Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Ollaan asuttu kimpassa parisen vuotta ja mökillä ollaan ihan joka viikonloppu. Minulla vain on nyt sellainen tilanne etten pääse mökille joka viikonloppu murkkuikäisen poikani takia ei halua enään sinne kaverien takia. Mieheni kuitenkin menee sinne. Ympärillä on muita mökkejä ihan näköetäisyydellä ja mökkeilijät pitää aina vuorotellen kevät ja kesänlopetus juhlat.…
olen ollut parisuhteessa nyt pari kuukautta. tämä on erilaista, tunnen suurta rakkautta, kaipausta ja lämpöä tätä miestä kohtaan. olen aina ollut todella vaikea luonne ja sekös minua ketuttaa, ja tämä mies muutti kaiken elämässäni. kaikki alkoi taas maistua hyvältä, näyttää kauniilta. rakastan niin paljon, että sattuu enkä ole ikinä ennen…
Tein hiljan lastensuojeluilmoituksen omista lapsistani koskien äitinsä agressiivista käytöstä minua kohtaan lasten nähden, sekä suoraan lapsia kohtaan. Hänellä oli tapana myös suoraan lapsille haukkua heidän sukulaisiaan(minun sukuani), kavereitaan ja moittia heidän ajatuksiaan. Hän on kontrollifriikki: tutki kirjeeni, puhelimeni, tietokoneeni, lompakkoni ja kaiken mahdollisen. Ja samalla syytti minun tekevän niin, vaikka…
Jotkut varmasti tunnistavat tästä tekstistä kuka kirjoittaja on, mutta ei haittaa.. Vaimoni 28v petti minua itseään reilusti vanhemman 46v miehen kanssa joka oli omalla tahollaan myös naimisissa ja vaimoni työpaikan vakituinen asiakas! (Taksikuski) Alkukeväästä maaliskuussa mentiin naimisiin ja kuitenkin vaimoni aloitti vuoden alussa tämän miehen kanssa suhteen, joka jatkui aina…
Taas yksi henkisesti rankka päivä takana. Oikeastaan tätä on jo jatkunut tovin ja se on jo vaikuttanut lapsiinkin, tai ainakin toiseen. Toista lastamme mies suorastaan palvoo. Toiselle näyttä ärtyneisyytensä päivittäin. Lapsi oireilee aikalailla. Ei kestä kieltoja tai pettymyksiä yms. Itse olen uupunut monen asian takia. Elämänhalu? Mitä se on? Haluaisin…
Minulla sitä normaalisti on tosi paljon, kun mies on töissä toisella paikkakunnalla. Nyt sitten mie vähäksi aikaa menin töihin sinne toiselle paikkakunnalle ja olemme enempi yhdessä. Emme silti näe edes joka päivä vaan ehkä joka viikonloppu. Nyt se kyllä lähti jo sunnuntaiksi töihin ja siksi olen netissä. Mie sitä vaan…
Rakkaus-rakastaminen. Sanotaan olevan ihana tunne,elämän tärkeimpiä asioita. Onko näin? Ihastuminen ja rakastuminen on ihanan jännittävää. Perhosia liitelee vatsassa ja järki hälvenee. Kuitenkin kaikki se uusi on samalla niin pelottavaa. Miten kaksi vierasta ihmistä sulautuu yhteen. Kemiat,luonteet,elämänarvot… Ja sitten ne vaikeammat asiat puhua ja yrittää sopeuttaa yhteen,oma kasvatus,perheet ja menneisyys… Sanotaan…
Vasta kirjauduin tänne. Tarvitsin ulkopuolisen kanavan kommentoimaan ja auttamaan päätöksissä, sillä tällä hetkellä en tiedä ollenkaan, mitä mun pitäisi tehdä. Olen ollut ikäni todella brutaalisti henkisesti koulukiusattu. Siinä oli mukana pari ikärymää ja muutamia opettajiakin. 15 vuotiaana olin ensimmäisen kerran siinä pisteessä että täältä on pakko päästä pois. Perhettä ei…
Moikka! Ajattelin tulla tänne pyytämään apua että mitä minun pitäisi oikeen tehdä, kun taas mies aiheutti pahan mielen minulle ☹️ Elikkä, Mies tuli yöllä noin 3-4 aikaa kotiin umpi humalassa hyvä että pystyssä pysy. Heräsin siinä sitten siihen kolisteluun ja kömmin ison vauva mahani kanssa katsomaan että mitä oikeen tapahtuu.…
Onko kenelläkään kokemuksia aikuisen (20 v) pojan masennuksesta? Meidän poikamme keskeytti opintonsa viime tammikuussa ja on sen jälkeen asunut kotona tekemättä mitään. Jo opiskelu viime syksynä Ruotsissa oli vaikeaa aikaa ja oikeastaan jo lukioaika. Käynyt pidemmän aikaa psykiatrin luona mutta en huomaa lääkkeistä tulleen mitään apua. Keskusteluapua saa vain harvoin.…