Ongelma

Ongelma

Käyttäjä surku0 aloittanut aikaan 30.11.2012 klo 23:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä surku0 kirjoittanut 30.11.2012 klo 23:55

Hei,
Minulla on taas ongelma. Erosin viime keväänä väkivaltaisesta miehestä, joka tahtoi kontrolloida kokoajan minun menemisiäni. Nyt olen tavannut uuden miehen ja seurustelemme. Olemme seurustelleet 20 päivää ja nyt suhde on jo outo. ☹️ Tiedän että suhde on vasta alussa, mutta…

Tapasimme toisemme netin kautta, hän vaikutti mukavalta. Hän ei ole satuttanut minua, hän tietää, että edellinen mieheni oli väkivaltainen. Hänellä on sellainen työ että päivät venyvät ja tarkkaa työn loppumisaikaa ei ole tiedossa minään päivänä. Ymmärrän, että hän ei jaksa 11 tunnin päivän jälkeen nähdä minua.

Mutta minua inhottaa, että jos sovimme tapaamisen, se peruuntuu melkein aina. Sovimme eilen, että näemme tänään (perjantaina), hän soitti töistä päästyään käykö että tulen seitsemältä hänen luokseen? sanoin että käy, jos se sopii hänelle. Puhuimme, meni pari minuuttia ja hän perui tapaamisemme, on liian väsynyt. Seitsemän aikaan illalla hän on menossa saunomaan ja pyytää mukaan, en mennyt koska en muutamassa minuutissa ehdi hänen luokseen. 😑❓
Kaveri pyysi minua lähtemään istumaan iltaa, lähdin hänen kanssaa kahville ja kerroin poikaystävälleni että lähden käymään ulkona. Hän vastasi että saan mennä vaikka keskellä yötä hänen luokseen ”jatkoille”. (eli tällä hän varmistaisi sen että en eksy toisen miehen matkaan)

Nyt tuntuu että olen hänelle vain lelu. 😭
Tämä ei ollut ainut ilta kun hän soutaa ja huopaa tapaamisiamme, viikonloppuisin kaverit menevät minun edelleni. (en ole nähnyt hänen kavereita, tai perheenjäseniä) Pelkään että satutan itseäni, mitä minun pitäisi tehä?
Asumme kilometrin päässä toisistamme ja tapaaminen ei olisi mikään mahdottomuus vaikka joka ilta. Olen ihan sekaisin asian takia, enkä tiedä mitä tekisin. ☹️ Mua ahdistaa hirveästi. Pitääkö mun vaan lopettaa tää juttu, minä tykkään miehestä ihan hirveästi. Lisäksi hän vertaa minua aina exäänsä, eli hän ei ole päässyt edellisestän yli. ☹️

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 08.12.2012 klo 16:10

Luin kertomuksesi. Itse en kuluttaisi aikaa kyseessä olevan ihmisen kanssa vaan
jättäisin oman onnensa nojaan. Miksi rasittaisit itseäsi jos on muitakin vaihtoehtoja. Kyllä maaimaan miehiä mahtuu ja varmasti vielä kohtaat itsellesi paremmin sopivan. Jaksamista ja hyviä ratkaisuja 🙂👍