Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Olen eronnut lähes 10 vuotta sitten lasteni äidistä. Lapset ovat asuneet sen jälkeen vuoroviikoin molemmilla. Minun ja lasteni äidin ja kaikkien, jotka ovat nähneet käytännön, ovat sanoneet järjestelyn toimineen ja lasten olevan onnellisia, tasapainoisia lapsia. Yksi avoliitto eron jälkeen kaatui siihen,että kumppani ei ollut sanojensa mukaan valmis uusperhe-eläämään. Tapasin ihanan…
Taas ollaan saman asian äärellä… Muutaman kerran vuodessa meidän perheessä riita pojan ja isän välillä äityy niin pahaksi, että mies provosoi lasta riitaan ja lopulta käy käsiksi retuttaen käsivarsista mm ulos ilman vaatteita ym Tässä kohtaa minä ryntään paikalle viimeistään sanomaan ”lopeta!” jolloin saan vihat omaan niskaani lapsen lisäksi. Mun…
Olen löytänyt vihdoin miehen joka saa minut hymyilemään, jonka seurassa on turvallista olla, johon voin luottaa ja joka tuo minulle energiaa. Ainoa ongelma on että mies ei halua että muut tietävät niin sanotusta suhteestamme, jos hänen ystäviään on lähettyvillä, meillä ei ole minkäänlaista kontaktia. Olen yrittänyt hienovaraisesti asiasta mainita, vaan…
En tiedä kauanko jaksan enää. Olen 56-vuotias työssäkäyvä nainen. Vuosi sitten mieheni jäi yrittäjänä osa-aikaeläkkeelle. Siitä alkoi minun helvettini. Aina hän on alkoholia käyttänyt, mutta nyt kun töissä täytyy olla vain silloin tällöin, hän juo itsensä kovaan humalaan kaksi kertaa viikossa. Toinen kerta on arki-ilta. Sellaisina öinä hän ei anna…
Hei kaikille! Lokakuun aikana Tukinetissä on viisi raskaana oleville tarkoitettua liveryhmää. Liveryhmät ovat aina keskiviikkoisin klo 13-15 ja ne ovat avoimia. 12 noepinta mahtuu mukaan keskusteluun. Voit osallistua joko yhteen tai vaikka kaikkiin. Liveryhmän ohjaajina toimivat Väestöliiton asiantuntijat. Tervetuloa mukaan! Alla tarkemmat tiedot ryhmästä. Terv. Kata🙂🌻 — Raskauden riemua ja…
Olen etsiskellyt jo jonkin aikaa paikkaa missä voin purkaa itseäni ja päädyin siis lopulta tänne. Mutta suoraan asiaan. Olen kolmissakymmenissä oleva mies ja kolmen lapsen isä, nyt jo neljäs lapsi on tulossa. Vanhin lapsi on alle kuuden, joten pieniä lapsia on paljon. Parisuhde on kestänyt reilu yhdeksän vuotta. Ongelma on…
Olemme olleet mieheni kanssa 20v naimisissa, 3 lasta yhdessä ja pari kuukautta sitten mieheni ilmoitti että hän ei tiedä rakastaako mua enää ja haluaako olla enään naimisissa. Tuli ihan yllätyksenä mulle, sillä kuvittelin että kaikki on hyvin. Toki välillä on ongelmia ollut, mutta ajattelin että tämä on taas joku vaihe…
Kaipaisin vertaistukea ja toivonkipinöitä ihmisiltä, jotka ymmärtävät mistä kirjoitan. Sain kesällä tietää että mieheni on pettänyt minua kaksi vuotta sitten. Tämä toinen nainen on tuttuni. Meillä on kaksi lasta ja olemme olleet yhdessä kymmenen vuotta. Muitakin vaikeuksia on ollut ja tuntuu että olen aina kantanut meidän perhettä eteenpäin. Kävimme muutaman…
Toivoisin tähän ajatuksia… Taustoja itsestäni: Olen kolmekymppinen nainen, parisuhdetta takana 10 vuotta ja olemme naimisissa, lapsia ei ole. Olen seurustellut elämäni aikana monta kertaa ja ollut aina uskoton jokaiselle kumppanilleni jollain tapaa. Nyt, tässä parisuhteessa ollessani: rakastan miestäni, vaikkei se ehkä tekojeni perusteella siltä tuntuisi ja haluan elää hänen kanssaan…
Olemme n 30-kymppinen pariskunta joka on ollut yhdessä 2 vuotta nyt. Ongelma on mieheni valehtelu, se alkoi suhteemme alussa kun hän kertoi omaavansa naiskokemusta vain muutamasta yhden illan jutusta ja lopulta selvisi että hänellä oli yhä poikuus tallessa, tuo on ihan ymmärrettävää mutta loukkasihan se jonkun verran. No kesällä huomasimme…