Parisuhde, koti ja perhe

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä mankka aloittanut aikaan 18.07.2012 klo 20:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Pitkä vuodatus, anteeksi etukäteen. Olen 30-vuotias kohta 4-vuotiaan tytön isä. Olen koko ikäni ollut lievähköön ahdistuneisuuteen ja masennukseen viittaaviin oireisiin taipuvainen, mutta minua ei ole diagnosoitu nuorena. Suurimpana aiheuttajana ekaluokalla alkanut koko peruskoulun ajan kestänyt, mutta satunnainen koulukiusaaminen. Satunnaisella tarkoitan viikottaista, mutta ei päivittäistä kiusaamista. n. 2-3 päivänä viikossa kiusattiin,…

Käyttäjä yksinäinenmikko aloittanut aikaan 01.06.2012 klo 14:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 35-vuotias mies. Minulla on 2 lasta, 5- ja 8-vuotiaat tytöt, jotka asuvat äidillään. Erosin lasteni äidistä 2008. Keskivaikea masennus diagnosoitiin vuonna 2009 silloisen parisuhdekriisin aikaan. Olin lasteni äidin kanssa 15-vuotiaasta kolmekymppiseksi. Eron jälkeen löysin käytännössä saman tien kumppanin silloiselta työpaikaltani. Myös hän oli eroamassa ja meillä olikin paljon yhteistä.…

Käyttäjä sinipii aloittanut aikaan 21.05.2012 klo 10:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaipailisin kokemuksia miten masennus on vaikuttanut parisuhteeseen. Itselläni on sellainen tilanne, että olen ollut masentunut 15 vuotiaasta lähtien, nyt siis 22, ja masennukseni on vaikuttanut elämääni enemmän ja vähemmän, riippuen päivästä ja ajasta. Olen viillellyt itseäni myös tämän 7 vuotta, nyt kuukauden ollut viiltelemättä. Muutin yhteen kihlattuni kanssa noin…

Käyttäjä Hallansuru aloittanut aikaan 05.07.2012 klo 22:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

miten selviän tästä ☹️ mies ikäänkuin pakottaa minut tottelee ja jos en tottele hän lyö.olen myös raskaana ja jouduin tän takii ottaa paljon rauhoittavia ☹️ tosin raskauden ajaks sallittuja semmosia. olen nurkkaan ajettu.mies vahtii rahojani, ja pakottaa tekee kotityöt ja jos en tee heti se hermostuu ja lyö minua.miten tämmöisistä…

Käyttäjä Jarppa72 aloittanut aikaan 04.07.2012 klo 19:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Pitäiskö jättää ja antaa olla vai jatkaa ja tuskastua. Itellä tilanne jossa 3 lasta, 2 omia. Pistäkää mietteitä tulemaan omista kokemuksista et onko jatkaminen onnistunut vai onko päädytty eroon.

Käyttäjä PikkuÄ aloittanut aikaan 02.07.2012 klo 10:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hoh hoijaa… No nii, erosin kaksi kuukautta sitten entisestä miehestäni koska rakastuin toiseen. Uusi erosi myös vaimostaan ja olemme todellakin ihan silmittömän rakastuneita toisiimme. Tuntuu kuin en koskaan enne olisi tuntenut mitään tallaista ja mies tuntee samoin. ☺️❤️☺️ Itselläni edellisestä liitosta 5-vuotias tyttö ja 8-vuotias poika, uudella rakkaalla 9-vuotias poika.…

Käyttäjä Eveny aloittanut aikaan 15.07.2012 klo 01:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kertokaa minulle, millaista se on, olla parisuhteessa. Monien vuosien jälkeen(johon on mahtunut mm.ero lasten isästä ja ero seurustelukaverista) sitä on itse ymmärtänyt, ettei parisuhteessa edes kannata pyrkiä tai odottaa mitään täydellisyyttä. Nuorena varmastikin sellaiseen pyrin ja sellaista odotin. Eihän se ole ihme, jos ero silloin tulee. Tosin tietysti tuo ensimmäinen…

Käyttäjä surku0 aloittanut aikaan 31.03.2012 klo 15:02 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Seurustelin kaksi vuotta miehen kanssa, joka alisti, kiusasi, kontrolloi elämääni. Olen reilu parikymppinen ja ex-mieheni oli lähemmäs kolmekymppinen. Tapasimme noin 3 vuotta sitten ensimmäisen kerran, kaksi vuotta sitten aloimme tapailla toisiamme. Samoihin aikoihin läheiseni oli joutunut sairalaan, hän tuki minua, kuunteli ja lohdutti. Hänellä oli aina aikaa tavata minua ja…

Käyttäjä Mariia3 aloittanut aikaan 11.07.2012 klo 14:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen niin katkera ja vihainen miehelleni, koska käytännössä hänen tuomionsa on myös minun ja lasten tuomio. Minä saan vastata arjesta, miljoonista kysymyksistä, omista ja lasten peloista, sosiaalisesta häpeästä.. ja minun täytyy jaksaa, koska vaihtoehtoja ei ole. Miehen tuomio hävetää minua enemmän kuin mikään muu asia tässä maailmassa. Häpeän hänen tekoaan…

Käyttäjä anna karenina aloittanut aikaan 08.07.2012 klo 12:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen pian 48-vuotias ja jäänyt yksin 3 vuoden avosuhteesta pikkuhiljaa rikollistaustaiseksi ja vakavasti päihdeongelmaiseksi osoittautuneesta ”iloisesta juomaveikosta” ja ”hauskasta kaverista.” Rakastin intohimoisesti exääni ja luulin hänenkin itseäni rakastavan ja valitsevan vakaamman elämäntavan tämän myötä, vaikka heti alussa oli kaikki päinvastaisesta kertovat merkit olemassa. Suhteemme hän määritteli humalassa ollessaan väliaikaissuhteeksi ja…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: