kriisi perheessä

kriisi perheessä

Käyttäjä mimmix aloittanut aikaan 13.07.2013 klo 08:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä mimmix kirjoittanut 13.07.2013 klo 08:56

Meilä oli tiistaina väkivaaltatilanne kotona jossa mies löi minua ,poiliisi ja ambulanssi tuli paikalle ,ja meillä oli tuolloin kotona kolme lasta ,lapset eivät nähneet tilannetta ,mutta siitä tuli ls ilmoitus ,pelkään nyt ihan kamalasti että meiltä otetaan lapset pois ☹️tämmöistä ei ole koskaan aikaisemmin tapahtunut ,on niin kamala olo etten osaa sitä edes sanoiksi pukea ☹️ mitähän nyt tapahtuu ,mies on tosi tärkeä lapsille ja en usko että hän toistaisi tekonsa ,vaikka näin mulle sanottiin kun paikkakunnan palveluohjaaja soitti mulle seuraavana päivänä ,jos lyö kessan lyö toisennkin kerran…otetaanko lapset nyt pois meiltä ,ahistaa niin paljon että miten lapset kestää huostaanoton ..kertokaa joku miten teidän kanssa on toimittu

Käyttäjä Nannanen86 kirjoittanut 13.07.2013 klo 09:39

Ei sinulta lapsi oteta pois. 🙂 miehesi tilanne voi olla aivan toinen.. Sinuna lähtisin jo tässä vaiheessa pois suhteessa ennen kuin tulee kunnolla turpaan. Itse tein sen virheen aikoinani, että jäin väkivaltaiseen suhteeseen ja aina tuli turpaan vaikka mies kuinka lupasi, ettei tule toistuman. Kyllä se aikalailla pitää paikkaansa, että jos kerran lyö niin lyö uudestaankin kun lyömisen kynnys on jo ylitetty. Oikeasti itsesi ja lastesi parhaaksi - lähde vielä kun voit.