Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3788
Käyttäjä virhe- aloittanut aikaan 22.07.2012 klo 02:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olipa kerran, ja sitten ei ollut mitään. Olen melkein 20v nuori nainen, ja tällä hetkellä hyvin ahdistunut, stressaantunut, surullinen ja peloissani, kaikessa ironiassaan vielä rakastunut. Kaikki alkoi n. 2v sitten, tapasin eräässä tapahtumassa miehen, joka vei mun sydämen heti. Voi sitä onnea mikä meillä oli, kaikki oli ihanaa ja mahtavaa.…

Käyttäjä Sirpale82 aloittanut aikaan 15.07.2011 klo 09:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen aikasemmin kirjottanut tänne elämästäni huonosta parisuhteesta. Asun siis avoliitossa ja olen kihloissa. Nyt lähden täältä ”kotoani” pois ja rakennan itseni kokoon, luon uuden paremman ehyen elämän. Vaikka aikaa ja voimia se vaatiikin, tiedän sen, mutta teen sen itseni takia, minun sieluni takia. Minä vain pystyn päättämään omasta elämästäni. Kriisikeskuksessa…

Käyttäjä taikamaria aloittanut aikaan 25.07.2012 klo 16:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen onnellinen parisuhteessani. Olen aina nähnyt meidät vahvana parina, jota mikään ei voi rikkoa. Olemme molemmat mielenterveyskuntoutujia ja muutenkin jatkuvasti haastavassa elämäntilanteessa, joten tottakai on ongelmia ja yhteenottoja on ollut. Silti olen aina uskonut, että me selvitään yhdessä mistä vaan. Nyt kuitenkin kumppanini haluaa ehkä erota, eikä osaa kunnolla minulle…

Käyttäjä Uusi alku? aloittanut aikaan 25.07.2012 klo 17:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen kolmen kouluikäisen äiti, miehen kanssa oltu yhdessä yli 15 vuotta. Tällä hetkellä elän tilanteessa, jossa mies on välillä pois kotoa rakastajattarensa luona, mutta ei suostu muuttamaan pois, vaikka mielestäni meidän tulisi jo erota, koska minä en tätä jaksa. Tilanne on ollut tällainen maaliskuusta saakka. Ensimmäinen havaintoni toisesta naisesta tuli…

Käyttäjä Kartastrofiina aloittanut aikaan 23.07.2012 klo 22:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Miten ihmeessä saada elämä eteenpäin??? Takanamme on 13 vuoden avioliitto. Aikanaan tapasimme petettyinä ja jätettyinä.. mutta saimme molemmat kuin lahjaksi elämänhaluisen ja intohimoisen suhteen. Molemmille uusi elämä, siis. Mutta kuinkas sitten kävikään. Rakkauteni kesti yllättävät pahoinpitelyt. Miehessä oli ihan selkeästi ne kaksi puolta, paha ja hyvä. Mistään narsistista en nyt…

Käyttäjä Joku_Nimi aloittanut aikaan 26.07.2012 klo 02:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 24-vuotias mies. En edes tiedä mistä aloitan ja kuinka selitän tilanteeni. ”Erilaisuuteni” valtaväestöön huomasin jo ennen murrosikää. Yksinkertaisesti synnyin sellaiseksi. No eihän minulla siinä vaiheessa mitään diagnooseja ollu. Oireet ja sairaudenkuva tuli sitten kun käsittelin äidinkielen opettajani seksuaalista hyväksikäyttöä, äitini alkoholismia, turvattomuutta, isän väkivaltaa ja pikkusiskoakin yritin siinä samalla…

Käyttäjä Samppa2 aloittanut aikaan 19.07.2012 klo 20:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen seurustellut nykyisen naiseni kanssa ja kohta kaksi kuukautta. Emme ole vielä olleet yhdynnässä sillä hän halusi minunkin menevän sukupuolitautitesteihin. Hän kertoi itsekin käyneen testeissä ja otattaneen kaikki kokeet. Kävin itse kanssa ja olen sukupuolitautivapaa, mutta minulla on huuliherppes. Keskustelemme tapaamisten välissä päivittäin verkossa ja nyt pohdimme sitä, että miten…

Käyttäjä mankka aloittanut aikaan 18.07.2012 klo 20:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Pitkä vuodatus, anteeksi etukäteen. Olen 30-vuotias kohta 4-vuotiaan tytön isä. Olen koko ikäni ollut lievähköön ahdistuneisuuteen ja masennukseen viittaaviin oireisiin taipuvainen, mutta minua ei ole diagnosoitu nuorena. Suurimpana aiheuttajana ekaluokalla alkanut koko peruskoulun ajan kestänyt, mutta satunnainen koulukiusaaminen. Satunnaisella tarkoitan viikottaista, mutta ei päivittäistä kiusaamista. n. 2-3 päivänä viikossa kiusattiin,…

Käyttäjä yksinäinenmikko aloittanut aikaan 01.06.2012 klo 14:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 35-vuotias mies. Minulla on 2 lasta, 5- ja 8-vuotiaat tytöt, jotka asuvat äidillään. Erosin lasteni äidistä 2008. Keskivaikea masennus diagnosoitiin vuonna 2009 silloisen parisuhdekriisin aikaan. Olin lasteni äidin kanssa 15-vuotiaasta kolmekymppiseksi. Eron jälkeen löysin käytännössä saman tien kumppanin silloiselta työpaikaltani. Myös hän oli eroamassa ja meillä olikin paljon yhteistä.…

Käyttäjä sinipii aloittanut aikaan 21.05.2012 klo 10:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaipailisin kokemuksia miten masennus on vaikuttanut parisuhteeseen. Itselläni on sellainen tilanne, että olen ollut masentunut 15 vuotiaasta lähtien, nyt siis 22, ja masennukseni on vaikuttanut elämääni enemmän ja vähemmän, riippuen päivästä ja ajasta. Olen viillellyt itseäni myös tämän 7 vuotta, nyt kuukauden ollut viiltelemättä. Muutin yhteen kihlattuni kanssa noin…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: