja toinenkin välillä toisella puolen Suomea, silloin olimme tietenkin vähiten tekemisissä ja molemmilla oli enemmän ja vähemmän toisia suhteita. Kuitenkin välillä ollessamme tiiviisti seurustelunomaisissa oloissa nainen petti…
Kerroin jo aiemmin ”tarinani”, mutta vaikka kuinka lueskelin myös muiden viestejä, jotka kyllä ”siivuuttivat” omaani, en kuitenkaan löytänyt sellaista joka olisi samankaltainen omani kanssa. Näillä sivuilla näköjään harvemmin miehiä, joilta nyt hakuaisn kysyä omaan ongelmaani viitaten. Eli lyhyesti ”tarinani”: avomieheni (3,5v. yhdessäoloa) petti minua, oli suhteessa toiseen joulukuu 2010-kesäkuu 2011,…
tuntuu että minulla ja miehelläni ei ole enää muuta yhteistä kuin lapset. Minusta on tullut kamalan katkera, tuntuu kun olisin ihan yksin tässä suhteessa. Pyöritän yksin tätä perhettä, ainoa iloni on kerran viikossa oleva jumppa johon pääsen yksin. Muuten teen täällä kaiken, mieheni ei makaa sohvalla vaan naputtaa tietokonetta, puhuu…