Oma masennus/ulkopuolinen paine/sairastuminen

Oma masennus/ulkopuolinen paine/sairastuminen

Käyttäjä jussixa70 aloittanut aikaan 20.02.2014 klo 17:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä jussixa70 kirjoittanut 20.02.2014 klo 17:11

Olen siis seilannut nyt vuosia omien ongelmien ja alkoholin käytön suhteen sekaisesti.
Viimeisimmät kriisit ovat mm työpaikalla.Siellä huseeraa ihminen,joka on muka kääntää omat tekemättömyytensä muiden niskaan ja kääntää asiat päälaelle.Sekoittaa ihmisten päät ja selittelee/naureskelee omille toilailuille.
Saanut luottamusmiesasemansa turvaamana huseerata mielenmäärin.Ei uskalleta puuttua asiaan.Kääntää hänestä tehdyt valitukset selkäänpuukottamiseksi ja kanteluksi.Työnjohto on nyt keksinyt että meidän kaikkien pitää mennä työpsykologin puheille kertomaan asiamme ja sitten käydään juttu porukalla läpi.En ymmärrä mitä apua se asiaan tuo.ihminen joka haluaa vain pitää työssä taukoa ja välttää tekemästä kaikkia töitä.Miten siinä meidän muiden työpsykologin juttusilla käynti auttaa.

Viimeisin kriisi tullut koettua erään sukulaisen toimesta.Olin ottanut kyllä alkoholia,yllätäen, kun en muuten pystynyt käsittelemään hänen asiaa.Paljastui että hänellä on paljastunut hiv joka edennyt jonkinasteiseksi aidsin vaiheeksi.Pillastuin totaalisesti asian hyssyttelyä ja se että sitä mm hän ja hänen muut sisarensa puolustelevat häntä.Ja hänen toimiaan mm leväperäisessä seksielämässä mitä harrastanut viimeisen 10v,väittää kuitenkin käyneen usein hiv testissä.Kuitenkin tietoa on tullut että asia olisi jo saanut alkunsa 10v sitten.
Tiedän kyllä ettei se tartu kehenkään noin tuosta vaan,kuitenkin vedin täyden paniikkireaktion asiaan.Panikoin 2 vrk,kävin hiv testissä ja pelkäsin kuollakseni,jos kuitenkin olen saanut hivin minäkin.
Olin totaalisessa paniikissa eiliseen aamuun saakka,jolloin tuli helpottava tieto ettei hiv-testissä ole mitään omalla eikä vaimoni kohdalla.En vain tieddä kuinka pääsen tästä paniikista eroon ja kuinka usein itse rupean hyppäämään testissä ja panikoimaan asiasta.Ilmeisesti aina kun joudun kohtaa tämän vaimon veljen tai joku muu on hänet kohdannut ja tulee minua vastaan.Kuinka voin ajatuksieni yms kanssa elää.En halua kuullakkaan ko ihmisestä tai asiasta ikinä mitään,en halua olla tekemisissä missään muotoa ikinä.
En tiedä voinko näin elää ja tehdä.Paniikkireaktio sai minut pelkäämään olematonta tartuntaa/kuolemaa/kuinka päin helvettiä oikeasti asiat ovat/kuinka asiat voivat kaatua aina ns minun syyksi.Minua on nyt myös syyllistetty paniikkireaktiostani ja koitettu hyssytellä jne

Sitten on jo pyydetty ko ihmiselle minulta rahallista apua,kun on ajan kanssa bilettänyt rahansa,tehnyt kaikkea mahdollista ja joutunut velkakierteeseen holtittoman elämänsä johdosta.Ja nyt kun joutuukin sairauslomalle pitkäksi aikaa.

Olen jo kieltäytynyt olemasta missään tekemisissä missään muotoa,asia ja toisen ihmisen virheet eivät ole minun ongelmia.

En lainaile rahaa jne joita ei koskaan kuitenkaan kukaan muukaan ole saanut takaisin.Vaikka kuinka tartunnan saaminen onkin aika mahdotonta tavallisessa käyttäytymisessä.En nyt osaa purkaa vyyhtiä enempää.Aikas ulkona olen. 😠
Pää on sekaisin ja mieli myös.