Parisuhde, koti ja perhe

19 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3782
Käyttäjä jouvee aloittanut aikaan 22.01.2013 klo 13:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme vaimoni kanssa olleet yhdessä noin 19v, joista naimisissa noin 9v. Meillä on kolme ihanaa lasta, joista kumpikin pitää hyvää huolta ja viettää heidän kanssaan paljon yhteistä aikaa leikkien, pelaillen ja muuten vaan. Viimeisen vuoden aikana meillä kummallakin on alkanut tuntumaan, että tämä suhde ei ole enää mikään parisuhde vain…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 02.04.2013 klo 16:46 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tiedoksi: Torstaina 4.4.2013 klo 16-18 Tukinetissä on Välitä!- liveryhmä, jossa teemana on: Miehen kokema seksuaalinen väkivalta – näkymätön näkyväksi. Miesten kokema seksuaalinen kaltoin kohtelu on tutkimusten mukaan yleisempää kuin luullaan, mutta harva mies uskaltaa puhua kokemuksistaan ääneen. Sinä, seksuaalista kaltoin kohtelua kokenut mies, et ole tilanteessasi yksin. Tule tähän ryhmään…

Käyttäjä Milly2 aloittanut aikaan 16.02.2013 klo 14:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Puran nyt tänne tuskaani kummallisessa tilanteessa. Asumme ulkomailla ja vaikka minulla täällä ystäviä onkin niin silti tunnen olevani hyvin yksin asioitteni kanssa. Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta ja naimisissa 10, lapset ovat 10 ja 6. Suhde on ollut ihan hyvä mutta alusta asti olen ollut aina paljon yksin mieheni privaattilentäjän…

Käyttäjä Eksynyt Nainen aloittanut aikaan 19.02.2013 klo 14:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluaisin saada teiltä muilta näkemyksiä tilanteeseeni. En tiedä onko tästä enää paluu-ta ”normaaliin” parisuhteeseen. Aluksi hieman taustaa – toivottavasti jaksat lukea. 🙂 Olen seurustellut 3 vuotta nykyisen kumppanini kanssa, olemme molemmat 30-vuotiaita. Hänelle suhteemme oli ensimmäinen vakava, toisin kuin itselleni. Suhteemme alussa (kun olimme päättäneet olla vakavasti yhdessä) kiinnostuin selvit-tämään…

Käyttäjä pikkuinen mörkö aloittanut aikaan 28.11.2012 klo 13:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Muutama päivä sitten loppui miltei neljän vuoden parisuhde. asuimme kolme vuotta yhdessä. Juuri nyt olen äitini hoteissa, sillä pelkkä kotona oleminen saa pääni sekoamaan. Olen peloissani enkä voi ajatella muuta kuin miten paha olo miehellä on. Toisaalta en itse osaa muuta kuin itkeä. Suhteemme päättymisen syynä oli luottamuspula, sillä…

Käyttäjä josmiina aloittanut aikaan 06.02.2013 klo 07:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Sunnuntaina mieheni tuli ystävänsä luota baarireissulta. Yleensä hänellä on noilla reissullansa ollut tapana lähettää useampikin tekstiviesti kertoakseen, että kaikki on kunnossa. Nyt sain yhden ainoan viestin, jossa hän vain iloitti lähtevänsä baariin. Kysyin häneltä, että miksi hän ei ole ilmoittanut itsestään mitään, kun tietää sen minua satuttavan? Mies sulkeutui täysin…

Käyttäjä Yksinäinen 76 aloittanut aikaan 23.03.2013 klo 21:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ollut nykyisen mies ystäväni kanssa pian kolme vuotta. suhteemme on ollut alusta asti aika myrkyisä jos tuon omat tarpeeni esille. ollaan erottu ja palattu yhteen sitten pitkän hyvän kauden jälkeen vihdoin tunsin olavani onnellinen tässä suhteessa ymmärrys toisten tarpeista yms muista parisuhteen tärkeistä asioista oli kunnossa ja huokasin nyt…

Käyttäjä epatto aloittanut aikaan 25.03.2013 klo 00:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En oikein tiedä mistä alottaisi, mutta yritetään.. Vajaa 10v sitten sain silloiseen elämääni uuden suunnan tyttöystävän muodossa. Vihdoin päivä paistoi risukasaan ja tunsin eläväni ensimmäisen kerran vuosiin. Vuodet vierivät, oli ongelmia, erimielisyyksiä ja muita murheita. Kaikesta päästiin yli taai ympäri ja elämä jatkui. Sitten tuli alttarin vuoro, vaikka ajatusta itse…

Käyttäjä Zaconis aloittanut aikaan 23.03.2013 klo 16:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Suhteemme on vasta aivan alkumetreillä, emme edes ole yhdessä vielä julkisesti. Tutustuttu netin välityksellä noin vuoden alusta lähtien, tavattu pari kertaa. Elämme erillämme noin 200km välimatkan kera. Tyttöystäväni läheinen kuoli hetki sitten aivan yllättäen, enkä sen jälkeen ole oikein saanut häneen mitään kontaktia. Ennen tapahtumaa yhteydenpitomme oli hyvin intensiivistä. Minun…

Käyttäjä Pilpero aloittanut aikaan 04.12.2012 klo 16:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ihan ekaa kertaa tällä forumilla, ensin vähän katselin että minkä tyyppistä juttua täällä on ja sen perusteella päätin, että tämä voisi olla ihan oikea paikka oman ahdistuksen purkamiseen. Olen seurustellut puoli vuotta poikaystäväni kanssa (olen itse 35 ja hän minua joitakin vuosia nuorempi) ja kaikki on ollut todella ihanaa.…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: