Parisuhde, koti ja perhe

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3783
Käyttäjä Leenu80 aloittanut aikaan 05.02.2013 klo 22:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ajattelin jos kirjoittaisin vähän kuin päiväkirjaa tähän. Elän tällä hetkellä vaikeita aikoja. Tai oikeastaan olen aina elänyt, ainakin jollain asteikolla. Erosin ensimmäisen kerran avomiehestäni lähes kaksi vuotta sitten, mutta emme kai vieläkään ole kunnolla eronneet. Erilliset asunnot, lasten tapaamissopimus ym ovat olleet kohta tuon kaksi vuotta kuitenkin. Meillä on siis…

Käyttäjä rasmo aloittanut aikaan 02.03.2013 klo 16:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikille. Olen joutunut melkoiseen myllerrykseen. Ikää on 53 vuotta, takana 25 v avioliittoa, lapset tytär 22v asuu toisella paikkakunnalla opiskelemassa ja poika 19v kotona vielä, abiturientti. Mieheni masentui puolistoista vuotta sitten. Tytär muutti opiskelemaan toiselle paikkakunnalla ja poika lopetti salibandyn harrastamisen, joten miehen elämän täytti ilmeisesti tyhjiö.koska hän oli…

Käyttäjä raiko aloittanut aikaan 25.02.2013 klo 12:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olemme olleet yhdessä 7 vuotta.tilanne on muuttunut siihen että mies ei usko mitään mitä sanon-oli asia mikä hyvänsä.hän mitätöi minun sanomisia ja tekemisiä.aivankuin minua ei olisi.miehellä on poika ,19v.joka vääntää välejämme.mies elää ex n ja lasten kanssa perhe elämää ja minä olen tavallaan se siivooja joka kanssa puhutaan vaan niitä…

Käyttäjä Destiney aloittanut aikaan 25.02.2013 klo 00:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Vuosi 2012; jos voisin jonkun vuoden poistaa kalenterista niin tuon! Vuosi 2009; olin onnellisempi kuin koskaan, kuinka päästä sinne onneen takaisin? Tuolloin menin naimisiin miehen kanssa jota rakastin yli kaiken. Rakastan edelleen… Mutta yksin olen sängyssäni ja odotan unen tuloa… Olimme hyvin sosiaalinen pariskunta: tapasimme usein ystäviämme. Sitten vuonna 2010…

Käyttäjä Anksu aloittanut aikaan 14.02.2013 klo 20:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Sisareni on eronnut väkivaltaisesta avomiehestään reilu vuosi sitten. Heillä on yksi yhteinen lapsi. Lapsi asuu pääasiassa äidillään, mutta tapaa isäänsä joka toinen viikonloppu sekä yhtenä arkipäivänä viikossa. Heillä on yhteishuoltajuus. Sisareni exä tekee kaikkensa pilatakseen sisareni sekä lapsen elämän. Ei maksa elatusmaksuja ennenkuin niitä pyytää. Lapsi ei voi harrastaa mitään…

Käyttäjä Apolloperhonen aloittanut aikaan 14.02.2013 klo 15:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Täällä oli hetken aikaa kirjoitus henkilöltä, joka pohti pahaa oloaan, kun oli löytänyt toisen miehen, eikä tiennyt mitä olisi tehnyt. Vastasin hänelle, mutta ilmeisesti hän on poistattanut koko viestin. Luin Joonuskan ketjua ja täällä on niin monta muutakin samanlaista kohtaloa, että väkisin aloin pohtimaan, miksi joku pystyy pettämään? Miksi petetään?…

Käyttäjä mustaa75 aloittanut aikaan 08.12.2012 klo 03:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Nyt päättyi meidän lähes kymmenvuotinen liitto pari kuukautta sitten. Vaimo muutti omaan asuntoon vajaa kuukausi sitten, tai ex-vaimohan hän jo on. Ensimmäiset viikot erosta meni jotenkuten sovussa, saatiin asiat selvitettyä kohtuullisen hyvin ja lasten huoltajuudetkin minun kannalta loistavasti. Saan olla heidän kanssaan lähes koko ajan ja huolehtia heidän arjen…

Käyttäjä aikuisenalku aloittanut aikaan 19.01.2013 klo 14:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kertokaa minulle kokemuksia alkuhuuman päättymisestä. Olemme asuneet poikaystäväni kanssa yhdessä nyt kolmisen kuukautta. Suhteemme on ollut hyvin intiimi ja läheinen alusta asti saakka. Nyt tuntuu, että emme enää niin paljon ole lähekkäin, seksiä harrastamme vähän vähemmän ja sitä kautta koen, että keskusteluyhteytemme on hakoteillä. En tiedä, miten uskaltaisin ottaa puheeksi…

Käyttäjä eve3 aloittanut aikaan 20.01.2013 klo 19:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ex-mieheni on alkoholisti ja meillä on kolme lasta, kaksi murrosikäistä ja nuorinkin pian siinä vaiheessa. Ero miehestä oli tosi vaikeaa ja sompailimme eron ja paluun välillä vuodesta toiseen. Viimeisimmän kerran erosimme puolisen vuotta sitten ja sen jälkeen ymmärsin jo kuinka turhaan olen taistellut ja toivonut, että jonakin päivänä mies raitistuisi.…

Käyttäjä Scaredycat aloittanut aikaan 17.02.2013 klo 12:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen seurustellut avomieheni kanssa lähes tasan neljä vuotta, josta about vuoden olemme asuneet yhdessä pikkuisessa asunnossa. Olemme ehtineet käydä läpi yhdessä vaikka mitä, mutta oikeastaan vasta tämä avoliitto on tuonut esiin ne molempien pirut ja enkelit. Suurimpana huolenaiheena on se, että käsitämme yhdessäolon ja läheisyyden ihan eri tavoin. Molemmat uskovat…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: