Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
petetty
1Hei Minä sain tietää mieheni ihastus suhteesta noin 5 kuukautta sitten. Elämä on sen jälkeen ollut yhtä vuoristorataa. Aluksi puhuimme paljon. Ja yhteys tähän naiseenkin katkaistiin. Mieheni siis halusi jatkaa kanssani. Nyt kun pahimmasta tunne myrskystä on päästy yli olo on vaan lamaantunut käymme terapiassa ja siitä on ollut apua.…
Tiedän, ettei mietteisiini ole olemassakaan ainoaa oikeaa vastausta, ehkäpä tämä onkin yksinpuhelua ja ajatusten jäsentelyä.. 🙂 Tarpeellista sekin. Olen 30-vuotias, elän onnellisessa avioliitossa jo kuudetta vuotta, yhdessä olemme olleet jo yksitoista vuotta ja vuosiin mahtuu paljon elämää, reissaamista ja elämästä nauttimista. Sitä me olemme kyllä yhdessä, elämästä nautiskelijoita. Teemme paljon…
Vaimoni petti minua pitkän yhdessä-olon jälkeen. Lapsiakin on. Kaikki paljastui jokin aika sitten, kuulemma mitään seksuaalista ei ollut tapahtunut ja vastapuolen suuteluunkaan ei ollut vastannut. Oli kuitenkin tavannut miehen muutaman kerran salaa ja viestitelly tämän kanssa jonkin aikaa. Oli tietysti poistanut kaikki viestit. Seksiä on ollut hyvin vähän pitkään aikaan…
Miten tästä selviää? Meillä on kolme lasta, yhdessä ollaan oltu 15 vuotta. Aivan yllätyksenä tuli. En voi nukkua enkä syödä, lapset itkee. Aivan hirveä tilanne. 😭
4 vuotta jatkunut, olen lähtenyt ja palannut takaisin….kausia on jolloin sitä ei ole, ja toisinaan sitä on..en osaa selittää.taloudellinen, henkinen ja fyysinen väkivalta ja minut on eristetty ystävistä ja kaikista…. :/ luulen et mukana on seksuualista väkivaltaa…. Mieheni painostaa usein seksiin kun sanon etten tahdo, ja joskus hän vain käy”puuhiin”…
Hei, Olen 24-vuotias opiskelijamies. Olen seurustellut neljä vuotta. Tyttöystäväni on pari vuotta nuorempi kuin minä. Koko suhteemme ajan olemme vain riidelleet ja se on koko ajan mennyt vain pahemmaksi. Suhteen alussa hän on pettänyt minua kaksi kertaa entisen poikaystävänsä kanssa. Myöhemmin tämä myös raiskasi hänet. Tästä puolisoni lupasi tehdä rikosilmoituksen…
pelko
2Heippa. Nyt olen 11 kohta 12 vuotta. Mulla on ihan hirvee pelko isääni kohtaa. Musta tuntuu että se aikoo välil käyttää väki valtaa mua kohtaa. Kun se on humalassa mua pelottaa vielä enemmän. Mä pelkään iskän uutta vaimoo. Tää iskän uus vaimo on pelottava oli se sitten humalassa/ selvimpäin tai…
Hei! Olen 21vuotias nuori nainen ja mieheni jäi muutama päivä sitten pettämisestä kiinni. Olemme seurustelleet ihan teini-ikäisistä asti. Nyt menossa seitsemäs vuosi. Aiemmin syksyllä mieheni jäi kiinni seksiviestittelystä erään kaverini, harrastusryhmämme jäsenen kanssa. Luin miehen auki jääneet facebook viestit koska miehen käytöksestä huomasi että kaikki ei ole kunnossa. (Mies oli…
Vaimolla on todettu vuosia sitten (ennen minua) keskivaikea masennus ja oli tämän takia osastolla sekä terapiassa niin kauan kuin pystyi. Lääkitys oli tuolloin myös josain vaiheessa. Minun aikanani eli reilu kaksi vuotta, ei ole käynyt keskustelemassa kenenkään kanssa eikä käytä muuta kuin luontaistuotteita. Paha olo on ollut aika säännöllistä, suurinpiirtein…
Olen naimisissa oleva nainen. Viime aikoina olen huomannut kiinnostuneeni eräästä mieheni kaverista. Hän on aika paljon tekemisissä mieheni kanssa ja käy toisinaan meillä. Hänkin on naimisissa. En tiedä onko hänellä tunteita minua kohtaan, joskus tuntuu että saattaisi jotain olla, mutta se voi olla vain omaa kuvitelmaani. Joka tapauksessa, katselen hänen…