Kaikki kaatuu

Kaikki kaatuu

Käyttäjä ametisti aloittanut aikaan 10.07.2013 klo 19:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä ametisti kirjoittanut 10.07.2013 klo 19:56

En tiedä mitä teen. Minulta leikattiin keuhkosyöpä reilu vuosi sitten. Siitä minulle tuli hermokipu laaja-alaisesti kylki ja vatsan alueelle. Ennestään jo käsi ja lavan alueen kipu leikkauksen jälkitilana. Olen valvonut suurimman osan öitä olkaleikkauksen jälkeen.
Näistä on seurannut että olen totaalisen masentunut. Mieheni ei jaksa minua . Me riitelemme aivan pienimmästäkin asiasta, tai siis riita lähtee tyhmistä pikku asioista. Nyt olemme siinä pisteessä että olemme käyneet kriisikeskuksessa juttelemassa. En koe saaneeni apua.
Tuossa oli kaksi viikkoa parempaa aikaa kun mies ei hermostunut.
Nyt hän väittää minun aiheuttaneen tämän tilanteen, olen tullut mustasukkaiseksi, johtuen sellaisesta asiasta että. Herräsin yöllä jaa mieheni oli koneella ja hän oli gey-sivuilla (sattui jo vuoden vaihteen aikoihin). Oli alkoholia nauttinut vielä silloin.
En sitä silloin ajatellut kauheasti, mutta kun nuo sänkypuuhat ovat olleet vähän niin ja näin. Eli mieheni on joitakin kertoja jättänyt kesken koska minun on vaikea saada nautintoa, johtuen lääkkeistä ja siitä kun pelkään että mieheni jättää kesken.
Niin olen ajatellut että miestäni on alkanut kiinnostaa miehet, ja töissä hänellä on työkaverina bi. Eli riidat johtuvat mm tästä asiasta ja miljoonista muista.
Hänellä oli yksilökäynti siellä kriisikeskuksessa kun patistin, en tiedä mitä puhuivat, ainoastaan sen että meillä pitäisi olla parisuhde ei hoitosuhde. Eli puhun vissiin liikaa omista jutuistani.
En vaan voi sille mitää, kun minun elämäni täyttää vain kipu ja ahdistus. Nyt uutena oireena oli tajuttomuus, poikamme 14v löysi minut vessasta yöllä ja olin ollut melkein tunnin jossain muilla mailla (odotan nyt neuroligille).
Pelkään että on metastaasi, mutten voi puhua siitä.
Tänään laitoin välit poikki aikuisiin tytäriimme. Johtuen eilisestä puhelinkeskustelusta jossa tyttäreni sanoi että isän olisi hyvä saada jotain muuta kun hän on 24/7 minun kanssa. Minulle he eivät mitään ole keksinyt. (tarkoitus oli että mies olisi mennyt tyttären mökille)
Olen jäänyt aivan yksin , sillä vanhemmat lapset ovat sitä mieltä että ei pidä jäädä asioita märehtimään.😭
Tässä pieni osa kaikesta.
Nyt ajattelen vakavasti itsemurhaa😭😯🗯️
Mies ja poika tuli joten jää vähän tyngäksi.
olisiko jollain jotain vinkkiä jaksamiseen😐. Paha mieli niiden tyttöjenkin suhteen.
Ei voi kyllä näinkään jatkua