Maksulliset naiset

Maksulliset naiset

Käyttäjä SeaBreeze aloittanut aikaan 17.03.2013 klo 01:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä SeaBreeze kirjoittanut 17.03.2013 klo 01:29

Hei!
Törmäsin tässä uudessa parisuhteessani minulle uuteen dilemmaan; mies kertoi villinä poikamiesvuosinaan kerran käyttäneensä maksullista naista kokeilumielessä. Tapahtumasta on jo vuosia. Tämä ajatus ja mielikuva siitä jäivät kalvamaan mieltäni, enkä saa tuon teon tuomaa kuvotuksen tunnetta mielestäni. Miehellä on muutenkin varsin värikäs seksihistoria naisten kanssa, joka ei sinäänsä minua haittaa, se on mennyttä eikä mitenkään koske minua. Tuo prostituoidun käyttäminenhän ei ole mikään henkilökohtainen loukkaus minua kohtaan, enkä siitä ole edes vihainen. En vain voi ymmärtää miksi sellaista on pitänyt ”kokeilla” kun olisi varmasti saanut ilmaiseksikin. Suurin ongelma tässä on tämä kuvotuksen tunne ja aina kun mies esim.koskettaa, tulee tuo mielikuva ja likaisuus mieleeni..

Onko muilla kokemuksia vastaavasta? Itse en vielä tiedä haluanko keskustella asiasta enää, mutta koen tämän niin nolona asiana etten haluaisi kenenkään kuulevan siitä. Minulla on muutenkin rankkoja aikoja takana ja olen vastikään käynyt läpi suuria henkisiä traumoja, joiden haavoja edelleen parantelen ja punnitsen mielessäni että olenako valmis ottamaan tämän riskin. Olen kuitenkin löytänyt ihmisen, johon olen rakastunut…

Kokemuksia/neuvoja/mietteitä?

Käyttäjä hps0 kirjoittanut 19.03.2013 klo 07:39

Nykyisellä miehellä ei ole em. kokemusta, mutta aika monella aiemmalla oli. Jos kyse on yhdestä kerrasta, kyse on yleensä ihan puhtaasti kokeilunhalusta, siitä että onko "se" erilaista jos siitä maksaa, tuntuuko se erilaiselle. Yleensä noista kokeiluista ei juuri mitään kenellekään irtoa.
Aika moni mies on kokeillut, mutta erittäin harva myöntää sen ääneen tyttöystävälleen. Eli ottaisin tuon ihan puhtaasti siltä kannalta että mies luottaa sinuun hyvin paljon (tai on tosi tyhmä) kun on kertonut asian sinulle. Yleensä kokeilusta vaietaan täysin naisille koska tiedossa on tuomio tai tuollainen reaktio kuin sinulla nyt on.

Näyttää sille että et pysty unohtamaan asiaa, joten ota se vielä kerran puheeksi. Ja ehdottomasti silloin kun olet rauhallinen ja pystyt kuulemaan lisää yksityiskohtia. Jos et sen jälkeenkään pääse asiasta yli, sitten sinun on vaan vaihdettava miestä. Jos näin käy, älä vaan mene seuraavilta koskaan kysymään mitään asiasta ettei ongelma toistu.

Käyttäjä purppuraenkeli kirjoittanut 19.03.2013 klo 10:00

Niin SeaBreeze - tällaisia mietteitä olen myös miettinyt että onkohan sitä jotenkin altistunut rakastumaan juuri näihin ns. pleyboy tyyppeihin. Mikäs heissä vetää ja mikä minussa on joka saa nuo miehet kiinnostumaan minusta.
Minulla on vastaavanlaisia kokemuksia. Myös puhelinhäirintää. Täytyy sanoa että se vaikuttaa minuun herkkänä ihmisenä hyvin paljon. Sitä vaan yrittää työntää taka-alalle asioita ja vakuuttaa itselleen että "ei haittaa" mutta kyllä se vaan haittaa.
Suhteen alkuaikoina kun on kovasti rakastunut sitä voi katsoa asioita rakastunein silmin ja sydämin mutta ajan kanssa asioihin tulee säröjä ja tilanteet muuttuvat. Itselläni on menneisyyden tuottama haava joka tunttuu välillä parantuneen mutta yllättää aina eri tilanteissa ja se on tosi kipeä tunne. Puhuminen auttaa se on selvä ja ammattiauttajat.
Ajattelin uskallanko kysyä ja kysyn nyt kuitenkin - voitko luottaa siihen että jatkossa ei vastaavaa tapahtuisi, että sinä riität hänelle ja voit luottaa että suhteenne on ehjä ja elämän mittainen.....
Olen itse kokenut että nuo kokemukset ovat tosi lujassa ja aiheuttavat riippuvuutta.
En tiedä miten ajattelet mutta kerro.

