Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
En tiedä mistä aloittaisin. Elän asumuserossa aviopuolisostani. Meillä on ollut menossa harkinta-aika eroammeko lopullisesti vai emme. Meillä oli sanaton lupaus siitä, ettemme hakeudu muiden seuraan ennen kuin lopullinen päätös on tehty. Avioliittomme ja suhteemme on ollut aina hyvin erityislaatuinen, vaikkakin tiettyjä ongelmia on ollut. Eroajatuksia on selvitelty hyvin rauhallisissa merkeissä.…
Hei! Onko kellään kokemuksia moniaviollistasuhteista? Voiko ne oikeasti toimia? Jos ne on toimivia niin miten se on mahdollista?
Hei kanssaihmiset! Olen 32- vuotias nainen ja elän tämän päivän ”trendien mukaan” pitkässä liitossa. Nyt kuitenkin on alkanut tulla ensimmäisiä ristiriitoja. Mieheni on kamalan mustasukkainen. En saa käydä yksin kaupungilla asioilla, hyvä että edes ruokakaupassa. Lisäksi hän kyttää jokaista liikettäni, mitä teen ,tai kenen kanssa. Tästä syystä ystävätkin ovat harvassa.…
Hei! Mieheni on pettänyt minua viimeiset puolitoista vuotta. Kaikesta huolimatta olisin ollut valmis yrittämään vielä yhdessä, mutta mieheni ei sitä tällä hetkellä halua, vaan haluaa jatkaa suhdettaan. Hänen pitää kuulemma selvittää tunteensa, mutta ei sulje pois sitä mahdollisuutta, että olisimme vielä joskus yhdessä. Olen tehnyt selväksi, etten halua olla osa…
Olisin kiinnostunut kuulemaan yleistä keskustelua eri ikäisten seurustelu- ja parisuhteista. Mielipiteitä ja mahdollisia kokemuksia, sukupuolesta tai suuntautumisesta riippumatta. Itse olen 17 vuotias poika, enkä haluaisi seurustella kuin 30-50 vuotiaan miehen kanssa.
Miten tästä tilanteesta voi jatkaa eteenpäin? Olen ollut mieheni kanssa yli 10 v. yhdessä, suhde on mielestäni ollut hyvä, vaikka meillä molemmilla on ollut psyykkisiä ongelmia. Vähitellen mies alkoi muuttua öisin todella oudoksi, sai raivareita kesken seksin, syytti minua lesboksi, potki tavaroita, raivosi seksielämämme olevan surkeaa jne. Seuraavana päivänä käyttäytyi,…
Elämä mättää, eteenpäin, miten jaksaa, mistä keskustelu apua tai vertaistukea? Löytyykö? Puolisoni tunnusti olevansa bi-seksuaali ja kiinnostuneensa siis kovasti myös saman sukupuolen edustajista. Yhteinen liittomme on pitkä, on lapsia ja kaikkea. Kuin elämästäni olisi viety tosi suuri luottamus pois. Asiaa olen sulatellut…. miettinyt ja pohtinut. Nyt tarvis jakaa asiaa… alkaa…
Ollaan oltu avomieheni yhdessä 3,5 vuotta. Kaksi pientä lasta löytyy. Meillä on ollu suhteessa melko nihkeää monta kuukautta jo, mutta saako teidän mielestä silti toista ”pettää” ja alkaa etsimään muita naisia? Olin vasta käymässä lasten kanssa mummolassa muutaman yön ja mies oli silläaikaa tehnyt treffi-profiilin suomi24 sivulle. Hän oli laittanut…
Eli olen 24v 3 lapsen äiti, lapset ovat minun ja mieheni yhteiset, ollaan seurusteltu kohta 7v ja naimisiin mentiin reilu 2v sitten. Jotenkin nyt on kolmannen lapsen syntymän jälkeen ollut semmoista ettei ole tehnyt mieli seksiä enään niin useasti kuin joskus ennen. Olen päivät kotona lapsien kanssa ja mies on…
Perhehelvetti; yhteinen koti, velkaa, pieni miehen alku kasvamassa. Miehen tärkein ”työ” juoda. Yhä enemmän menee aikaa humalassa, tai krapulassa. Kotona ollessaan kärsii reissuistaan -reissuissa ollessaan ei muistakkaan kotia ja perhettä. Kuvassa on vieraita naisia, ei mistään mitään väliä. Sangen hyväksi käytetty olo, kotona ollessaan vain kyselee joko viinaa tai rahaa..…