Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Havahduin taas ilkeään tunteeseen, että parisuhteeni ei kestä Näin on käynyt jo liian usein. Aiemmin kuvittelin oikeasti että miehessä on vika, kun arvostelin ja moitin, yritin ohjailla ja neuvoa. Ja kun se ei tehoa, niin alan ilkeäksi. Kadun heti sanomisiani ja olen ihan rikki siitä tunteesta mikä tulee kun tajuan…
Olen epätoivoinen. Meillä on pitkä historia mieheni kanssa takana. Erosimme pari vuotta sitten uskottomuuden takia (minä petin). Päätimme erota tämän jälkeen asioista oikeastaan edes keskustelematta. Mieheni muutti toisaalle. Aloimme kuitenkin viime kesänä lähentyä. Vietimme enemmän ja enemmän aikaa yhdessä. Ilmoitin miehelleni, että haluaisin vielä yrittää. Mieheni ei puhunut minulle koko…
Mää en jaksa, en sitten enää yhtään 😭 Tässä vähän tarinaa: Elikkäs olen 84 syntynyt aikunen nainen, seurustellut elämässäni 2 kertaa tosissaan, eka ero tapahtu 2006 4vuojen seurustelun jälkeen, koska ukko oli pettävä, pieksävä, juopotteleva ja mitä kaikkia ny voi ollakkaa. 4v olin sen jälkeen yksin koska en luottanu keneenkään…
Miesystäväni ilmoitti viime viikolla, että on ihastunut vanhaan tuttuunsa ja haluaa lopettaa suhteemme. Yhdessä olemme olleet pari vuotta, uuteen naiseen mies on ollut nyt reilun viikon ihastunut. Tämän naisen hän on tavannut kerran lyhyellä kurssilla 10 vuotta sitten. Silloin heillä synkkasi miesystäväni mukaan hyvin, mutta molemmat olivat tahoillaan naimisissa. Suhteemme…
Jäin sairaslomalle ahdistuneisuuden ja loppuunpalamisen vuoksi. Mieli on ihan rikki ja mielialat heittelevät sinne tänne. Puolisoni mielestä tämä kaikki on turhaa kiukuttelua, nyt pitäisi vaan ryhdistäytyä…Onko muilla vastaavaa tilannetta? Mielessä pyörii ajatus siitä loppuuko parisuhdekin tämän taakan alla vai pitääkö minun yksin tästä selvitä vaikka olemmekin yhdessä… Mies sanoo tukevansa,…
Olen 25-vuotias nainen ja asun yhdessä avopuolisoni 26-vuotiaan miehen kanssa. Puolitoista vuotta sitten tapasin netissä hänet ja muutimme melkein heti tavattuamme yhteen joka, oli todella suuri virhe. Alusta asti olen pelännyt että, milloin hän on taas hakenut seuraa seuranhaku sivuilta ja joudun pettymään häneen ja joudumme aina uudestaan keskustelemaan asiasta…
Muutamia viikkoja eron jälkeen maailma tuntuu synkemmältä paikalta viikko toisensa jälkeen. En pysty syömään enkä nukkumaan. Alun liikunta harrasteet ovat jääneet ja päivät ovat kamppailua että pysyisin poissa rekan alta. Lapsia on mieletön ikävä enkä saa mistään otetta. Eron ”syy” oli minussa ja olen laajasti ”tuomittu”. Lähipiirin kaikkoaminen ei juurikaan…
Sain loppiaisiltana tietooni, että vaimoni tulisi viettämään hotelliyön toisen miehen kanssa; miehen johon hän oli tutustunut uudessa työpaikassaan, jossa oli aloittanut vasta syksyllä. Teko paljastui yhteiseen sähköpostiin tulleesta hotellivarausjärjestelmän ilmoituksesta, jossa oli molempien nimet. Vaimoni lähetti kyseisenä iltana minulle tekstiviestin, jossa hän kertoi jäävänsä illanviettoon ja tulevansa seuraavana päivänä kotiin.…
Olen todella huono kirjottaa kun ei oikein osaa..Mutta ongelmani on Mustasukkaisuus ja Työni. Olemme ollee avopuolisoni kanssa melkein kaksi vuotta yhdessä ja en pysty luottamaan siihen kun olen töissä pelkään että hän löytää paremman miehen suomesta kun olen poissa noin 2-3 viikkoa kuukaudesta. siispä olen kärttyinen kun tulen kotiin ja…
Haluaisin kuulla muitten mielipiteitä siitä mitä minun pitäisi tehdä tässä tilanteessa. Ollaan seurustelltu vuodesta 97 erottu kolme kertaa ennen vuotta 2002 lyhyin aika kaksi viikoa pisin aika melkein vuosi.Aina hän palasi sanoen että ei löydä parempaa miestä itselleen ja minä tietenkin otin hänet takaisin koska rakastan häntä todella paljon ja…