Käyttäjä Teflon kirjoittanut 19.03.2013 klo 11:59

Hei, oma mies ei ole kokeillut (tai ainakaan myöntänyt) mutta olen itse ajatellut että ilmiö liittyy kahteen asiaan; joko seksinpuutteeseen (yksi tuttu mies käynyt monesti kun ei onnistu saamaan tyttöystävää) ja toisaalta siihen, että maksusta mies voi toteuttaa omat fantasiansa välittämättä naisesta tuon taivaallista. Toivottavasti oletteko kuitenkin käyneet hiv-testissä. Mieshän voi sanoa että tapahtumasta on kauan kauan, mutta tiedä sitten.

Käyttäjä purppuraenkeli kirjoittanut 19.03.2013 klo 15:35

Kyllä uskon siihen että ihminen voi muuttua, parantua ja korjata asenteitaan, rakastua niin että elämässä kaikki asiat muuttavat suuntaa. Tuo on aivan jokaisen oma kokemus. Kuitenkaan itse en usko kokonaisvaltaiseen muuttumiseen ilman Jumalan voimaa, ilman omaa henkilökohtaista muutosta. Mitkään höpinät uskonasioista eivät vielä muuta ihmistä ja todista siitä että ihminen olisi uskova vaan siihen tarvitaan kokonaisvaltainen parantuminen - tarkoitan parannuksentekoa eli jättäytyminen Jumalanhoidettavaksi.☺️❤️☺️

Käyttäjä SeaBreeze kirjoittanut 19.03.2013 klo 16:55

Heippa!
Kiitos kaikille vastauksista. Niin, olen tässä nyt saanut pohtia tätä asiaa hetken ja ehkä jo vähän rauhoittunut. Asiasta on tosiaan kauan eikä se ole minulle henkilökohtainen loukkaus. Se, miksi asia tuli minulle niin shokkina ja miksi se on minulle ehkä vieras asia, johtuu varmaan siitä etten ole ennen joutunut kohtaamaan tälläistä asiaa enkä tunne ketään, joka olisi käyttänyt näitä palveluja/myöntänyt sitä.
hps0: kiitos vinkistä, näin olin ajatellutkin että täytyy ottaa asia puheeksi kun aika on siihen otollinen ja kertoa miltä tuntuu. Kun tästä puhuimme, mies totesi, että mietti hetken josko valehtelisi, mutta päätti kuitenkin kertoa. Olen tästä sinäänsä otettu, että ei kokenut tarvetta valehdella minulle. Oma näkemykseni toimivasta parisuhteesta kuitenkin on luottamus ja avoimuus.
purppuraenkeli: hyvä, että uskalsit kysyä, täällähän sitä on helppo pohtia kun saa olla kasvoton 🙂 no, niinkuin jo totesin niin en ota tätä henkilökohtaisena loukkauksena, koska tästähän on jo paljon aikaa ennen kuin ollaan edes tavattu. Toki kun hänen historiansa on aika naistäytteinen niin kyllähän sitä on pohdittu, että riitänkö... Näitä kysymyksiä tulee varmaan kyllä pohdittua kaikissa suhteissa... Mies on kyllä täysin pettämistä vastaan ja ymmärtääkseni aina seurustelusuhteissa ollut uskollinen. Mutta kiitos kysymyksestä, tästäkin voisi toki keskustella rauhassa..

Käyttäjä Toivonsäde kirjoittanut 04.04.2013 klo 10:32

Seksi eli toiseen yhtyminen kuuluu mielestäni avioliittoon.

On myös ihan tutkimustietoa että joka pettää / lyö / tai käyttää seksuaalisesti hyväksi ei jätä sitä yhteen kertaan! Ja lisäksi parantuminen on miltei mahdotonta ellei myönnä ongelmaansa ja hae apua.

Sen verran kokemustietoa asiasi tiimoilta: menin avioliittoon miehen kanssa joka kertoi käyttäneensä maksullisia naisia paremman puutteessa. ....Ja hän petti kaikin tavoin myös minut!Henkilökohtaisesti en suosittele tietoista " itsensä rikkomista" tällaisen henkilön kanssa!

Mitä Sinun sydämesi sinulle sanoo?