Parisuhde, koti ja perhe

2 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Nuvola73 aloittanut aikaan 10.03.2014 klo 08:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olin yksin lapsen kanssa seitsemän vuotta eron jälkeen. Tai suhteentynkiä oli, mutta lapselle en koskaan esitellyt ketään miestä, ennen kuin nyt…. Lapsen isä ollut aina hyvin kuvioissa mukana ja meillä on ollut tasapuolinen yhteishuoltajuus. Isällä uusi puoliso n. 5-vuoden ajan. Lapsella on ollut sopeutumisvaikeuksia suhteessa isän uuteen naisystävään, mutta ei…

Käyttäjä Stimpy aloittanut aikaan 06.03.2014 klo 13:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Toista naista/miestä usein syyllistetään, vaikka syyllinen uskottomuuteen on pettäjä itse. Joskus voi olla myös niin, että rinnakkaissuhteen toinen osapuoli ei tiedä olevansa rinnakkaissuhteessa. Tällainen on minun tarinani. Maailmani romahti reilu puoli vuotta sitten kun paljastui sattumalta että miehelläni on lapsi. Lapsi on saanut alkunsa ennen suhteemme alkua, mutta mieheni on…

Käyttäjä avuton3 aloittanut aikaan 03.03.2014 klo 16:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

vinkkejä mitä tehdä kun on toiselle pelkkä lelu mitä voi käyttää jos tarvii? ja harvinaista kyllä tässä on kyse naisesta joka on alistajana. Tiedän lauseet: jätä se, unohda se jne mutta sellaset neuvot mitkä joku on kokenu toimiviks.. kaikki ei oo niin vahvoja et vaa lähtis toisen luota. Varsinkaan ku…

Käyttäjä Nasutin84 aloittanut aikaan 09.03.2014 klo 14:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Menin naiimisiin aviomieheni kanssa marraskuussa-2009. Miehelläni on lievä skitsofrenia tai niin hän ainakin väittää. Alussa alkoholin kanssa hänellä oli väkivaltaisia taipumuksia varsinkin pitkissä putkissa. Hän kun on alkoholisti. Väkivalta oli tavaroitten rikkomista ja uhkailua. Lopulta hän jopa kuristi minua. Siedin ja annoin anteeksi kaiken aina lopulta. Nyt pari kuukautta sitten…

Käyttäjä nevermindme aloittanut aikaan 13.02.2014 klo 16:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikki! Kyseisestä aiheesta en löytänyt ainakaan täysin omaan ongelmaani liittyvää keskustelua. Olen siis hyvin sosiaalinen ja läheisyyttä kaipaava ihminen. Olen vielä nuori, 23-vuotias naisenalku. Viimeisin oikea parisuhde minulla oli 5 vuotta sitten, eli todella nuori olin vielä silloin. Nyt jälkeenpäin kun ajattelen niin tavallaan oli jopa helpotus, että se…

Käyttäjä Pazie aloittanut aikaan 05.03.2014 klo 14:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

oli pakko tänne tulla hieman avaamaan ajatus maailmaa kun liikaa taas mielessä asioita joita tarttisi purkaa ja pahemmin enään ole ketään kelle niitä voisi purkaa elämässä. olen siis 25 vuotias mies, ja minun ongelmani on että päästän ihmiset liian helposti lähelleni tunne tasolla, joka aina johtaa siihen että satutan itseni…

Käyttäjä jaripekka71 aloittanut aikaan 02.03.2014 klo 20:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Mies 40+ ja avioliittoa takana noin 20 vuotta. Lapset teini-iässä ja elämä siinä mielessä helpottumassa. Mutta olen nyt törmännyt elämäni suurimpaan ihastukseen, joka on jo muuttunut rakastumiseksi ja mietin mitä tehdä. Asian tekee hankalaksi suuri ikäero, jota meillä on selvästi yli 20v. Neitosella ei siis ole paljoakaan ikäeroa omiin…

Käyttäjä siipirikko-enkeli aloittanut aikaan 10.10.2013 klo 01:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kerron pienen alustuksen. Kirjoituksessani voi ja on virheitä,pilkku ym,mutta toivon että sinä lukijana saat siitä selvän,ja jos sinulla on antaa minulle neuvoja ,ohjeita jotka hiukksenkin auttais minua. Olen sydämmestäni kiitollinen.🙂 …ja tarina alkaa… Äitini kuoli elokuun loppupuolella,ja sain tiedon monta päivää myöhemmin toiselta sisareltani,joka oli saanut tiedon veljemme ex-vaimolta. Tieto…

Käyttäjä Jeduiitta aloittanut aikaan 10.02.2014 klo 20:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Nyt hän haluaa ostaa yhteisen asunnon. Minäkin haluaisin, mutta en voi kertoa, että minun luottotietoni ovat menneet. Häpeän sitä. Mies on todella jämpti ja tiedän mielipiteet, mitä hänellä on luottotietoja menettäneistä. Hän haluaa ostaa asunnon, ja luulee että minä en ole tosissani hänen kanssaan koska olen sanonut että en ole…

Käyttäjä hiipukka aloittanut aikaan 01.03.2014 klo 09:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

5 vuotta on erosta ja yhteisiä lapsia kaksi. 5 vuoden ajan ex mies on uhannut, piinannut ja yrittänyt pilata elämääni. Hänellä on uusi vaimo ja lapsi. Silti hän ei jätä meitä rauhaan, lapset ovat kuukaudessa 1 viikon isällään, hän ei jätä omia vanhempiani rauhaan, uhkailee heitä käräjillä, veisi minut sinne,…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: