mieheni tunnusti eilen ihastuneensa toiseen naiseen

mieheni tunnusti eilen ihastuneensa toiseen naiseen

Käyttäjä hansuli aloittanut aikaan 24.11.2012 klo 17:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä hansuli kirjoittanut 24.11.2012 klo 17:12

Mieheni kummallisen käytöksen vuoksi aloin eilen kysellä mikä vaivaa. Ja hän tunnusti ihastuneensa toiseen naiseen. Tuntui kuin maailma olis pysähtynyt siihen paikkaan. Olemme olleet yhdessä kohta 11 vuotta ja meillä on mielestäni mennyt hyvin, on ollut rakkautta ja yhteisiä harrastuksia ja mikä tärkeintä yhteinen 8 vuotias tyttö.
Mieheni tunnustuksen jälkeen otin tyttäreni ja ajoin 90 km:n päähän äitini luokse keskellä yötä, en voinut jäädä enää sen petturin luokse.
Tänään kävin hakemassa tavaroita lisää, että voimme loppuviikonlopun siellä viettää. Mieheni oli kotona, ja kävi ilmi, että hän oli mennyt sen uuden naisensa luokse yöksi. Väittää kyllä että on paha olo, mutta mikäs siinä kun on uusi ihana rakas vierellä.
Sanoin etten voi antaa anteeksi ja heti kun asuntoasiat ja raha-asiat järjestyy, haluan muuttaa pois, että tämä oli nyt tässä.
Mutta tuntuu ihan HIRVEÄN pahalta, ei tiedä miten jaksaa jatkaa! Maha on kipeä ja sekaisin, kärsin pahasta migreenistä ja se vaivaa nyt, vapisuttaa ja sydän lyö tuhatta ja sataa. En viime yönä nukkunut kuin tunnin ja nytkään ei osaa nukkua.
Jakakaa please omia kokemuksianne ja mielipiteitänne. Minä olen ihan loppu.Vain tyttäreni takia jaksan!

Käyttäjä hansuli kirjoittanut 04.12.2012 klo 16:54

Nyt on vähän aikaa vierähtänyt edellisestä viestistäni. Tilanne on rauhoittunut siten että päätimme mieheni kanssa jatkaa yhdessä ja hän ilmoitti asian ihastukselleen.
Näennäisesti kaikki ihan ok, olemme tulevana viikonloppuna lähdössä pitkästä aikaa kahdestaan viettämään aikaa, kun saatiin lapsenlikka. Läheisyyttä ja hellyyttä on vähän enemmän kuin ennen tätä tapausta, mutta en saa mielestäni sitä että jos hän ajattelee kuitenkin sitä toista. Ja jos hän kuitenkin haluaisi olla mieluummin sen toisen kanssa, ja minun kanssa on vain olosuhteiden pakosta, kun ei ole niin yksinkertaista kun on lapsi, velkaa ja yhteistä omaisuutta. Jotain rikkoutui ja pahasti meidän suhteessa. Mutta jospa se tästä vielä tasaantuisi edes lähes ennalleen......

Käyttäjä purppuraenkeli kirjoittanut 07.12.2012 klo 00:47

Tuon että hellyyttä ja läheisyyttä on enemmän pettämisen jälkeen - on - sen olen kokenut myös. Kosketus ei enää ole ennallaan. - Eniten itseni tympi että koin olevani testikappale. Lehdet kun niin kovin kirjoittelevat pettämiseen liittyvistä asioista ja jopa kehotetaan käymään vieraissa parantaakseen parisuhdetta.
Kokemuksesta viisastuu, toisella kertaa jo tietää onko puoliso käynyt vieraissa sillä seksikäyttäytyminen ei olekaan enää niinkuin ennen - tunteet eivät kohtaa.🙂👍