romahduksen partaalla

romahduksen partaalla

Käyttäjä mirkir aloittanut aikaan 11.02.2012 klo 14:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä mirkir kirjoittanut 11.02.2012 klo 14:53

Olemme avioeron partaalla. Eilen mieheni kertoi lapsillemme, että ”vanhemmilla on nyt hieman hankalaa”. Minusta tuntuu, että hän on jo tehnyt päätöksen erosta, vaikka kertookin lapsille, että yrittää selvittää asiaa eikä halua erota. Minulle hän toistaa, että nän tämä suhde ei tule jatkimaan ja hän on jo selvitellyt omaisuutemme jakamistakin.

Minä olen tässä tilanteessa ihan rikki. En pysty nukumaan enkä syömään. Minä en haluaisi erota, mutta ei taida olla mitään keinoa tätä asia selvittääkkään.

Kaikki alkoi siitä, että mieheni tapailee yhtä naista ”ystävänä”. Minä en sitä hyväksy, vaan sanoin, että mikäli yhteydenotot jatkuvat, tulen minä hakemaan eroa. Eli valitavana oli joko meidän perhe tai hän. Mieheni lupasi, ettei hän enää ole yheydessä ko naiseen, mutta kolme viikkoa tuon jälkeen näin sähköpostin, jonka ko nainen oli miehelleni lähettänyt. Mieheni katui asiaa, ja sanoi, että asia on nyt lopullisesti ohi.
Nyt pari päivää sittten kuitenkin mieheni huusi, että nyt tuli mitta täyteen, minua et enää kiristä. Asia on nyt edennyt siihen pisteeseen, että avioero taitaa olla ainoa tie…

Käyttäjä polunkävijätär kirjoittanut 13.02.2012 klo 00:23

Tiedän ihan omasta kokemuksesta, että joskus mies saattaa pitää naispuolista ystävää jonain muunakin kuin ystävänä. Haluatko kieltää heidän ystävyytensä "periaatesyistä", vai onko heidän välillään mielestäsi jotain perusystävyyttä romanttisempaa?

Tuo sähköpostin lukeminen kuulostaa aika hurjalta vedolta. Oletko aikaisemminkin tehnyt niin? Onko hän ennenkin käyttäytynyt epäluotettavasti? Luotatko häneen?