Parisuhde, koti ja perhe

4 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä äiti :( aloittanut aikaan 04.08.2012 klo 19:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

17-vuotias tytär oli viillellyt itseään tiettävästi ensimmäisen kerran ylä-asteella. Hiljainen ja kiltti tyttö sai vihdoin kavereita, sitten tuli aivan kamala riita jonka seurauksena tyttö viilteli. Luulimme mieheni kanssa että ongelma on jo taaksejäänyttä teini-elämää kunnes tänään taas vahingossa huomasin uudet jäljet uudessa huomaamattomammassa (olipas siinä sana!) paikassa. Itku siinä tuli.…

Käyttäjä pikkuanni aloittanut aikaan 09.05.2012 klo 15:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, haluan jakaa oman tilanteeni täällä ja toivon, että löytäisin toisia samojen asioiden kanssa kamppailevia tai, vielä toiveikkaampana; jo tällaisista ongelmista eteenpäin päässeitä. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli kymmenen vuotta, josta valtaosan naimisissa. Meillä on kaksi pientä lasta; minä tällä hetkellä päätoimisesti kotiäitinä, mies kokopäivätöissä. Olemme kumpikin vähän yli…

Käyttäjä Surullinen 1955 aloittanut aikaan 31.07.2012 klo 10:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

On taas pakko kirjoittaa, että saa vähän ahdistusta purettua. Kesä on taas mennyt masentavasti, mikään asia ei mieheni kanssa tunnu etenevän, hän elää omassa maailmassaan, minä omassani. Hänen pettämisensä (toinen kerta) esille tulosta on nyt vuosi aikaa, ja tuntuu että asiat menevät vain huonompaan suuntaan. Olemme siis olleet tänä vuonna…

Käyttäjä virhe- aloittanut aikaan 22.07.2012 klo 02:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olipa kerran, ja sitten ei ollut mitään. Olen melkein 20v nuori nainen, ja tällä hetkellä hyvin ahdistunut, stressaantunut, surullinen ja peloissani, kaikessa ironiassaan vielä rakastunut. Kaikki alkoi n. 2v sitten, tapasin eräässä tapahtumassa miehen, joka vei mun sydämen heti. Voi sitä onnea mikä meillä oli, kaikki oli ihanaa ja mahtavaa.…

Käyttäjä Sirpale82 aloittanut aikaan 15.07.2011 klo 09:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen aikasemmin kirjottanut tänne elämästäni huonosta parisuhteesta. Asun siis avoliitossa ja olen kihloissa. Nyt lähden täältä ”kotoani” pois ja rakennan itseni kokoon, luon uuden paremman ehyen elämän. Vaikka aikaa ja voimia se vaatiikin, tiedän sen, mutta teen sen itseni takia, minun sieluni takia. Minä vain pystyn päättämään omasta elämästäni. Kriisikeskuksessa…

Käyttäjä taikamaria aloittanut aikaan 25.07.2012 klo 16:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen onnellinen parisuhteessani. Olen aina nähnyt meidät vahvana parina, jota mikään ei voi rikkoa. Olemme molemmat mielenterveyskuntoutujia ja muutenkin jatkuvasti haastavassa elämäntilanteessa, joten tottakai on ongelmia ja yhteenottoja on ollut. Silti olen aina uskonut, että me selvitään yhdessä mistä vaan. Nyt kuitenkin kumppanini haluaa ehkä erota, eikä osaa kunnolla minulle…

Käyttäjä Uusi alku? aloittanut aikaan 25.07.2012 klo 17:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen kolmen kouluikäisen äiti, miehen kanssa oltu yhdessä yli 15 vuotta. Tällä hetkellä elän tilanteessa, jossa mies on välillä pois kotoa rakastajattarensa luona, mutta ei suostu muuttamaan pois, vaikka mielestäni meidän tulisi jo erota, koska minä en tätä jaksa. Tilanne on ollut tällainen maaliskuusta saakka. Ensimmäinen havaintoni toisesta naisesta tuli…

Käyttäjä Kartastrofiina aloittanut aikaan 23.07.2012 klo 22:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Miten ihmeessä saada elämä eteenpäin??? Takanamme on 13 vuoden avioliitto. Aikanaan tapasimme petettyinä ja jätettyinä.. mutta saimme molemmat kuin lahjaksi elämänhaluisen ja intohimoisen suhteen. Molemmille uusi elämä, siis. Mutta kuinkas sitten kävikään. Rakkauteni kesti yllättävät pahoinpitelyt. Miehessä oli ihan selkeästi ne kaksi puolta, paha ja hyvä. Mistään narsistista en nyt…

Käyttäjä Joku_Nimi aloittanut aikaan 26.07.2012 klo 02:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 24-vuotias mies. En edes tiedä mistä aloitan ja kuinka selitän tilanteeni. ”Erilaisuuteni” valtaväestöön huomasin jo ennen murrosikää. Yksinkertaisesti synnyin sellaiseksi. No eihän minulla siinä vaiheessa mitään diagnooseja ollu. Oireet ja sairaudenkuva tuli sitten kun käsittelin äidinkielen opettajani seksuaalista hyväksikäyttöä, äitini alkoholismia, turvattomuutta, isän väkivaltaa ja pikkusiskoakin yritin siinä samalla…

Käyttäjä Samppa2 aloittanut aikaan 19.07.2012 klo 20:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen seurustellut nykyisen naiseni kanssa ja kohta kaksi kuukautta. Emme ole vielä olleet yhdynnässä sillä hän halusi minunkin menevän sukupuolitautitesteihin. Hän kertoi itsekin käyneen testeissä ja otattaneen kaikki kokeet. Kävin itse kanssa ja olen sukupuolitautivapaa, mutta minulla on huuliherppes. Keskustelemme tapaamisten välissä päivittäin verkossa ja nyt pohdimme sitä, että miten…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: