Parisuhde, koti ja perhe

2 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Uupu2 aloittanut aikaan 07.11.2011 klo 07:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, on niin kurja olo,kun miesystäväni jätti minut eilen. Syyksi hän ilmoitti,ettei rakasta minua -on vain ihastusta. Puoltoista vuotta seurusteltiin. Nyt vaan tuntuu etten jaksa eteenpäin. Onneksi on omat lapset. Ja loppuen lopuksi ajattelen että parempi erota,koska hän oli aika vaikea luonne. Konfliktin pelko ja kokemuksesta avioliitosta,jossa vaimo petti. Minä…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 07.08.2011 klo 14:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Eilen työkaverit pyysivät mut mukaan baariin. Lähdin. Tanssin miespuolisen työkaverin kanssa ja suudeltiin. Olen pitkään ollut ihastunut häneen. Olen pitänyt ongelmana meidän ikäeroa enkä ole vihjaissut mitään. Hän on 34v ja mä 43v. Paljastui, että hän on ihastunut myös minuun. Nukuttiin viime yö sylikkäin. Kosketeltiin ja hyväiltiin, muttei tehty…

Käyttäjä Annika77 aloittanut aikaan 07.11.2011 klo 17:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluaisin ehkä vain kuulla muilta käyttäjiltä mielipiteitä mitä voisin tehdä tai mistä voimia jatkamiseen, tai onko jopa niin että jollekin olisi käynyt samoin? Tässä tarinani lyhyesti: Onnellinen avioliitto, missä itse en nähnyt enää muka tarpeeksi ja ihastuin toiseen mieheen. ”Suhde” ei oikein koskaan alkanut ja loppui ennen kuin sai tuulta…

Käyttäjä Ulvova susi aloittanut aikaan 13.07.2011 klo 07:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tarinani meni näin. Ihastuttiin ja rakastuttiin netissä. Elämä oli rakastunutta ja kaikin puolin tyydyttävää. Pikkuhiljalleen aloin viettää enemmän ja enemmän aikaa hänen luonaan, ja aloimme miettiä jo muuttoakin. Hän oli etsiskellyt omaa asuntoa jo muutaman vuoden, uutta tai isompaa ainakin. Asuimme molemmat sillä hetkellä vuokralla. Hän sai minut innostumaan asuntohaaveista,…

Käyttäjä SärkynytSydän79 aloittanut aikaan 03.11.2011 klo 13:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Koska tietää että aika ja ajatukset on kypsiä eroon? Olemme pohtineet eroa useampaan kertaan, mutta aina päädymme siihen että on yritettävä vielä kerran. Nyt on ensimmäistä kertaa virallinen erohakemus toimitettu käräjäoikeuteen. Kuinka pitkään tätä yrittämistä jatkuu? Vai onko suhteemme vain ajatunut sellaisiin uomiin, että asia on joka kriisissä käsillä?

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 02.11.2011 klo 09:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Eilen tuli käräjäoikeudelta kirje. Minut ja ex tuomitaan avioeroon 31.10.2011. Kirje tuli kesken mun yövuoro nukkumisen. En tunne asian tiimoilta en iloa enkä surua. Mua ahdistaa! Odotin kyllä kirjettä kovin. Luulin tuntevani helpotusta, mutta ei. En tunne mitään. Aivankuin sydäntäkään ei enää olisi. En kaipaa takaisin vanhaan. En kuitenkaan…

Käyttäjä haudi84 aloittanut aikaan 03.11.2011 klo 17:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei.. olen ihan romahduksen partaalla.. Sain tietää 3 päivää sitten että kihlatulla ja serkulla on suhde.. tuntui siltä että maailma olisi romahtanut siihen paikkaan. No voin kertoo tarinan ihan alusta. Me ollan oltu yhdessä 8 vuotta.Serkku on ollut aika paljon meidän seurassa…Hän on nuorempi kun me.. ja ollaan oltu tosi…

Käyttäjä risto2 aloittanut aikaan 29.10.2011 klo 23:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Pettämisestä on jo monta keskustelua, mutta omassa hämmennyksessäni piehtaroivan itsekkyydellä kannan korteni soppaan omalla avauksella.😟 Elän nykyisin liki seksittömässä parisuhteessa jossa on kovin vähän myös läheisyyttä, tai ainakaan fyysistä koskettamista. Toisenlaista läheisyyttä, kaikenlaista toisesta huolehtimista meillä kyllä on paljonkin. Toisen näkeminen ja kuuleminen ilahduttaa yhä. Suhde seksuaalisuuteen on ollut varmaan…

Käyttäjä murtunut mieli2 aloittanut aikaan 25.10.2011 klo 18:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä mitä tehdä, tunnen olevani kuin ansaan ajettu eläin☹️ olo on hirmu surullinen,haikea.. olen niin pettynyt kaikkeen; elämääni,parisuhteeseen. Olen lopen kyllästynyt siihen että koko elämäni on ollut pelkkiä vaatimuksia minua kohteen, olen ollut ”roskiksena” monille ihmisille ovat huoletta kaataneet päälleni kaiken sonnan, päältäni on kävelty ties kuinka monet kerrat…

Käyttäjä Mara70 aloittanut aikaan 25.10.2011 klo 16:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

kirjoitus ei ole minun, mutta haluaisin jakaa sen kanssanne ja aiheuttaa keskustelua asiasta: Pelissä on säännöt Minusta tuntuu, että nykyajan avioliitoissa on ymmärretty väärin joitain perusasioita. Aviopuolisoiden ja perheiden tulisi viettää paljon aikaa ihan vaan keskenään, ilman ketään ulkopuolista tahoa, tai tukipilaria. Tällä tavalla avioparit oppivat paremmin tuntemaan toisensa ja…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: