Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Olen aina ollut kunnianhimoinen ja määrätietoinen, mutta rennon hauska ilopilleri. Nyt kaikki on kadonnut. Tuore (3vuotta yhdessä) parisuhde, uusi koti vailla remonttia. Olemme asuneet yhteisessä kodissa kohta vuoden, enkä saa tehdä mitään ilman miehen lupaa, paitsi niitä ”normaaleja” naisten töitä, siivota, pyykätä, laittaa ruokaa tms. Jouduin juuri työttömäksi ja ajattelin…
Olen seurustellut nyt vajaan vuoden itseäni muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa, jolla on kaksi lasta. Olemme yrittäneet nyt n pari kuukautta ”leikkiä” uusperhettä. Mies on ollut aluksi aivan ihana ja huomioiva, mutta alkanut nykyään syyttää minua ihan kaikesta. Asioista joita hän olisi halunnut tehdä muttei saanut lupaa minulta. No, eipä…
Lähes 30 vuotta avioliittoa takana ja kolme aivan upeaa lasta. Toki näihin vuosiin sisältyy niitä hyviäkin aikoja, mutta nyt jo reilut 10 vuotta ovat olleet perhehelvettiä enemmän tai vähemmän..Siihen on kehittynyt käsittämätön kierre : ensin mies ryyppää monta päivää , huorittelee, syyttää että olen kylmä, halveksii, huutaa. Yötä päivää.Ei välitä…
Olen kohta 35-vuotias nainen. Olen kärsinyt syyllisyydestä vuosia, tein aiemmin abortin ja kadun sitä tänäkin päivänä. En ole löytänyt rinnalleni ihmistä, jonka kanssa uskaltaisin perheen perustaa. Viimeisin suhde kariutui miehen valehtelemiseen ja päättämättömyyteen haluaako olla kanssani vai muiden kanssa. Minä en sellaista katsele. Olen ajatellut, että muutaman vuoden sisällä jos…
Olen seurustellut vajaan vuoden ja elänyt elämäni onnellisinta aikaa. Nyt kuitenkin menneisyyden haamut ovat pilaamassa suhteen. Poikaystäväni halusi tietää menneisyydestäni kaiken ja kyseli jatkuvasti varsinkin edellisistä suhteista ym. En halunnut kertoa kaikkea ja kerroin valkoisia valheitakin, koska tapahtumat ovat menneitä ja ne eivät mielestäni ole niin merkityksellisiä nykyhetkessä. Tiesin että…
Juu, mistäköhän alkaisinkaan…. Eli, olen ollut nykyisen mieheni kanssa jo kohta 11 vuotta yhdessä. Naimisissa vähän yli 5 vuotta ja meillä on kaksi lasta. Ja, nyt minua on alkanut pännimään miehen melkein joka viikonloppuinen juominen…. Yleensä mies juo perjantaina tai sitten lauantaina. Olen sanonut hänelle siitä ja hän lupaa muuttua…
Pohja putosi
13Pari viikkoa sitten ”hissistä katkesi vaijeri”. Mieheni paljasti, että hänellä on ollut toinen nainen muutaman kuukauden ja hän on rakastunut, kuin myös tämä kolmas osapuoli on rakastunut mieheeni. Mies haluaa erota, mutta sanoo myös, että vaikka hän asuisi toisen naisen kanssa, hän haluaisi silti käydä harrastamassa seksiä kanssani. Minusta hän…
Moi kaikille🙂. Olen n.40w.mies ja niinhän siinä kävi,kuten joskus olen kauhuskenaarioissa kuvitellut,AVIOERO!Olen ollut saman naisen kanssa suhteessa 20vuotta ja siitä naimisissa 18vuotta ja kuten joka suhteessa on ollut ylä ja alamäkiä. Meillä on kaksi ihanaa lasta ja omakotitalo,jonka kauppa sai vahvistuksen joku aika sitten.Elikkäs,nyt olisi muutto omaan kotiin joulukuussa ja…
Mitenhän tästä jaksaa selvitä mies jäi kiinni uudenvuoden aattona kiinni kännissä ajamisesta☹️ promileja ihan mukavasti2.5. Myötähäpeä niin kova ettei ole ketään kenelle purkaa ja puhua, ja päässä pyörii mitä teen eroanko vai jaksanko? Meillä on 3 lasta 3, 10 ja 19 vuotiaat. Sain jutella tutkivan poliisin kanssa ja sanoi ettei…
Elän – siis elän vielä – mieheni kanssa kahdestaan ja edes yksikään sukulainen ei uskoisi tarinaani. Aikuiset lapset tietävät meidän ongelmamme, miehen liiallisen alkoholinkäytön. Alkoholi oli mukana kuvioissa jo seurusteluaikoinamme, mutta enhän siihen kiinnittänyt silloin mitään huomiota, en edes tiennyt, että sellainen voisi olla ongelma. Isäni on kuollut minun ollessani…