Parisuhde, koti ja perhe

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä blackbird aloittanut aikaan 10.06.2013 klo 16:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, en jaksanut kaivaa vanhoja ketjuja, missä olen ennenkin ollut lähes samassa tilanteessa. Olemme avopuolisoni (mies) kanssa olleet yhdessä 4½ vuotta ja suhde on ollut on/off-tyyppinen, alusta alkaen. Minua tuo on syönyt ja silti olen aina vaan halunnut jatkaa 😞. Meillä on erottu lähes joka riidan yhteydessä. Viime perjantaina oli…

Käyttäjä Mandi12 aloittanut aikaan 10.06.2013 klo 10:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 20 vuotta ja en tiedä nyt mitä tekisin, erotako vaiko odotella taas ns.parempia aikoja. Kaksi lasta on, 15 ja 14 vuotiaat ja ihan kiva koti. Surettaa vaan kun miehen alkoholin käyttö varastaa kaiken rauhan viikonlopuista. Yleensä menen itse nukkumaan ajoissa että ei tarvisi kuunnella kaikenlaisia…

Käyttäjä Stray aloittanut aikaan 04.10.2011 klo 19:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Laiskoille lopussa pari kysymystä, itsekään en jaksaisi koko sekavaa tekstiä lukea. Olen 18-vuotias tyttö, joka on ollut puolisen vuotta kaukosuhteessa saman ikäisen pojan kanssa. Välimatkaa on monta sataa kilometriä, mutta Suomen maalla asumme kumpikin. Tämä on ensimmäinen seurustelusuhteeni. En ole osannut luottaa miehiin, kiitos kuuluu luultavasti vanhempieni jatkuvalle riitelylle, pettämisepäilyille…

Käyttäjä j@tt@ aloittanut aikaan 06.06.2013 klo 17:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

… perheen ainokaiseen lapseen. Tuntuu pahalta mutta näin on Varsinkin kun kesäloma alko. Joka päiväistä tappelua! Kotityöt ym tärkeät jää tekemättä kun ”takki on ihan tyhjä” tappelimisesta. Laskuista satelee karhukirjeitä kun ei yksinkertaisesti jaksa laittaa asioita järjestykseen. Ja keneltäkään et voi pyytää apua kun asut pienellä paikkakunnalla… Ei kehtaa. Mies…

Käyttäjä Kartastrofiina aloittanut aikaan 28.05.2013 klo 21:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Koti on melkein tyhjä, vähäiset mööpelini ja suurin osa lapsen tavaroista on jo kuskattu uuteen kotiin. Muutama päivä vielä täällä ja sitten.. Tuntuu kuin edessä olisi hyppy tyhjyyteen. Ja sitähän se nimenomaan onkin. Takana on vuosien helvetti ja epätoivo. Siltikään en pysty onnittelemaan itseäni, että nyt olen pääsemässä siitä ihan…

Käyttäjä anoreksia perheessä aloittanut aikaan 29.05.2013 klo 14:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Mitä pitäisi tehdä kun perheessä on yli 18v syömishäiriöinen, joka asuu kotona, mutta ei anna tietoja hoidostaan ja noudatettavasta hoitolinjasta ja sairaus menee jatkuvasti huonompaan suuntaan mitä tytär ei myönnä kuten ei myönnä sairauttakaan (paitsi ehkä alitajuisesti, että jotain on vialla)? Voidaanko vaan vierestä seurata kuihtumista? Voidaanko kieltää lähtemästä…

Käyttäjä kikkas aloittanut aikaan 30.05.2013 klo 08:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Onko alkoholisti tunteeton? Ei kykene hellyyteen selvinpäin?😐

Käyttäjä lanttunen aloittanut aikaan 27.05.2013 klo 23:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen jonkin verran lukenut eri keskustelupalstoilta pettämisestä. Nyt on alkanut tuntua etten ole edes hyväksynyt kaikkia asioita mitä parisuhteessani on tapahtunut. Olemme seurustelleet noin kolme ja puoli vuotta, reilu vuosi sitten ostimme yhteisen kodin. Ennen yhteenmuuttoa mies oli sängyssä parhaan kaverini kanssa. Silmieni edessä. Toinen kerta tapahtui noin puolivuotta edellisen…

Käyttäjä macm aloittanut aikaan 30.05.2013 klo 06:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mulla on seuraava ongelma oikeastaan aika iso. Olemme olleet avovaimon kanssa yhdessä 13 vuotta,meillä on kaksi lasta. Edellisen kerran meillä oli suhde katkolla 8 vuotta sitten,mutta silloin asiat selvisi. Nyt sitten n.kuukausi sitten hän sanoi että haluaa erota minusta. Ei ole kuulema tunteita minua kohtaan. Ollaan asuttu saman katon alla…

Käyttäjä Pilpero aloittanut aikaan 20.04.2013 klo 10:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen hirveän mustasukkainen ihminen, taustalla varmaan paljon mikä vaikuttaa, en itse oikein vielä tiedäkään. Olen terapiaryhmässä ja siellä varmasti hiljalleen nekin solmut aukeavat. Tällä hetkellä minulla on ahdistus ja paha olo vähän hassustakin asiasta. Olen mustasukkainen, jos poikaystävä pitää jostakusta hyvännäköisestä elokuvahahmosta. Näinhän on käynyt peräti kerran, ja se aiheuttaa…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: