Jotain vinkkejä millä saa muuta ajateltavaa kun sydän on ihan hajonnut!

Jotain vinkkejä millä saa muuta ajateltavaa kun sydän on ihan hajonnut!

Käyttäjä Luuska aloittanut aikaan 20.11.2012 klo 13:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Luuska kirjoittanut 20.11.2012 klo 13:52

Eli tilanne on, että seurustelin pari kk (tiedän, tosi vähän aikaa) miehen kanssa, ja ehdin kuitenkin kiintyä häneen. Sitten hän ilmoitti että se jokin suurempi kipinä puuttuu. Mulla on taustalla seksuaalisia traumoja ja hän oli ensimmäinen kahteen vuoteen jonka annoin esim. koskea mun rintoihin.

Tämä on kamalaa, kun koko ajan muistan hänen hiukset, silmät, huulet, kaulan, kädet.. aarg! Vaikeinta tässä oli se, että eron jälkeen jäin vielä hänen luo yöksi ja miten pahalta se tuntui kun nukuin hänen vieressä ja pidettiin kädestä kiinni, ja tiesin, että tää on viimeinen kerta!

Piristäkää joku mua ☹️

Käyttäjä Eveny kirjoittanut 21.11.2012 klo 20:18

Onhan se positiivista, että tunnet kiintymystä, ihastumista jne...voit sitten tuntea niin jotain toistakin kohtaan, kun se aika koittaa.

Arki on sellainen hyvä asia meidän ihmisten elämässä. Kun siihen keskittyy, niin päivät vain kuluvat.

Onnellisuusasioita, mitä ne ovat elämässäsi, jos ei parisuhdetta lasketa?

Toivotan rakkautta itseesi.

Käyttäjä Luuska kirjoittanut 23.11.2012 klo 12:48

Tiedän, että joskus joku muu kiinnostaa. Ja onneksi en koskaan ajattele että onnellisuuteni riippuu jostain toisesta ihmisestä, eikä tämä itsetuntoanikaan järkyttänyt.. jotenkin pahinta tässä on se ikävä ja toisen menettäminen. Tuntuu että antaisin kaikkeni jos saisin vielä kerran olla lähellä :C

Käyttäjä pesco kirjoittanut 23.11.2012 klo 17:27

Voi ei! Aivan kamala tilanne. Itseäni ahdistaa myös suuriosa seksuaalisista asioista, esimerkiksi tuo rintojen koskettelu.. Aivan kamalaa. Osaan jotenkin kuvitella, kuinka jätetty, likainen ja viallinen olo sinulle on tullut.
Poden itsekkin sydänsuruja tällä hetkellä ja tuntuu ettei mikään auta. Ei ainakaan kun on yksin ja paikoillaan. Ystäväni asuvat kaukana.

Mutta lähde vaikka ulos reippailemaan, shoppailemaan tai vietä aikaa ystävän kanssa, koska se että tekee jotakin, saa asiat joskus unohtumaan. Keskity siihen mitä teet. Älä mieti, tee asioita! Ja juuri kirjoittaminen auttaa itseäni purkamaan asioita.

Aivan mielettömän paljon tsemppejä! 🙂🌻