Hyvä suhde…vai onko?

Hyvä suhde...vai onko?

Käyttäjä Mister E aloittanut aikaan 12.11.2012 klo 11:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Mister E kirjoittanut 12.11.2012 klo 11:48

Ensimmäistä kertaa kokeilen tälläista sivustoa. Elikkä, olen 13- vuotias poika ja minulla oli hyvä parisuhde, mutta kaikki ”kaverini epäilivät että häntä ei edes olisi olemassa, koska olen muutenkin koulukiusattu. Mutta en välittänyt siitä kiusaamisesta koska olin niin pohjattomasti rakastunut tyttöystävääni.

Hän käy eri koulua joten se antoi lisää syytä kiusaajille epäillä. Hän kertoi minulle käyvänsä koulumme vieressä olevaa ruotsinkielistä koulua. Mutta meille opetetaan kotitaloutta samassa koulussa joten eräs kiusaajista päätti kysyä kotitalouden opettajalta onko tyttöystävääni siinä koulussa. Opettaja oli tarkistanut, ja häntä ei ollut!

Kun yritin ottaa yhteyttä tyttöystävääni hän ei vastannut kunnes kävin Hänen kotonaan jossa hän sanoi minulle päin naamaa että myönsi valehdelleensa minulle ja ettei rakastanut minua. Sitten hän sulki oven ja jäin sydän särkyneenä siihen ulos.

Joten olen tavallaan kiitollinen kiusaajalleni koska hän sai totuuden selville. Sen jälkeen kaikki on mennyt huonommin ja minua on kiusattu entistä enemmän, väitetään että keksin hänet kokonaan. Olen itkenyt myös julkisesti paljon, tämäkin on hankalaa kirjoitettavaa.

Kiitos jos luit, kommentit arvostettavia 🙂

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 08.12.2012 klo 16:16

Hei sinä 🙂
Harmin paikka että sinua kiusataan. Oletko käynyt koulun terveydenhoitajan luona, itse ajattelen äitinä että kehoittaisin omaa nuortani näin tekemään. Helpottaisi jos saisit huolesi purettua jollekin aikuiselle jos et halua vanhemmillesi sitä tehdä. Älä ota stressiä seurustelusta, ei seurustelua voi etukäteen suunnitella, kohtalo järjestää sinulle ystävän juuri silloin kun sitä vähiten odotat, usko pois. Minulla on elämänkokemusta sen verran että voin näin väittää. Voisitko keskustella myös opon kanssa esim koulun vaihtamisesta. Älä ihmeessä jää tuleen makaamaan vaan tee asioille jotain. Jaksuhaleja sinulle ☺️❤️

Käyttäjä Theofano kirjoittanut 09.12.2012 klo 14:09

Toisaalta, jos et halua mennä koulun terkkarille, koska se tuntuisi nololta tai pelkäisit sen aiheuttavan lisää kiusaamista tai mistä syystä vain niin soita/kirjoita tänne:

http://www.mll.fi/nuorille/lnpn/

Mannerheimin lastensuojeluliiton ylläpitämässä puhelin/nettipalvelussa lapsille kuunnellaan sinua varmasti ja vastataan. Me yritämme tietysti mekin, ei siinä mitään, mutta MLL:n tyypit ovat paljon tekemissä lasten kanssa, joten heillä on itsellään tietotaitoa jutella sinulle tavalla, jota meillä ei ehkä ole.