Parisuhde, koti ja perhe

9 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3783
Käyttäjä annika810 aloittanut aikaan 16.10.2012 klo 22:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi! Oon 2 lapsen äiti, eronnut väkivaltasesta miehestä 3 vuotta sitten. Käynyt psykologilla, lasten kanssa psykiatrisella ym. Tuntuu että elämässä on vaan kurjuutta. Lapset on ihania mutta riitelee paljon, eikä tottele, käyttäytyy väkivaltasesti. Yritän jäähyjä mutta ei auta. Oon huono äiti ja huudan lapsilleni ja puhun ilkeesti kun suutun. En…

Käyttäjä Conda aloittanut aikaan 22.08.2012 klo 01:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mustasukkaisuuden kuristava ote ketjussa jo avasin vähän omaa tilannetta, mutta kerronpa nyt kaiken tai niin paljon ainakin kun haluan tänne kertoa. Vakava parisuhdekriisi on nyt ollut päällä jo kolmisen viikkoa, mutta ongelmat juontavat juurensa jo paljon pidemmälle. Teksti voi olla sekavaa luettavaa, mutta sekava on kirjoittajan mielikin. Kerrotaan ensin vähän…

Käyttäjä joska93 aloittanut aikaan 15.10.2012 klo 11:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, olen nuori äiti ja minulla vuoden ikäinen lapsi, avopuoliso ja koira. Toinen lapsi tulossa kevät-talvella ja asiat on todella huonosti. Mies ei jaksa oikein osallistua arkeen, hän on masentunut ja olen itsekkin kyllä. Hän jäi töistä pois masentumisen takia muttei hae apua. Hän nukkuu pitkään ja valvoo myöhään enkä…

Käyttäjä annaq aloittanut aikaan 12.09.2012 klo 16:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Nyt on pakko kirjoittaa ajatuksiaan ylös. Olen pian vuoden vanhan pojan äiti ja asun avopuolisoni kanssa pienessä kaupungissa. Aluksi kaikki oli hyvin, mies oli ihana ja huomaavainen, komea ja kaikkea sitä mitä halusinkin. Olin tullut ennen tapaamistamme toiselle miehelle raskaaksi, ja olin päättänyt pitää lapsen. Mies hyväksyi tämän, ja vannoi…

Käyttäjä Lunanthis aloittanut aikaan 17.10.2012 klo 16:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Löysin tämän nettisivun ja päätin täällä vähän purkaa tunteitani. Toivoisin löytäväni täältä vertaistukea. Eli minun tilanteestani lyhyesti. Olen 9-vuotiaan tytön sekä kohta 8 viikkoisen pojan äiti. Sairastuin raskauden jälkeiseen masennukseen tyttäreni (hän siis syntyi edelliesstä suhteesta) syntymän jälkeen ja lääkityksen lopettelin pikkuhiljaa nyt tämän viimeisimmän raskauden jälkeen. Kaikki tuntui menevän…

Käyttäjä rouva-chevy aloittanut aikaan 16.10.2012 klo 21:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olenkin jo aikaisemmin kirjoittanut tänne parisuhteen ongelmista. Mies on edelleen ”sairauslomalla” eli hänen tilanne ei ole muuttunut. Ei myöskään hänen osallistumisensa kotitöihin. Sen verran hän nykyisin jaksaa, että hän menee tietokoneelle pelaamaan heti kun herää ja jatkaa sitä sitten koko päivän… Lopettaa siksi aikaa, että minä pääsen lukemaan sähköpostit ja…

Käyttäjä Siiri828 aloittanut aikaan 15.10.2012 klo 12:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme olleet mieheni kanssa naimisissa vähän reilu kaksi vuotta. Sitä ennen seurustelimme vajaa kolme vuotta. Meillä on puolnetoista vuoden ikäinen ihana pieni tyttö ja uusi vauva on tulossa ensi keväällä. Meillä on ollut hyviä hetkiä…ja huonoja…. Sellainen huono hetki oli taas tänään, enkä enää tiedä, kuinka tästä selviän. Mieheni on…

Käyttäjä Sarppanen aloittanut aikaan 10.10.2012 klo 23:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen entinen narkomaani. Käytin noin 8 vuotta epäsäännöllisesti erilaisia päihdyttäviä aineita mutta lopetin kun kuulin olevani raskaana. Lapsi olikin toivottu ja ainut asia joka saa elämäni pysymään raiteillaan. Sairastan ADHD:tä mutten ole enää syönyt siihen kuuluvia lääkkeitä sillä en koe niitä enää niin tarpeelliseksi enkä halua riskeerata raittiuttani jos aloittaisin…

Käyttäjä ÄitiOnVähänVäsynyt aloittanut aikaan 25.09.2012 klo 15:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Meidän uusioperhe on saanut alkunsa vasta vajaa vuosi sitten. Minulla ennestään kaksi pienempää lasta, miehellä yksi yläasteikäinen. Muuten menee hyvin, mutta… miten saada koko perhe toimimaan samoilla säännöillä? Murrosikäisen kanssa yhteisen elämisen säännöt eivät ota onnistuakseen, kunnioitus minua kohtaan puuttuu ja mieltä näytetään yhtenään, valitettavasti minä olen helpoin kohde sille.…

Käyttäjä Daiwa aloittanut aikaan 11.10.2012 klo 19:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ollut nyt yli 4 vuotta parisuhteessa, ja tyttöystäväni on ollut sen kokoajan talleilla töissä toisella paikkakunnalla ja asunut siellä. Ongelma on se että aina kun hän lupaa jotain niin ne ovat aina turhia lupauksia, mitä ikinä sitten lupaakaan. Kun hänen pitäisi tulla luokseni, niin ei vastaa enään sitten puhelimeen…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: