Oletko sinäkin yksin?

Oletko sinäkin yksin?

Käyttäjä Susi jo syntyessään aloittanut aikaan 03.04.2013 klo 15:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Susi jo syntyessään kirjoittanut 03.04.2013 klo 15:39

Hei olen siis 4-kymppinen mies, ja erilaiset ongelmat elämässä on ajaneet minut yksinäisyyteen. En kuitenkaan haluaisi olla yksin, mutta mistä ja miten löytää seuraa tähän yksinäisyyteen. Uskoisin niitä yksinäisiä naisiakin olevan, joilla on ollut vaikeaa ja siten ymmärtäisi ja hyväksyisi tällaisen epätäydellisen ystäväkseen. Luonnollisesti olen selaillut noita treffi-sivustoja, mutta niille markkinoille olen kelvoton. Siellä mieheltä odotetaan täydellisyyttä, ja varmaan myös naisilta. Missä on ne tavalliset jalat maassa olevat ihmiset. Olemmeko me epätäydelliset tuomittuja kulkemaan yksin. Ainakin minun kohdallani ja uskon, että monen muunki mielen ja ruumin hyvinvointi kohoaisi jos olisi ystävä, joka olisi myös elämässään kokenut kovia ja siten ymmärtäisi mitä tällainen elämä on. Yhdessä siitä voisi tehdä jotain paljon parempaa.

Olenko ihan väärässä ja lääkitys pahasti pielessä vai?

Käyttäjä Teflon kirjoittanut 04.04.2013 klo 10:17

Heippa, yksinäisyys on kyllä ongelma tässä maassa. Minullakaan ei ole pahemmin ystäviä, ja ne harvat jotka on, on enimmäkseen töistä työkavereita, joiden kanssa on ystävystynyt. Kun sitten kyselen mitä ihmiset on tehnyt/tekee vaikka vkonloppuna, olen huomannut ettei oikein kellään ole ystäviä. Harvat joita on, tavataan harvoin. Ystävät ovat jääneet perheen jalkoihin eikä kukaan näe ketään. Näin etenkin aikuiset. Nuoret tapaa koulussa ja kavereiden kautta. Monilla ei ole oikeita tosiystäviä. Jos kaipaat deittiseuraa niin netistäkin saattaa löytyä. En ymmärrä niitä täydellisiä ihmisiä joilla on varaa asettaa kaikensortin vaatimuksia kumppanille. Eipä niitä kauniita ja rohkeita nimittäin missään näe eli lienee vain kaunistelua kaikki. Saahan tuota toivoa netissä vaikka mitä, mutta taitaa olla aika turha etsintämatka.