Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Riitaisessa asumuserossa ja mies väkivaltainen alkoholisti. Ei ole halunnut tavata poikaamme joka nyt 1,5 v ollenkaan 5 kuukauteen. Ny minut haastoi mut oikeuteen että haluaa pojan luokseen vuoroviikkosysteemillä. Hirveä pelko koko ajan että menetän pojan jonka olen hoitanut ja kasvattanut käytännössä yksin. Olemme asuneet pojan kanssa kahdestaan siitä asti kun…
Tällä hetkellä päällimmäisenä kysymyksenä pyörii päässä tuo otsikko. Selviämmekö me yhdessä pettämisen jälkeen. Onko olemassa puolisoita jotka pettävät kerran, eivätkä enää ikinä sen jälkeen. Vanhaa suhdettamme ei saa takaisin, uutta voi yrittää rakentaa. Meillä oli vaikeuksia ennen kuin mies petti, ikinä en olisi kuitenkaan uskonut että pettäisi, luotin täysin. Rakastan.…
Avioliittoa takana vasta 3vuotta. Yhteiseloa 8 vuotta. Nyt piiri pieni pyörii päässäni eikä anna rauhaa. Avioliiton aikana mieheni on käynyt minuun käsiksi kaksi kertaa ollessaan alkoholin vaikutuksen alaisena. Viime kerrasta on aikaa jo puoli vuotta mutta en saa sitä mielestäni. Hän otti puseron kauluksesta kiinni lujan otteen samalla tönäisten minut…
Hei kaikille täällä! Olen ensimmäistä kertaa tällä palstalla ja kirjoitan aiheesta: toinen nainen ÄLÄ LUE TÄTÄ, jos olet herkästi toisia tuomitseva henkilö, kiitos! Pieni historiikki: Olen 2 avioeroa pitkistä liitoista läpikäynyt nainen parhaassa iässä(42v). Lapset ovat lähes kaikki aikuisia ja toisesta liitostani erosin 1,5 v sitten. Tämä liitto oli ns.kaveriliitto…
Olen 48 vuotias maatilan emäntä, ja avioerohakemus on tehty. Allekirjoitettiin se yhdessä. Meillä ei ole ollut pettämistä, ei fyysistä väkivaltaa, taloudellisesti menee hyvin..missä siis vika. Olen sinnitellyt yli kaksikymmentä vuotta miehen kanssa, joka on (mielestäni)käyttänyt henkistä väkivaltaa. Nuorempana hän ei edes antanut minun pitää maatalouslomia, vaan ne kaikki käytettiin talon…
Nyt on pakko purkaa itseään jonnekin, onneksi löysin tämän paikan. Olen ollut kolmisen vuotta naimisissa, yhteiseloa kahdeksan vuotta. Suhteessamme on ollut muutamia isoja riitoja. Riidat ovat päättyneet pari kertaa siihen että mies on ottanut minua rinnuksista kiinni, töninyt päin seinää sekä heilutellut nyrkkiä nenäni edessä. Yrittäessäni jälkikäteen keskustella tilanteista hän…
Poikani on 20 -vuotias masentunut nuori. Koulut ovat jääneet kesken ja tällä hetkellä hän on työharjoittelussa. Pari ensimmäistä kuukautta meni aika hyvin töissä, mutta nyt hän on alkanut puhumaan, että töissä ahdistaa. Hän kertoi, että välillä tuntuu todella raskaalta mennä töihin, ei vain yksinkertaisesti jaksa. Toisaalta, hän kertoi, että haluaisi…
Olin alle kouluikäinen, kun veljeni kärtti yhdyntää kanssani (nyt 37-vuotias). Tähän sitten suostuinkin useita kertoja, vaikken siitä pitänytkään. Hän ilmeisesti harjoitteli minulla. En oikein edes ymmärtänyt mistä oli kyse. Veljeni on minua viisi vuotta vanhempi. Kouluiässä tajusin tiukasti kieltäytyä. Olemme hyvissä väleissä nykyään ja olen hänen lapsensa kummi. Ollaan kuin…
Hei! Tätä on vaikea kysyä, sillä en tahdo syyttää ketään vaan pohdiskelen. Elän suhteessa missä mies haluaisi pitää toisen naisen. Meillä on myös yhteinen lapsi. jos nainen tietää että toisen on avioliitossa tai avoliitossa niin mikä saa hänet jatkamaan suhdetta tai aloittamaan suhteen.
Hei, Kaipaan apua vihanpuuskieni hallintaan. Raivostun nollasta sataan ihan silmänräpäyksessä, huudan kuin mielipuoli, sanon todella rumia asioita, saatan tönäistä tai tarrata toiseen kiinni – tukkaan, käsivarteen tai mikä eteen sattuukaan. Ja kamalimpana, häpeällisimpänä puolena tässä kaikessa on se, että riehumiseni kohteena ovat aina lapseni (3- ja 6-vuotiaat). Tiedän ja tunnen…