Leikkikalu

Leikkikalu

Käyttäjä avuton3 aloittanut aikaan 03.03.2014 klo 16:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä avuton3 kirjoittanut 03.03.2014 klo 16:10

vinkkejä mitä tehdä kun on toiselle pelkkä lelu mitä voi käyttää jos tarvii? ja harvinaista kyllä tässä on kyse naisesta joka on alistajana.

Tiedän lauseet: jätä se, unohda se jne mutta sellaset neuvot mitkä joku on kokenu toimiviks.. kaikki ei oo niin vahvoja et vaa lähtis toisen luota.
Varsinkaan ku ei oo ympärillä perhettä tai ystäviä.

Käyttäjä Tilli3 kirjoittanut 03.03.2014 klo 17:29

Kerro vähän tarkemmin tilanteestasi. Asutteko yhdessä vai eri osoitteissa? Jos asutte eri osoitteissa, neuvoisin etsimään muuta elämää ja mielenkiinnon kohteita. Uusia harrastuksia, joissa tapaa uusia ihmisiä ja uusia mielenkiintoisia asioita.

Puhuminen helpottaa monessa asiassa. Sinulla ei ole perhettä eikä ystäviä lähellä, onko paikkakunnallasi mahdollista päästä puhumaan esim. terveyskeskukseen psykologille/mielenterveyshoitajalle, jotta saisit asioita mielessäsi selkeämmäksi ja voimaa tehdä tarvittavan päätöksen.

Käyttäjä avuton3 kirjoittanut 09.03.2014 klo 16:49

Eri osotteissa. ei ole oikein mitään muuta.. mutta nyt kaikki on päättynyt. Loukkauksien ja menettämisten jälkeen.
Menetin kaiken en edes enään tunne itseäni ihmiseksi.. en edes sitä vähää mitä ennen.

Käyttäjä pöllöhuuhkaja kirjoittanut 09.03.2014 klo 21:08

Hei Avuton3

niin siinä käy kaikille jätetyille, jos ei ole superitsetunto, kuten ei oikein meillä kenelläkään. Ehkä siinä on sulla miettiminen, miksi hakeudut sellaiseen suhteeseen, jossa tulee alistetuksi tai vain käytetyksi. Ne asiat loistaa meistä usein otsasta ilmikirjaimina, "tule ja alista minua", näkyy käytöksessä ja pikkulapset sekä eläimet sen myös huomaavat, kuten myös huomaavat sen, että mulle on turha ruveta ryppyilemään, arvostan itseäni sen verran että täältä pesee jos minua alat painamaan alaspäin.

Uutta matoa vain koukkuun ja etteenpäin tapailemaan uusia ihmisiä, maailma on täynnä kaveria etsiviä ja kaipaavia ja jossain se sopiva löytyy niin sulle kuin mullekin!🙂👍 Ole iloinen että pääsit tuollaisesta alistuskuviosta eroon.🌻🙂🌻